Jump to content

problema in treapta a doua la 1700-1900 ture


valighe
 Share

Postare recomandată

Salut.

Disperat sa rezolv si saturat de mecanici fara habar am zis fie ce o fi si am mers la VW Service. I-am rugat sa imi spuna ce are fara sa o si repare. M-au sunat dupa scurt timp si mi-au spus ca ii pompa de Diesel. Costa 1800

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatia este ca o vibratie sau o oscilatie ( o hataiala)???.... adica cat de repede face.....

singura sansa e sa cauti pe cineva cu testeru si vezi ce parametru variaza atunci cand tremura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu variaza niciun parametru asta e problema..

eu deja am cumparat pe ebay set complet format din:

-pompa de injectie

-cablurile de la motor pana la contact+contact cu chei

-steuergerate (computer)

-pedala de acceleratie cu senzor cu tot

http://i.ebayimg.com/09/!BeVGSUgCGk~...0!~~_12.JPG

sper ca saptamana asta am sa-l primesc , verisorul meu merge in Germania maine , si revine joi sau vineri , in caz contrar eu trebuie sa ma duc sambata sau duminica...

cand am primit treburile si le-am instalat am sa va anunt aici :vaidecapulmeu:

Modificat de kisjoska
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca la maşina din semnătură, după ce a mers perfect (mă rog) p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca la maşina din semnătură, după ce a mers perfect (mă rog) p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in semnatura, 1.9 SDI, cod ASY, 2004, 132K, schimburi la timp, ulei bun si cam tot ce

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, tocmai a "murit"

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit asa ceva cu fumul negru, dar atunci imi era filtrul de aer infundat. Poate nu primeste destul aer,sau destula motorina... Trebuie sa vezi daca nu are cumva sorbul din rezervor infundat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine urmează sorbul, că era seară şi frig. Capacul acela de plastic de la rezervor,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu de prin faculta, arderea incompleta de hidrocarburi rezulta si carbon(fum negru) ceea ce indica ori motorina prea multa injectata ori lipsa aerului sau atomizare proasta a motorinei.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vin de la ea, am scos sorbul cu senzor de nivel şi nu era nici un pic de mizerie pe sita aia de plastic. Am suflat atat pe stutul de tur cat si pe cel de retur si arata a fi in regula. In interiorul corpului din plastic alb se vad a fi vagi urme de depuneri, foarte puţin. O să

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit :) - era (este

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, tot eu revin cu problema mea cu fum mult şi lipsă de putere, am dus-o la tester şi acel V157 este in regulă, adică pusă mufa de la loc, ştearsă eroarea, scanate toate campurile şi nu arată nici o eroare. Singura diferenţă faţă de cele normale este cantitatea de aer care intră

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

treaba cu viteza a doua cu tremuratu e si la mine si nu reusesc sa ii dau de cap nici cum , da sa se innece si sub 2000 de ture este un 1.6 TD. Si un pic de offtopic cum trec de 2500 de ture se aprinde becul la ulei si nu se mai opreste , mentionez ca face acest lucru numai cu turometrul legat la alternator , daca nu este legat face la fel , iar becul de la baterie se stinge numai peste 1000 de ture. masina este un jetta mk2 1.6 TD an 88

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa de injectie ieri, iar acuma nu mai scutura. merge fain si frumos.... ma costat 180 de euro cu cabluri cu o gramada de prostii cu tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
doru.tanasoiu

Salut,

Se pare ca intru si eu in joc.In timp ce ma plimbam prin oras in trapta a 2a cand turometru a ajuns la 1800-1900 ture am simtit o smucitura ca si cand nu s-ar mai fi alimentat.Am marit viteza si cu treapta a 3,a 4 la aceeleasi ture numai face.

Azi dimineata la fel.Cam ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi un injector defect. La relanti nu ai trepidatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!