Jump to content

problema in treapta a doua la 1700-1900 ture


valighe
 Share

Postare recomandată

Salut.

In treapta a doua la 1700-1900 de ture la 30-40 de km cand merg constant nu imi merge uniform motorul se intrerupe putin,in rest totul e ok se infige merge perfect.Aveti idee ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare curios sunt si eu. Si mie imi face la fel, dar nu tot timpul. Accelerez pana la 2500 intr-a 2a, dupa care ii dau drumul putin si o tin la o viteza constanta. Nu merge lin... si nu stiu de ce.

Modificat de lau090
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da exact asta e expresia corecta nu merge LIN asa daca o accelerez sau in alta treapta merge perfect dar cand vreau sa merg constant cu a doua nu merge LIN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inscriu si eu cu acceasi problema. Si predominant cand este rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. E primul meu topic aici si sper ca am postat in sectiunea buna, desi poate trebuia la TDI Forum, dar sper sa ma poata ajuta cineva si aici. Iata cu ce am confrunt:

Am un golf 4 SDI moptor 1.9 limuzina. Il am cam de o luna jumatate. Probelma pe care am observat-o de vreo 2-3 zile e ca intre 1200 si 1700 rpm in treptele 2 si 3 (probabil si in 4 dar acolo deja poti zice ca e subturata masina) apar probleme de alimentare, adica masina scutura si nu se opreste decat daca las pedala, sau daca ii dau talpa. Peste 1700 rpm merge bine. Ce credeti ca ar putea fi? Am citit pe forum ca si la altii se intampla dar la motoare TDI si oricum la rpm mai mari. Eu m-am gandit la filtru de motorina pe care azi o sa il si schimb, dar am fost la un mecanic care o zis ca ar putea fi si filtru dar ca mai poate fi si din senzorul de la pedala de acceleratie, sau din pompa de motorina. Voi ce ziceti? mentionez inca o data ca la peste 1700 rpm masina merge f bine nu intrerupe nimic. Mersi si sper ca cineva sa ma ajute cu un sfat ca e tare nasol cand mergi prin oras la turatii mici sa te zgaltie asa.

P.S. Am pus motorina de la petrom pana acum, azi am bagat de la mol sa vad poate o fi si din motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt tdi-uri: sintomele descrise sunt de geometrie care agata ,actuator cu probleme. furtun de vacum spart, ceea ce simtiti voi sunt niste spikuri, de aceea e bine de facut un log si vazut ce se intampla acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri si mi-am schimbat filtru de motorina. Parca nu mai face ca inainte dar problema nu e inca remediata. A pus omu si Vag-Com pe ea si nu dadea nimic .. a avut o eroare 17664 parca care zice el ca e de la senzoru pentru temperatura apei alta eroare nu avea. A dat o stergere si dupa nu a mai aparut eroarea. Poate sa fie si la SDI aceleasi chestii care lea zic @cipos pentru TDI? tre sa mai incerc la altii sa vad ce zic, daca nu ma duc la TESS Sibiu desi am intzeles ca aia is cam nepriceputi si probabil costa si mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

rezolvarile:

1. curatat turbina sau

2. schimbbat actuator

asta functie de ce probleme sunt acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am aceeaşi problemă cu un SDI. Nu da nimic cu vag-ul, dar

Modificat de lucastn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

aceeasi problema am si eu.mie imi face foarte urat si in a 4-a.trepideaza masina toata din cauza motorului.posibil sa fie de la volant au raspuns unii baieti.pe vag nu se vede nimic.am fost si la tess bv care nu se prea descurca nu stiu ce are.???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele de vibratii ff puternice (de cum motoru ar fi subturat) la turatii intre 1900 -2500 pot fi de la pompa de injectie.... mai multe detalii nu am...poate cei care repara pompe au informatii in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca ar trebui sa va duceti cat mai repede la un service autorizat VAG deoarece pe viitor pot aparea alte probleme :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul autorizat VAG nu este intodeauna solutia buna. De aceea suntem inscrisi pe acest forum ca sa ajutam unii pe altii prin diferite metode. Ex. Exista coleg pe forum care reconditioneaza turbine

Cateva argumente de ce nu service autorizat VAG:

- te scapa de o gramada de bani daca fac ceva

- nu repara, nu curata ci numai schimba piese

- piesele la preturi astronomice

- nu sterg erorile (la Tg Mures)

... si mai pot continua dar cred ca nu numai eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca aici se discuta daca sau nu sa mergi la service VAG. Esti offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea avea o problema la injectoare, de la motorina foarte buna din Romania ! ai facut vreun log cu vag-ul ?

Poti sa incerci cu niste aditivi , sigur va fi o schimbare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditivii nu cred ca sunt cea mai buna solutie. In primul rand se schimba motorina si se trece la ceva mult mai bun pentru a se vedea daca sunt imbunatatiri sau nu.

Se trece pe urma la un loc cu vag-ul pentru a se vedea exact unde si daca sunt probleme.

Dupa astea doua se poate lua o decizie despre ce trebuie facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar merita verificate valorile la injectori , inca ceva ! masina la relanti merge rotund ? se tureaza pana in zona rosie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

SDI-ul meu merge rotund la relanti. Am observat ca pe timpul sezonului rece nu a mai facut aceste probleme dar de cum a dat caldura, incepand de prin aprilie, au reaparut aceste trepidatii intre 2300 - 2750 RPM - treptele 1, 2, 3. Imediat ce accelerez, nu mai face probleme. Un prieten mecanic m-a intrebat, legat de aceasta problema, daca atunci cand calc usor ambreiajul simt in talpa niste batai/trepidatii usoare. Am raspuns ca simt acele trepidatii. Si el a zis ca asta inseamna ca ambreiajul e pe duca si din aceasta cauza am si problema cu trepidatiile respective la motor. De mentionat ca omul nu are vre-un interes in acest caz, deoarece el locuieste si lucreaza in Viena, iar eu numai acolo nu ma duc sa-mi repar masina... :Driver:

Mai stiti alte pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

O problema similara in jurul a 2000 turatii incepe sa trepideze, se opreste daca iau piciorul de pe acceleratie sau daca o calc mai tare. Cel mai tare se simte prin treapta 3 si 4 si cand este rece afara mi se pare ca ii un pic mai rau, dar nu pot fi sigur.

O scanare VAG-COM nu a dat nici un raspuns. Pana acum am fost la un mecanic si a spus ca habar nu are, sa merg la service VW dar mi ca aia imi rup buzunarele.

Service l-am facut recent, ulei+toate filtrele, urbeaza si distributia sa stiu o treaba.

Masina are 250 000 km. Motorul sta la relanti desi, rar, face un pic mai urat, dar nu scad turatiile.

Air flow meter a fost schimbat recent, cred, ;), am gasit unu in porbagaj cand am cumparat masina ( acum 3 zile )

Am vazut ca multa lume a avut problema asta dar nimeni nu a mai scris sa ne zica si cum a rezolvat si ce a avut.

(Golf 3 1.9TDI, motor MKB 1Z aprca, 0600 943)

Intr-o saptamana tre sa fac vreo 2000 de km si tare as vrea sa rezolv inainte de a pleca la drum.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta problema am si eu.. In viteza 3,4,5 scutura dar nu mereu. Deja simt cand va scutura si cand nu. Am schimbat toate absolut filtrele, placutele de frana, set ambreiaj nou, am pus aditiv in motorina si totusi nimic. Testerul nu-mi indica nimic . Nici un cod de eroare. Am fost cu testerul la drum sa vedem daca va indica ceva :Tester Bosch Esitronic KTS 520, cu laptop cu tot.Nimic. Am auzit ca ar PUTEA fi problema de la furtun de vacuu, sau electronica EDC de la pompa de injectie. Masina este un Passat din 1994 motor 1.9 TDI 90 CP Seria 1Z masina cand am luat-o a avut 300mii km, dar si atunci in Germania tot asa a facut. Serie sasiu WVWZZZ3AZRE187113. Si inca ceva la regulatorul de presiune turbo valva electronica daca sunt puse normal furtunele la turatii peste 3500 sau la viteze peste 130 km/h merge in valuri. Parca nu primeste motorina. Daca inversez cele doua furtune, adica cel de jos cu cel de sus nu cel dintr-o parte merge bine dar nu are puterea ....

Modificat de kisjoska
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi stupid sa fie furtunul de vacum :icon_thumright: dar ar fi si bine ca ii simplu de rezolvat.

exact asa se comporta si Golful meu. si avem exact acelasi motor, acelasi an.

Schimba furtunul de la vacum si posteaza daca apare vreo schimbare.

la ture mati nu am vazut probleme dar o am numa de cateva zile si inca nu am iesi la drum lung cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunile au etanseitate buna. Deci nu cred. Vad ca esti si tu tocmai din TM. Am gasit pe Ebay un sistem complet format din pompa de injectie , calculator, cabluri, contact , pedala de acceleratie etc totul cu 180 euro cu transport cu tot. Am sa-l cumpar asa cred. Am pe cineva in Germania la care va fi trimis iar el imi va trimite.

Cand am adus au ramas urmatoarele coduri de eroare in calculatorul masinii:

777 - Throttle position senzor - G79 short to B+ int (adica pedala de acceleratie)

765 - Slide control travel senzor - G149 DTC Type 163 (adica in pompa de injectie cursorul )

65535 - 0 Controller malfunction

Am sters erorile si nu au mai aparut. Calculatorul trebuie sa fie bun ptr ca daca dau jos ceva stecker imi apare eroarea. sau orice eroare.

Modificat de kisjoska
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!