Jump to content

Sa golesc catalizatorul sau nu?


ManiacuV6
 Share

Postare recomandată

Am si eu o intrebare: sa ma apuc sa golesc catalizatorul ca ma impresia ca motorul nu merge cam cum ar trebui.

Mentionez ca a mers cam 1000km cu benzina cu plumb . Ce parere aveti???

Dupa operatiune ar ramane un fel de 'toba'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un catalizator universal costa 300 Ron.

Daca nu este prea mare investitia, poti reface astfel configuratia initiala a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai mers pe benzina cu plumb sunt sanse mari sa-l fi infundat.

Eu am golit catalizatorul meu si nu am avut probleme.. in afara de ITP :( A trebuit sa-l trec mai pe ocolite din cauza noxelor..

In rest absolut nici o problema.

Poti eventual sa cauti la dezmembrari un catalizator de vw/audi similar cu al tau. Sa fie aceeasi norma euro... euro 2 presupun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are temen pana VIneri. VIneri ii fac o operatie chirurgicala :icon_cheesygrin:. Va ramane fara continut :hainoroc: .

Voi ce parere aveti??? Astept si eu un raspuns ferm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti ceramica din catalizator vei avea un plus de putere de vreo 3 CP dar daca ai >=Euro3 nu stiu cum vei stabili un regim exact de functionare al motorului si mai ales CUM vei trece de ITP sau de vreun laborator mobil??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fie Clar: masina mea are carburator din fabrica si daca nu ma insel nu are nici EURO 1 deci in concluzie poate fi maxim euro 1 . Desi cred ca e Non euro. Cel putin asa e platita Rovigneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E Non Euro, ca si a mea. Nu era obligatorie norma Euro 1 pe atunci si probabil nemtii nu s-au complicat, desi masina probabil ca respecta Euro 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca masina mea e non-euro . Corect.

INsa daca scot ceraminca din catalizator oare va polua asa de tare incat sa nu iasa gazele. DAu un exemplu nu prea bun dar in fine. La Dacia spre exemplu e non-euro aia cu carburator si n-are catalizator.

Deci sa scot ceramica sau nu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa-ti spun sa faci. Si mie mi-a trecut prin cap faptul ca ar putea fi infundat catalizatorul (masina are 15 ani) si ca s-ar putea sa mearga mai bine daca-l gauresc, dar nu am de gand sa fac asta pana nu vad la altcineva pe viu chestia asta.

S-ar putea sa-mi segmentez motorul in curand, si daca iese bine poate pun si o evacuare care sa sune mai bine, o sa ma gandesc atunci daca doar toba finala, "cat-back" sau in intregime (sa vad cat costa la momentul respectiv).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers la un tinichigiu si din experienta lui m-a sfatuit sa nu scot carbunele din catalizator ci sa il gauresc (3,4 etc. gauri de diametru mare) deoarece daca scot carbunele se va auzi cand accelerez motorul un zgomot metalic 'de inox' destul de deranjant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de evacuare este calculat luand in considerarea si catalizatorul.Dc il vei da jos se va auzi (dupa cm ai spus )ceva metalic.Mie personal imi place sunetul asta, dar poti scapa de el inlocuind catalizatorul cu o teava de acelasi diametru ca si coloana de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect spus..

Si eu m-am lovit de problema asta la un Audi 100 2.6,am fost la unii care repara tobe si care aveau niste intermediare speciale care se monteaza in locul catalizatorului.Le-am montat(avind motor in V mi-au trebuit doua)si nu am mai avut probleme.

Nu te sfatuiesc sa ramai cu ceramica veche in care sa dai gauri,cu timpul se arde si iti cad bucati din ea care o sa-ti zornaie ca toti dracii in toba!

Daca erai din Bucuresti stiam unde sa te trimit..incearca si tu pe la tine prin zona,daca nu repar-o cum ti-a spus colegul de mai sus.

Bafta.

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erai din Bucuresti stiam unde sa te trimit..

Pai spune, ca poate sunt si altii interesati si sunt in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o vorba,copilul plinge cind ai este foame.Eu nu te-am auzit..

De pilda pe Colentina,cum te duci spre Europa pe partea stinga sunt niste garaje care repara tobe.Acolo iti rezolva problema.Sunt cam scumpi,dar te intelegi cu ei

Sanatate

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cand ajungi la ei intreaba-i si daca pot sa curete catalizatoare -exista o metoda prin care se inlatura zgura de pe catalizator cu acid citric, dar mai mult nu stiu

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!