Jump to content

Cum se verifica si schimba bujiile incandescente


ljian
 Share

Postare recomandată

Stai ca m-ai pierdut, nu cumva este vorba de firul de la senzorul de temperatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
Buna baieti

Am si eu o problema cu pornirea masinii dupa o perioada mai lunga de timp (de la 6-10 ore in sus). Dupa ce se stinge martorul de la incalzire, incerc sa pornesc motorul, dar porneste f greu..invarte mult dupa care masina porneste rezultand un nor de fum alb. Cineva zicea ca e posibil sa fie din cauza bujiilor... sa fie vreo bujie arsa sau sa nu functioneze la parametrii normali. Poate fi si alta cauza...de ex un tub de vacuum crapat?

Ciudat e ca dupa prima pornire nu se mai manifesta acest simptom, porneste foarte bine fara sa las sa se incalzeasca motorul.

Daca a mai intampinat cineva aceasta situatie rog sa-mi zica si mie rezolvarea

Merci mult

Se pare ca si la mine cam asa se manifesta, si am mai intrebat pe ici colo si mi s-a spus ca s-ar putea fi problema cu supapa de la retur ce lasa sa curga motorina inapoi. Chair maine am sa incerc sa blochez tubul de la retur ca sa ramana motorina si am sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este interesant ce zici tu cu supapa de retur, eu stiam ca e bine sa pui o supapa de unisens pe tur intre filtru si pompa ca sa ramana pompa amorsata, vreau sa zic ca eu am pus, am schimbat si filtrul si tot greu porneste, am vrut sa schimb si bujiile cu toate ca la verificare pareau a fi ok da acuma am sa astept sa vad ce rezolvi tu cu sapapa aia de retur, poate aia e problema si la mine.

PS: la o masina diesel te-ai referit, nu? ca in semnatura ai benzinar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e si problema cu axul de la acceleratieare unu sau doua oringuri de cauciuc

la mine erau terminate si tb sa las masina parcata cu botul in jos sa nu se goleasca pompa

acum le-am schimbat si e superok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Sunt nou in forum , asa ca sper sa-mi scuzati eventualele greseli. Am citit tot ce s-a scris despre acest subiect , dar totusi sunt nedumerit . Am un Golf 2 GTD 1.6 , din 1988 , si m-am lovit de cateva probleme , printre care si cea cu pornirea .

Totul a inceput asa :

S-a stricat contactul - nu mai inchidea un circuit , si anume cel prin care lucreaza farurile , stergatoarele , ventilatorul , dezaburirea si casetofonul .

Am montat un comutator pentru a inchide acel circuit manual.

Dupa vreo 3 saptamani m-am trezit ca porneste foarte greu dimineata . Am pus-o pe seama frigului care s-a instalat in acele zile , dar frigul

a trecut , insa masina tot greu , si cu nori densi de fum porneste .

Am schimbat filtrul de motorina si am masurat bujiile asa cum am citit pe acest forum . 2 erau intrerupte , asa ca ieri am dus masina la

service si le-am schimbat pe toate 4 (Bosch).

Azi dimineata am constatat ca problema persista.

Pe forum am citit ca exista un senzor de temperatura pentru bujii undeva langa/pe chiulasa , cei de la service mi-au zis ca releul care comanda bujiile este un temporizator rezistiv (bujiile isi schimba rezistenta in functie de temperatura , influentand astfel temporizarea).

1. Imi poate spune cineva care este acel releu ?

2. Unde ar mai putea fi "buba" ?

Va multumesc pentru rabdare si pentru eventualul ajutor !

Modificat de Sigi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul este in tabloul electric, daca ai o schema se gaseste usor, undeva in zona de sus a tobloului electric.Eu l-am schimbat acum un an , a costa 65 de roni.

In mare am avut cam ce ai si tu.Am schimbat, releu, contact electric (la contactul de chei) se umbla greu acolo, papuci de prindere din tabloul electric si sigurata de la bujiile incadescente -e undeva deasupra servofrina.Cost tota 250 lei cu manopera la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns . Intre timp am conststat ca bujiile functioneaza , dar nu-mi porneste pentru ca se scurge motorina inapoi . E posibil sa fi ramas aer in conducte dupa ce mi-a schimbat filtrul de motorina . Se vad bule de aer printr-o conducta (e transparenta).

Poti sa-mi spui cum ai desfacut contactul ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bulele de aer nu au cum ajunge pe conducta de alimentare decit daca pe undeva trage aer fals. Eu as verifica etansarile racordurilor pe alimentare si starea furtunelor (sa nu fie intepate sau crapate pur si simplu din cauza imbatrinirii). Si asta de la rezervor pina la injectoare. In general pe la filtrul de motorina apar problemele de genul asta, ca pe-acolo se umbla mai des.

Am patit asa ceva si la mine mai mergea doar cu shocul tras, altfel murea motorul fie rece fie cald. De vina a fost surubul fluture de sub filtru (unele filtre au dedesubt un surub fluture din plastic pentru purjare) care se rupsese (probabil ca se lovise de contraaripa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu butuc, contact cheii doar partea electrica a fost schimbat de catre mecanicul meu.Cica soclu care tine butucul e prins cu un surub tesit care nu are nici un fel de model de prindere, si de aici e problema.Practic la mine la taiat cu flexu.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kam3l3on_Jetta I

Sigi vezi sa nu ai probleme si cu pompa de injectie,si la mine cand a venit frigul nu o mai porneai....am schimbat filtrul prima oara si nimica..dupa mam uitat la buji si aveam 3 buji terminate:)....leam schimbat.... pana la urma am schimbat si pompa de injectie,si acum astept so scot din garaj si so las peste noapte afara si sa vad cum porneste

PS gandestete si la posibilitatea cu pompa de Injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK . Orice sugestie este binevenita . Dar cum imi dau seama daca este vinovata pompa de injectie ? Poate ma ajuti in sensul asta . Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturos pentru ajutor !

Am gasit bubele :

1 - surubul de sub filtrul de motorina nu era strans si am gasit scurgeri de motorina ,

2 - furtunul de alimentare intre filtru si pompa era gaurit . Se freca de capacul de la distributie , si cand l-am indepartat de pe capac a inceput sa curga .

Inca odata , multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema . s-a aprins un semn pe bord care seamana cu un arc electric si este galben, cartea tehnica la masina e in germana si habar nu am ce inseamna,m-am gandit si eu la bujii dar nu stiu ce sa zic ca ledul s-a aprins in mers. daca are cineva vreo idee astept cu nerabdare multumesc anticipat :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste cu incredere searchul si vei afla daca ai un bec ars, switch-ul de la pedala de frina defect ori altceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare a masini cu vag-comul si afli ce erori are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un passat b5 din 99 care cand e cald afara porneste instant, acu cand sa racit, dimineata ma refer, porneste foarte greu adica ceva genul a 5 invartitura a motorului ! Pe WAG COM mi-a dat ca eroare senzor temperatura externa si acu voiam sa intreb unde este acel senzor, eventual este acel senzor sau am vreo bujie busita ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
salut am si eu o problema . s-a aprins un semn pe bord care seamana cu un arc electric si este galben, cartea tehnica la masina e in germana si habar nu am ce inseamna,m-am gandit si eu la bujii dar nu stiu ce sa zic ca ledul s-a aprins in mers. daca are cineva vreo idee astept cu nerabdare multumesc anticipat :lol: :lol:

Salutare tuturor ! Am si eu o problema asemanatoare . Azi a inceput sa mi se aprinda martorul de la bujie in mers. Mentionez ca martorul nu sta aprins tot timpul , ci pulseaza regulat.Pun contactul , se aprinde , se stinge in 5 secunde ... dau cheie .. porneste normal .. iar dupa 25 de secunde reapare martorul de bujie pulsand pana cand opresc motorul din nou. Nu am observat nimic in neregula cu mersul motorului. PLS HELP !. Are cineva idee ce ar putea fi ? Cumva trebuie inlocuite bujiile ? Cam cat costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane, stopurile de pe frana functioneaza normal?

Daca switch-ul de la pedala de frana este defect (lipsa lumina la stopuri frana sau stopuri aprinse permanent) martorul de bujie incandescenta pulseaza ca la tine.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aria asta a forumului este despre Golf II care merge pe sistemul biela manivela.

:( La tine e sistemul total schimbat. Temperatura la bujii este citita de senzorul G62. in cazul in care se defecteaza se citeste temperatura de la alt senzor si masina functioneaza ok. Daca e dus G62 nu iti palpaie ledul. Mai mult ca sigur ca ai o bujie sau doua duse.

Modificat de Asterix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aria asta a forumului este despre Golf II care merge pe sistemul biela manivela.

:offtopic: La tine e sistemul total schimbat. Temperatura la bujii este citita de senzorul G62. in cazul in care se defecteaza se citeste temperatura de la alt senzor si masina functioneaza ok. Daca e dus G62 nu iti palpaie ledul. Mai mult ca sigur ca ai o bujie sau doua duse.

Scuze de offtopic , dar nu mi-am dat seama . Nu era vorba de nici o bujie, intradevar nu imi ardeau stopurile pe frana . Am verificat toate sigurantele , toate becurile si nimic :( .Plecand suparat spre casa .. i-am tras vreo 2 frane puternice pe la 80 km/h si si-a revenit :))))))) . Ms oricum . Totusi .. daca cineva stie ce a fost , astept orice raspuns. Va multumesc,si inca odata .. scuze de OFFTOPIC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Focusdesign 1.9 GTD

Exact aceasi probleme apar si la mine ca si la Robert27. NE POATE AJUTA SI PE NOI CINEVA?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD
Se pare ca si la mine cam asa se manifesta, si am mai intrebat pe ici colo si mi s-a spus ca s-ar putea fi problema cu supapa de la retur ce lasa sa curga motorina inapoi. Chair maine am sa incerc sa blochez tubul de la retur ca sa ramana motorina si am sa incerc.

Aceasi problema si la mine. Stie cineva ceva concret sa ne ajute? PLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

buna va explic si eu problema este ca si a lui razvan cred azi am schimbat stopurile pe spate am pus sotpuri ''tuning'' cu leduri si am scos becul de la iluminare portbagaj maine o sa il inlocuiesc, dupa ce am facut toate astea am zis sa dau o tura, pornesc maisna totul oki dupa putin timp (max 2 min) vad ca incepe sa palpaie (clipaie etc) becul de la bujiile incadescente in mers nu sta fix doar clipaie continu pana la oprirea motorului si dupa ce il opresc si il repornesc iara in bord ii ok se aprinde scurt cand pun contactu dupa care se opreste cand pornesc motoru si dupa 2 min incepe si clipaie, pe ecran nu imi da nici o eroare ... ce poate fi sa fie chiar din cauza stopurilor sau a bujiilor dar nu cred ca porneste oki (atata ca nu imi sta acu de la temperatura pe 90 imi sta pe 75C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aria asta a forumului este despre Golf II care merge pe sistemul biela manivela.

Golful 4 e mai jos.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!