Jump to content

Proiectoare de ceata


Red
 Share

Postare recomandată

Unele au capacel in streasina aia de plastic de la baza parbrizului, altele nu au.

Poti desface linistit si cu un T si o tubulara mica de 8, pe sub streasina aia. Eu asa le desfac.

Cat despre firul de alimentare a statiei... exista topic dedicat. Eu l-am bagat tot prin cutia ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    33

  • F l o r i n

    31

  • Red

    29

  • Al Bundy

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

de obicei cand fac un lucru necunoscut imi trebuie timp sa analizez pb, e posibil sa iasa sau nu...exemplu manerul portierei stricat cand am incercat sa rezolv switch-ul...

sincer mie cam teama, insa sambata am drum la mecanic ca imi curge antigel undeva in spatele motorului...

anunt atunci deznodamantul...

ms de sfat, dar te intreb, firul de la statie pe unde sa il duc, are 50 mm grosime?tot ajung la mecanic :D

e normal asa.... doar ca, in momentul in care primesti raspuns.... crede in el ... pana la proba contrarie.... :icon_cheesygrin:

daca suna-i la inceputul problemelor cu usa..... se rezolva mai elegant....

da - ti-a raspuns Cosmin - tot pe acolo se trage si firul pt statie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Salut,

Sper sa nu postez gresit....dar (cred ca ) am o problema la sistemul de iluminat.

Fiti atenti. Masina e cea de la profil. Atunci cand rotesc de butonul de lumini spre dreapta, prima pozitie sunt...pozitiile. Totul bine si frumos

Daca mai rotesc spre dreapta la a doua pozitie se aprind farurile si stopul de ceata. Daca raman la a doua pozitie si ridic o treapta mi se aprind proiectoarele si se stinge ceata pe spate. Iar daca ridic a doua oara mi se sting proiectoarele si se aprinde ceata pe spate.

Faza normala se comporta ok, adica la a doua pozitie raman aprinse farurile de pozitie..chit ca il las apasat butonul, il ridic o data..sau de doua ori.

Anomalia este la ceata/proiectoare.

Logic cred ca ar fi fost ca in pozitia a doua sa fie doar farurile, ridicat o data proiectoarele, ridicat a doua oara proiectoare + stopul de ceata.

Bineinteles ca pe strazi merg de cand am masina cu proiectoarele pornite...pentru ca daca las doar farurile se aprinde ceata pe spate..si le sparg ochii tuturor din spatele meu. Si stiu cat de naspa e.

Bun...deci ca sa nu ii deranjez pe aia tre' sa merg cu proiectoarele aprinse. Acum e o chestie desprinsa din seria Star-Wars...daca e frig afara..si imi pornesc luminile cum am spus mai devreme...ceata pe spate tot se aprinde...si sta aprinsa pana se incalzeste masina. Daca sunt 10 grade afara...in 5 minute maxim se stinge. Cand era cald afara nu mi se intampla asta.

Stie cineva cum as putea sa rezolv asta fara prea multi banisori?

Merci :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate blocul de lumini si vezi daca nu cumva a facut cineva vreo punte in instalatia ce intra in el.

Daca nu... probabil a ramas lipit releul de proiectoare sau un contact in blocul de lumini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie tot din buton, sa aibe plasticul topit prin el si sa faca contact aiurea. Am gasit mai multe asa....

incearca sa pui un buton de proba, de pe alt VAG.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit cu firul, am desfacut ecu, fara sa scot acel dop de plastic de langa stergator.

am tras un fir, insa nu am avut timp sa montez proiectoarele.

ce vroiam sa va intreb, la ecu acolo, era un fir negru taiat, sub acea cutie argintie.blocul de lumini a fost schimbat de vechiul proprietar la fel si farurile...nu mai am mecanismul de reglaj, sus jos, insa mufa este langa far;

e posibil sa fi fost firul de la proiectoare?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma-ndoiesc, ca firul respectiv - in instalatia OEM, nu este negru.

ai reusit sa desfaci carcasa, fara sa scoti dopul - in sensul ca te-ai chinuit cu o inelara sa scoti surubul sau ca ai lasat surubul acolo si doar ai cascat capacul cutiei ECU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge scos si cu o tubulara scurta si clicket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da - cu tubulara si clichet mic, numai ca nu are rost la chinuiala, cand are dopul special conceput, sa poti umbla cum trebuie... fara efort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum spune AL Bundy.

acum sa vad cum imi fac timp sa montez si becurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva firul de plus de la proiectoare, unde trebuie sa ajunga in blocul de lumini?

la care din picioruse?

poate ma ajutati ca sa le fac functionale in seara asta.

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit pe un topic la golf4 ca trebuie dus firul pana la pinul 8,

la un alt top zicea ceva de dopul verde...???

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e pt masina mea, ms AL..astazi le fac functionale, insa am obs ca pt ceata spate se aprinde un bec in bord, pot face sa se aprinda si pt proiectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

Eu la Passat am bloc de lumini cu pozitie de proiectoare dar este suficient daca duc firul de la cutia cu relee sau trebuie mai intai de la blocul de lumini la relee si apoi la bec?

Din pacate nu am cablajul dus la bara si nici in far nu am firul pt bec cu dublu filament ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit, operatiune incheiata cu succes, pt cei care vor face si se lovesc de modul de prindere al firului in doza, eu am folosit un papuc auto, l-am taiat si am lasat doar jumatate din el , iar dupa ce am pus mufa in blocul de lumini am impins mai strasnic papucul in locul destinat firului si gata...parca e de acolo.

mai am un of, pot face sa se aprinda in bord un led cand proiectoarele merg?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU te-ai uitat in schema de sus ? duci un fir de la 8 la pinul 14 din mufa albastra de la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le amestecati si nu iese frumos.... K13 (pin 14 mufa albastra) este martorul pentru lampile-lampa - de ceata spate.

Martorul pentru proiectoare, este K17 - care este situat in blocul de lumini - care, banuiesc ca iti functioneaza si lasa-l asa.... asa e pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AL Bundy, nu stiu sa interpretez acea schema, m-am uitat si e o ceata totala.

FLORIN nu functioneaza. stiu ca la golf 4 nu e nici un martor, banuiesc ca si la passat e la fel, cel putin la mn, insa as avea un moft...

ca sa zic altfel :

1.este bec in bord ?

2.de unde si pana unde trebuie sa duc firul? si asa trebuie sa desfac bordul sa imi pun inele cromate, ma gandesc ca daca tot umblu pe acolo poate mai fac si una alta..

3.o intrebare eu am martor pt sonda lambda? daca da care e acela, cum trebuie sa arata? e ca la benzina?

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Lasa schema - acolo, la pin-ul 14, ai martorul pentru lampa ceata spate

2. Cand aprinzi proiectoarele - uita-te pe comutatorul de lumini - acolo se aprinde martorul.....

3. Nu ai ce si unde sa tragi.....

4. NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona nu poti sa pui o schema cum ai facut cu firele pentru proiectoare ..???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam nu prea a mers forumul zilele astea si nu reuseam sa ma conectez.

ar_logan

am legat plus cu plus si minus cu minus ,la proiectoare, si din blocul de lumini am plecat cu fir prin cutia ecu pana la plusul de la proiectoare. acolo am facut legatura printr-un papuc.minusul l-am adus de la suportul claxonului, si la fel am facut legatura tot printr-un papuc, ca urmeaza sa fac distributia si am inteles ca se da bara jos..

c-am asta e.schema nu am, insa cred ca gasesti una la imagini pe google.

spor sa ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!