Jump to content

Verificare nivel ulei


Voicu_VW
 Share

Postare recomandată

C o s m i n

Povesteam ieri cu cineva cu un Golf IV si spunea ca a bagat 4l si nu a fost destul, a trebuit sa mai bage. E clar ca depinde cat de mare e baia de ulei. Dar mai e o chestie si asta spune tot:

post-8441-1179729209_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit si eu ca la unele motoare 1,9 ar intra mai mult.cel ce a deschis topicul are acelasi motor ca si mine ( el are cutie cu 5 rapoarte in rest este la fel ca AVF-ul meu).ceea ce am posta este legat doar de AVF la restul tipurilor de motoare nu cunosc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... au mai fost astfel de topic-uri si sa ajuns la concluzia (ca si in manual) ca in zona A si B poate fi nivelul de ulei. Sa nu fie in zona C sau deasupra zonei A.

In zona A nu se completeaza. In zona B se poate completa. In zona ce trebuie sa se completeze.

Ca sa va bag in alta polemica (ce se discuta pe alte topic-uri): cand masurati nivelul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
... au mai fost astfel de topic-uri si sa ajuns la concluzia (ca si in manual) ca in zona A si B poate fi nivelul de ulei. Sa nu fie in zona C sau deasupra zonei A.

In zona A nu se completeaza. In zona B se poate completa. In zona ce trebuie sa se completeze.

Ca sa va bag in alta polemica (ce se discuta pe alte topic-uri): cand masurati nivelul ?

:icon_thumright: Exact cum scrie si in manualul postat de mine:

las masina sa stea cateva minute dupa ce am oprit motorul, sa se scurga uleiul in baie, scot joja, o sterg cu o laveta, si o bag inapoi sa vad pana unde ajunge uleiul pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit undeva ca intra 3,8l la mototul meu. Am schimbat de 3 zile uleiul si exact atat mi-a si intrat. Cam 3,5l + 300de grame de aditiv= 3,8l, si mi se pare un pic peste nivel.

ce fel de ulei bagi tu in motor de trebuie sa bagi si aditiv?

eu stiu ca daca bagi un ulei cat de cat bun(CASTROL) de ex. nu mai trebuie aditiv :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
ce fel de ulei bagi tu in motor de trebuie sa bagi si aditiv?

eu stiu ca daca bagi un ulei cat de cat bun(CASTROL) de ex. nu mai trebuie aditiv :D

Pai nu din cauza uleiului am bagat aditiv. E ARAL. Ci din cauza motorului, ca e cam galagios, si am crezut ca ii va reduce zgomotul, dar nu e sesizabila diferenta. Pana descopar cauza clantzanitului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cam la toata lumea e peste maxim nivelul de ulei dupa shimb daca se pune cantitatea speicificata.

Explicatia consta in faptul ca practic nu se scoate chiar tot uleui din motor. Mai ales daca se aspira prin joja.

@yukon: M-am uitat in documentatia de service originala de la VW si la motorul tau (AVF) scrie 3.6l. Cred ca in manualul pe care-l ai tu, e gresit iar mecanicul era pe langa subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratii mei nu mai scoateti uleiul cu porcaria aia de aparat.

pe jos, pe la baie este cel mai sfant.sa se scurga tot strop cu strop.

am patit ca un idiot de mecanic sa-mi mai lese niste ulei in baie odata.de atunci ce fac cu mana mea este sfant.credeti-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu o seringa de 20 ml si cu un furtunas luat dintr-un set de perfuzie. Am scot vreo 8/9 seringi. Acum nivelul de ulei este chiar sub cot, in zona A.

Normal ca e recomandat ca schimbul de ulei sa se faca prin scurgere -- prin desfacerea busonului de la baie, si nu prin extragerea cu nu stiu ce dispozitiv.

Concluzia: La urmatorul schimb voi cere sa puna doar 3,5 l, restul se va completa ulterior, daca va fi necesar. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea si eu sa intreb de ce una lume verifica asa des uleiul?

mai salt si eu capota, sterg prafu :icon_thumright: , da nu trag mereu de joja, ca la o adica zice singur computatoru OILSTAND PRUFEN!NU?

si atunci de ce trebuie verificat asa des?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea si eu sa intreb de ce una lume verifica asa des uleiul?

mai salt si eu capota, sterg prafu :icon_thumright: , da nu trag mereu de joja, ca la o adica zice singur computatoru OILSTAND PRUFEN!NU?

si atunci de ce trebuie verificat asa des?

exista o vorba comunista care spune "e mai bine sa previi decat sa remediezi..." Te-am ajutat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu toata lumea are senzor de nivel. (Doar masinile capabile de interval de service flexibil au).

Si pentru ca senzorul respectiv se poate defecta astfel incat sa arate ca totul e OK.

Iar cum o nenorocire nu vine niciodata singura, poate mai pierde omul pe undeva ulei... si se trezeste cu motorul varza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golfalcoolic, nu era vorba de ajutor, nu am cerut asa ceva!

era doar o intrebare, de ironii sunt satul!adica ce sa remediezi, daca opresti si pui ulei imediat?sunt pe forum membrii care au mers inca km buni cu viteza redusa pt ca nu au avut ulei la ei, si nu s-a intamplat nimic!

hyper, nu stiam, credeam ca toate au senzor de nivel.

oricum, eu sunt obisnuit sa ceara niste ulei dincolo de 10000 km, si daca nu pierde, nu curge nimic pe dedesubt, soferul e constant, nu prea vad de ce, de ex la 3000 de km dupa revizie , sa verifici uleiul si azi, si poimaine , si zilnic...

gata, nu vreau polemici inutile, dupa aia se supara moderatorii! :D

fiecare face cum cerede mai bine!bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de polemica, ci de discutii (in)utile :D.

Eu nu am senzor de nivel si in manualul de utilizare al masini scrie sa verific uleiul la fiecare alimentare cu combustibil. Acesta recomandare vine de la cei care au conceput masina si motorul, or fi stiind ei ceva.

Crede-ma daca o sa treci la un moment dat si tu pe un Passat nou cu motor de 2.0 140CP TDI care mananca pana la 2 litri de ulei in 15.000km, o sa verifici si tu ceva mai des uleiul :D

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry ca revin cu postul si aici, dar posturile din aria Passat sunt destul de mucegaite si nu pare sa se uite prea multa lume la ele :lol:! Asa ca dau un copy/paste!

Ca sa nu mai deschid un topic nou, mai ales ca titlul de la asta e bun... Ce parere avetzi despre un Castrol EDGE 5W-30 pentru un motor AFN (1.9 TDi de 86 kW) de 165000km??? Tre sa schimb uleiu' si ca sa fiu sincer mi-e cam dor de cum imi mergea mashinutza cu RS Racing, si ma gandeam sa bag ceva mai bun... Ma pun la zid si astept sa comentatzi smile.gif! Stiu ca e scump si ca e cam prea pretentzios pentru un motor asa de simplu si relativ uzat, dar... Mereu am pus uleiuri si filtre ca lumea la mashina asta, si ma gandesc sa nu ma risc... Mai ales ca ii place forja saracutza de ea wink.gif! Astept opinii!!

http://www.oilshop.ro/catalog/product_info...oducts_id=11913

der.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut, am un passat din 2007 si acum o saptamana mi a aparut in bord sa verific nivelul uleiului, dar pe joja este exact intre maxim si minim. Trebuie sa nu coboare sub jumatate?ca altfel se aprinde martorul in bord sau este de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de la altceva. Ori senzorul de ulei ori calitatea uleiului. Mai degraba calitatea decat senzorul.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar senzorul ala ce masoara mai exact la calitatea uleiului, si cum?

Cel putin in cluj este, doar un aparat, care-ti spune calitatile uleiului fara a determina si aditivi.

Eu zic ca este contacat inperfect sau este dus senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca masoara si "calitatea uleiului". Asteptam o parere de la un specialist. Am mai auzit de cazuri dinastea senzor bun totul la electric ok si se aprindea martorul de ulei, dupa ce s-a schimbat uleiul nu au fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!