Jump to content

Ma poate ajuta cineva?


DCOZ
 Share

Postare recomandată

Revin si eu cu doua problemute, prima foarte deranjanta si frustranta.

1. Dupa ce am cumparat masina (foarte intretinuta de altfel), am observat ca mi se cam legana la denivelari. Pana la urma am ajuns la concluzia ca trebuie schimbat la suspensii. Arcurile sunt bune, intrucat masina nu este lasata pe nici o roata. Asadar am schimbat toate amortizoarele (Lip Hydra Max pe fata, Sachs pe spate). Intradevar, mecanicul meu mi-a aratat ca erau de schimbat vechile amortizoare - tija lasata singura sub greutatea ei, cobora destul de repede in teaca amortizorului - valabila chestia la toate cele 4 parti. Am rasuflat pe moment usurat, gandindu-ma ca am scapat in sfarsit de grija de a nu da cu burta masinii la orice denivelare, in special la spate si mai ales cand aveam greutate pe spate (de ex. persoane). S-a simtit schimbarea in ceea ce priveste amortizarile socurilor (cel mai bun test este traversarea perpendiculara a liniilor de tramvai la o intersectie). Insa am realizat ca problema nu mi-a disparut aproape deloc, in ceea ce priveste bataia spatelui. Cand trec peste o denivelare mai brusca (si mai ales cand am greutate in spate cum am spus), aproape ma dispera faptul ca iar trebuie sa incetinesc aproape pana la viteza zero, intrucat spatele mi se leagana totusi brusc pana ce imi buseste ceva acolo, de parca amortizoarele nu ar reusi sa faca fata. Tin sa mentionez ca toate amortizoarele au fost noi noute si model standard (dupa catalog exact pt modelul meu de masina), de la o firma cat de cat de incredere, am vazut la mecanic incercandu-le si vazand ca sunt bune (in general nu sunt probleme sau defecte la astea noi si mai ales straine) - concluzia fiind ca arcurile si amortizoarele sunt bune. Doresc sa ma ajutati ce ar mai putea fi? Mecanicul spune ca ar mai putea fi niste bucse pe spate de inlocuit, sau ceva anume opreste prematur spatele si da senzatia de "capat". Eu una stiu, la denivelari simt ca dau serios cu spatele (aproape ca inainte), si vreau neaparat sa scap de problema asta. Am intrebat si pe alti posesori de VW-uri si mi-au spus ca nu e deloc normal ce mi se intampla.

2. Am mai mentionat eu cu alta ocazie, indiferent de treapta de viteza (chiar si nefiind in viteza), imediat dupa turatia de 2000 (pe la 2100-2200) am vibratii zgomotoase pe la torpedou sau dedesubt, nu-mi dau seama pe unde. Pare sa nu fie ceva exterior. Sunt zile sau momente in care vibratia nu e deloc zgomotoasa (in alte dati), insa dupa o oprire sa zic de cateva zeci de minute, plecand iar cu masina iarasi apar - nu mi-am dat seama care ar fi regula. Oricum nu vreau sa ma supere cand are ea chef sau nu, vreau sa nu mai vibreze deloc in felul acesta. Aveti vreo idee?

PS: Tin sa precizez (cu mandrie) ca am reusit sa schimb kitul de distributie (fost Gates, actualmente Kontitech), uleiul si filtrul de ulei (am avut ulei Castrol, am pus acum Aral 10W-40 semisintetic special pt diesel), amortizoarele (dupa cum am mentionat mai devreme), filtrul de aer, pompa centrala de frana (imi pierdea lichid de frana in servo - acuma e OK). Totul cam 300 EURO - rezonabil pt o masina la mana a doua zic eu.

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300 euroi toate astea ? super ieftin, dubios de ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dimensiuni de cauciucuri ai pe spate ? Ca in talon ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300 euroi toate astea ? super ieftin, dubios de ieftin

Schimbatul kitului de distributie cu tot cu manopera (la un mecanic cat de cat) trebuie sa nu sara de 500 RON. Nu e ca la ALH-uri sau mai rau ca la unele PD-uri... unde "deschiderea" e vreo 1200 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Schimba-i bucsele de la puntea din spate pt. a elimina bataile, iar pt. vibratii verifica-i traseul evacuarii, in fata trebuie sa aibe un racord flexibil care de obicei "oboseste"

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300 euroi toate astea ? super ieftin, dubios de ieftin

Am uitat sa precizez ca mecanicul mi-e prieten si nu a vrut sa-mi ia bani pe manopera.

Schimba-i bucsele de la puntea din spate pt. a elimina bataile, iar pt. vibratii verifica-i traseul evacuarii, in fata trebuie sa aibe un racord flexibil care de obicei "oboseste"

Bafta!

Multumesc de sugestii, o sa vad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la a mea spatele se culca pe burta cand bagam 2-3 oameni mai cu greutate in spate... Asta pana cand i-am montat arcurile si amortizoarele (sachs advantage pe gaz) de la un G3 GTI..

Arcurile sunt moi, standard.. mai ales daca au si ceva uzura.. Poate si amortizoarele pe care le-ai montat sunt ceva mai moi?

Pe spate poti monta fara teama suspensii mai tari, afecteaza foarte putin comfortul.. pe fata in schimb se simte in stomac :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spui ca pe spate pot monta suspensii mai tari, te referi la arcuri (pe care inca nu le-am inlocuit), sau la amortizoarele (:D :D :D pe care le-am inlocuit (tot cu standard) si nu-mi da mana deloc s-o fac din nou)?

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la arcuri.. masina se lasa sub greutate pe arcuri.. amortizoarele conteaza doar la balans.

se gasesc 'arcuri intarite' daca vrei noi... dar poate gasesti ceva SH iesi mai ieftin. Ai grija la inaltimea arcului sa nu difere mult de original ca dupa aia obosesti amortizoarele inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Stiu ca apartin de golf1-2 , insa motorul este td de pe golf 3 .. la fel si evacuarea.Si la mine tot asa batea pe undeva pe sub masina, si la 2ooo de ture baraia,dupa 22oo nu mai baraia .si toata vina pica pe toba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, cred ca si la mine tot la toba era problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am rezolvat problema bataii pe spate. Intradevar era de la perechea de bucse punte spate (am dat 700k pe ele si am schimbat totodata si filtrul de motorina - astfel ca am cam terminat cu investitiile majore si necesare, totul cam 350E, la anul trb doar sa mai schimb discurile de frana fata (sunt cam tocite), si carbunii de la electromotor). Multumesc mult pt ajutor.

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema bataii pe spate. Intradevar era de la perechea de bucse punte spate (am dat 700k pe ele

:D cat a costat inlocuirea lor pt k aici in bucuresti se sar cu niste scoruri majore din motiv k ar trebui desfacuta toata puntea spate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt a schimba bucsele se da puntea jos

eu nu am pus la banuiala acest fapt ci doar sunt curios cat a costat operatiunea de inlocuire . !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o cheie pneumatica in 30 min rezolvi treaba.Probleme pot apare la desfacerea furtunelor de frana de la punte, lucru ce se rezolva cu spay degripant.Zic ca in max. 1 ora dai puntea jos si inca o ora montajul.Daca as face eu operatiunea as cere 800-1mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Am mai spus-o si o (mai) repet: Am mecanicul meu care mi-e prieten si nu a vrut sa-mi ia nici un ban (luati-o pe varianta de contra-servicii), desi i-a luat ceva timp. Deci, bucsele spate au fost 350k bucata iar manopera 0 :) Merge traznet acum, e ca si noua. Practic am bagat bani in reparatii (si nu as prea avea curand de ce sa mai bag) - exact cam cat am reusit sa las in jos pretul la negociere (cam 300-350 E) (masina am luat-o cu 5200E), si nu as da-o pe un Logan nou nout, chit ca a mea are 12 ani si 157k la bord reali, dar super ingrijita.

Modificat de DCOZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

astea sunt bucsele de la puntea spate ?

post-14167-1214580642_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!