Jump to content

pornire grea


geocelly
 Share

Postare recomandată

Ieri 6oct a pornit la prima cheie, astazi 7oct mai aveam putin si terminam bateria, si nu este prima oara cand se intampla. Are zile cand o ia perfect altele cum a fost cea de azi NEMA Bujiile?????

martorul de bujii sta aprins cam 4...5sec

GolfIII, 1,9CL motorina, 66KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri 6oct a pornit la prima cheie, astazi 7oct mai aveam putin si terminam bateria, si nu este prima oara cand se intampla. Are zile cand o ia perfect altele cum a fost cea de azi NEMA Bujiile?????

martorul de bujii sta aprins cam 4...5sec

GolfIII, 1,9CL motorina, 66KW

mi se intampla si mie... verifica contactele pe la toate firaraiele... sterge cu sray de contacte toti conectorii... mie mi se intampla cand era umed afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umblat la contacte, dar am vreutb sa scot si bujiile incandescente ca sa le verific dupa sfatul unui amic "mecanic", nu am reusit sa desfac decat 1 bucata adica prima din stanga, foarte greu de umblat si demontat, abia am reusit sa o montez la loc.

Alta este problema!!!!

Bujia mea are CAP dintr-o bucata nu filment exterior, care arata ca un varf de cartus PM, foarte murdar cu un praf negru, asa arata o bujie incandescenta, intreb ptr ca nu am vazut in viata mea decat astazi.

Am facut verificarea la baterie si nu am obtinut rezultat nici macar calda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umblat la contacte, dar am vreutb sa scot si bujiile incandescente ca sa le verific dupa sfatul unui amic "mecanic", nu am reusit sa desfac decat 1 bucata adica prima din stanga, foarte greu de umblat si demontat, abia am reusit sa o montez la loc.

Alta este problema!!!!

Bujia mea are CAP dintr-o bucata nu filment exterior, care arata ca un varf de cartus PM, foarte murdar cu un praf negru, asa arata o bujie incandescenta, intreb ptr ca nu am vazut in viata mea decat astazi.

Am facut verificarea la baterie si nu am obtinut rezultat nici macar calda

Salut, daca bujia nu se inroseste cind este conectata la tensiune (12 v),inseamna ca nu este buna,trebuie inlocuita cu alta similara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mare este ca ..cu scule rudimentare chei fixe nu pot desface acele bujii, invatati-ma ce trebuie sa folosesc............... macar EU sa pot demonta acele bujii si apoi sa le montez fara sa apelez la un mecanic, mai bine de banii aia fac cinste

Este greoaie demontarea mai ales la bujia 3 nu am loc deloc sa invart o cheie fixa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mare este ca ..cu scule rudimentare chei fixe nu pot desface acele bujii, invatati-ma ce trebuie sa folosesc............... macar EU sa pot demonta acele bujii si apoi sa le montez fara sa apelez la un mecanic, mai bine de banii aia fac cinste
Este greoaie demontarea mai ales la bujia 3 nu am loc deloc sa invart o cheie fixa


ce zici de o cheie de bujii , crezi k te-ar putea ajuta ?! Driver.gif Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

sa nu fie de la alarma originala a masini.

Cautati pe forum subiectul :

"Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

sa nu fie de la alarma originala a masini.

Cautati pe forum subiectul :

"Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP"

alarma este dezafectata, vreau sa pun o alta, dar nimic nu este exclus, daca este de la alarma veche atunci chestia asta nu o poate identifica decat un mecanic sau electrician...............nu crezi

Daca ai tu o solutie prin care sa identific eu ???????

P.S Nu gasesc topicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arata fratilor o cheie pentru bujii incandescente????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema pe care o repet este ca nu reusesc cu o cheie de 12 normala sa ajung la bujiile 2 si 3 poate doar daca este flexibila coada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci mecanic, 400.000 si ai rezolvat

nu exista cheie cu coada flexibila!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cred ca am patit-o, am plecat cu Golful vreo 150km pe autostrada cam pe la 2500ture a scos un zgomot urat, motorul se auzea infiorator de tare parca bateau tachetii, la intoarcere nu a mai vrut sa plece cu chiu cu vai am reusit sa o pornesc numai ca acum si la relanti parea ca bat tachetii, am venit asa cu ea cei 150km fara sa depasesc 1600ture(cam 60km ora), in Bucuresti a inceput sa faca si mai urat, turatia de relanti a scazut cam la 890 de la 950, se aude ca un rontai de fier pe fier, parca a sarit de la punct .....cred

Inainte sa plec am bagat un flacon de curatat injectoare.nu cred sa fie problema de la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are in Bucuresti un MECANIC care sa viseze motoare DIESEL ca de mecanici benzinari_____

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca este sarita de la punct.Daca sare cu un dinte porneste mai greu si are un rontait mai pronuntat.verifici semnele de la cutie(cu dopul scos), pompa de injectie(semnul de la pompa sa vina in prelungirea celui de pe roata dintata) si la arborele cu came(identic verificarea de la pompa).Daca cele 3 semne coincid este bine pusa la punct

Verifica sa nu traga aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am supapele indoite, sa vedem dupa ce desface motoriul cate si cum, si ce o fi de schimbat inauntru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam nasol... daca tot faci asta, schimba garniturile si semeringurile... :-) si curata si distributia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimb tot garnituri chiulasa+capac tacheti, simeringuri supape si ax cu came, supape admisie compresie, acum caut un mag cu piese mai ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trimis astept, am deja oferte de la 3 magazine si asa de mult difera preturile de nu se poate si sunt pe aceeasi marca diferente de sute de mii astept si de la Volksman si ma hotarasc, multumesc de sfaturi fratilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu reusesc sa gasesc un service bun si oarecum ieftin, toti mecanicii si sefii inginerii nu stiu cu sa isi bage banii in buzunar, te prind si te jupoaie, un sfat de service va rog deja stau cu masina de 1 saptamana Bucuresti

Salut

Nu reusesc sa gasesc un service bun si oarecum ieftin, toti mecanicii si sefii inginerii nu stiu cu sa isi bage banii in buzunar, te prind si te jupoaie, un sfat de service va rog deja stau cu masina de 1 saptamana Bucuresti

Am de planat chiulasa si de vazut ce treb schimbat in motor, au cerut intre 2500.000 si 4.000.000lei pentrui demontat montat chiulasa un sfat va rog daca cineva a mai avut acesta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!