Jump to content

Revizie 75000km+rulmenti fata


ali68
 Share

Postare recomandată

La revizia de mai sus am fost nevoit sa schimb si rulmentii fata (cu manopera si costurile aferente).

Deoarece in familie mai avem un matiz care are cam toti atitia km si la care nu am schimbat nimic sint dezamagit de octavia la care practic ce cistig din economia de carburant dau pe la revizii.Ma consider un sofer destul de bun , nu am luat gropi cu masina si am mers cu ea mai mult in afara orasului.

Revizia a fost efectuata la dealerul din iasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La revizia de mai sus am fost nevoit sa schimb si rulmentii fata (cu manopera si costurile aferente).

Deoarece in familie mai avem un matiz care are cam toti atitia km si la care nu am schimbat nimic sint dezamagit de octavia la care practic ce cistig din economia de carburant dau pe la revizii.Ma consider un sofer destul de bun , nu am luat gropi cu masina si am mers cu ea mai mult in afara orasului.

Revizia a fost efectuata la dealerul din iasi.

Si eu ma pregatesc sa ii schimb. Acum am 84k si la vulcanizare mi-a atras atentia tipul care mi-a montat roata ca pe fata stanga am

joc la rulment. :D Deci cam 500 de RON = 4 rezervoare de motorina. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am schimbat (rulmentii fata) la 32k, se pare ca e o problema mai ampla... Etansarea este foarte "sensibila ". Acesti 32k au fost efectuati mai mult in perioada iarna 2006 - primavara 2007, deci cu multa apa si nisip pe carosabil. Acum am 55k si nici un semn de rulment bolnav...

:offtopic: cred ca a mai deschis cineva un topic care trateaza problemele, reviziile si ce am mai schimbat la Octaviile noastre.

vwforum.ro/index.php?showtopic=17525&st=20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

126000 km si n-am pb cu rulmentii. Cand merg la avia sa schimb portfuzeta si cap planetara voi schimba obligatoriu si 1 rulment. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz nu o sa faci economie cu un diesel in Romania. Piesele si intretinerea sunt mult mai scumpe.

Motorul cu cca. 100 kg mai greu decat decat cel pe benzina => se strica mai repede rulmenti, bucsaraie, amortiz etc.

Kilometri parcursi pe an sunt relativ putini. Economie faci de ex in Germania unde mergi un 50-60 mii pe an pe autostrazi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz nu o sa faci economie cu un diesel in Romania. Piesele si intretinerea sunt mult mai scumpe.

Motorul cu cca. 100 kg mai greu decat decat cel pe benzina => se strica mai repede rulmenti, bucsaraie, amortiz etc.

Kilometri parcursi pe an sunt relativ putini. Economie faci de ex in Germania unde mergi un 50-60 mii pe an pe autostrazi.

Acest lucru cum ai reusit tu sa-l deduci ?Gandeste-te ca dieselul consuma mult mai putin combustibil la aceeasi putere si acelasi stil de condus decat banzinarul , combustibil care este si mai ieftin .

Si de unde presupunerea asta idioata cum ca daca masina este mai grea pe fata se duc mai repede bucsele , amortizoarele si alte alea ?

Or fi constructorii astia de masini asa de prosti incat sa nu prevada aceste treburi ?

Spre informarea ta , motorul diesel este net superior ca fiabilitate motorului pe benzina , si in anul 2006 nici nu mai exista diferenta de performante intre ele la aceeasi putere. Ba din contra , stiu eu niste diesele de la VAG cu care lasi in praf multe masini pe benzina .

Iar piesele despre care zici tu ca se strica pentru ca este motorul mai greu se strica 99% din vina drumurilor pe care circulam .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest lucru cum ai reusit tu sa-l deduci ?Gandeste-te ca dieselul consuma mult mai putin combustibil la aceeasi putere si acelasi stil de condus decat banzinarul , combustibil care este si mai ieftin .

Si de unde presupunerea asta idioata cum ca daca masina este mai grea pe fata se duc mai repede bucsele , amortizoarele si alte alea ?

Or fi constructorii astia de masini asa de prosti incat sa nu prevada aceste treburi ?

Spre informarea ta , motorul diesel este net superior ca fiabilitate motorului pe benzina , si in anul 2006 nici nu mai exista diferenta de performante intre ele la aceeasi putere. Ba din contra , stiu eu niste diesele de la VAG cu care lasi in praf multe masini pe benzina .

Iar piesele despre care zici tu ca se strica pentru ca este motorul mai greu se strica 99% din vina drumurilor pe care circulam .

Sa nu ne certam ca ne indepartam de fondul problemei. Nici eu nu cred ca dieselul strica rulmentii sau bucsaraia. Dar, chiar sunt probleme cu rulmentii? Mi se pare aiurea sa schimbi rulmenti la 30-40-50K. E bataie de joc. Daca mai adaugam si eterna problema a bucselor de la bara stabilizatoare ne indreptam spre Dacie dreacu'. Or astea sunt masini foarte scumpe. Este reala problema. ARDEI_IUTE - tu ai experienta prin service-uri inteleg - lumineaza-ne te rugam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand cineva spune pe acest forum ca sunt probleme cu rulmentii de roti , sunt mai mult convins ca este vorba despre o exacerbare a propriilor frustrari . Daca eu schimb la masina mea un rulment la 35.000 km, si trebuie sa dau bani pe el , normal ca ma apuca durerea de cap . Si atunci nu-i asa ca prima expresie la care imi vine gandul este " ba ce masini de 2 lei ! Asa de proaste sunt Skodele astea ?" . Ati observat ca am folosit substantivul la plural .....Skodele astea ... si atunci creezi o perceptie gresita cum ca " sunt mari probleme dom'le cu rulmenii astia "....

Adevarul este putin altfel : intr- adevar au existat niste cazuri de masini la care s-au schimbat rulmentii la diferite intervale kilometrice . Dar sunt si masini care au mers din revizie in revizie fara ca macar sa li se fi schimbat un bec. Nu poti sa spui asa , din senin , ca sunt proaste masinile . Probabil ca unii rulmenti de fata sunt oarecum " virusati" din fabricatie .Nu am ce explicatie sa dau .

Dar daca nu esti constient ca masina este totusi un fier si ca se poate si defecta , nu ai facut nimic .

Asta este perceptia la noi : Skoda este un fel de SuperMasina care nu are voie sa se strice , nu are voie sa se degradeze in timp. Nimic mai gresit . In vest , daca va duceti pe acolo , intrebati de marca Skoda - o sa rada aia de voi tinandu-se de burta . Skoda acolo are nea 'Heinz , maistru la fabrica de conserve care are un copil si e cam sarac , caci vine de la tara . Nu va lasati amagiti . In sinea lor , Skoda mizeaza foarte tare pe expansiunea tarilor unde ei erau inainte o marca arhicunoscuta , adica aia din Estul Europei .Cine naiba din Vest cunostea asa cum cunosteam noi marca Skoda ?

Scuze pentru ca am fost off topic . Daca este cazul rog un moderator sa mute acest post la un topic mai adecvat .

Iar la problema ridicata de tine : nu am tinut niciodata evidenta rulmentilor schimbati . Nici nu sunt asa de desi ca si defectiune . In ultima vreme foarte rar am schimbat rulmenti de fata la Octavia 1 , si si mai rar pe spate .

In ceea ce priveste bucsele de bara stabilizatoare - asta este !Piesa lucreaza in continuu intr-un loc care este supus actiunii prafului , umezelii etc. Cu noile modele de bucse - cele cu cocoasa pe mijloc , si fabricate in Germania in loc de Spania - se pare ca defectul a disparut . Insa banuiesc eu ca intrebarea ta ar fi de ce nu au intrat in productie tipul imbunatatit de bucsa :ii costa mai putin pe ei daca le deconteaza pe garantie .

Inca ceva : la octavia 2 nu am schimbat NICI O pereche de bucse de bara stabilizatoare .......

Masini scumpe ?Octavia 1?.....Eu consider o masina scumpa aia care trece de 30.000 euro ...acolo da , poti sa ridici pretentii privind calitatea masinii .

Asa ca nu va suparati pe mine , stiu ca va enervez , dar Skoda Octavia 1 este orice altceva decat o masina scumpa . Si eu ca si voi trag din greu sa platesc ratele la masinuta mea . Dar sunt perfect constient ca a mea masina nu este nici pe departe o masina scumpa , in adevaratul sens al cuvantului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ardeiule se pare ca ai fost corigent la fizica. Pe aceleasi piese greutate mai mare => soc mai mare la gropi. Si nu ma lua cu consumul ci mai bine uita-te la costurile reviziilor si la pretul de achizitie al unui diesel. Faci o gramada de plinuri de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Cu tot respectul expresia, " exacerbare a propriilor frustrari" ma face sa spun ca Skoda nu e nicidecum o masina ieftina. Am cel putin 4(patru) prieteni cu O1 care tin la masinile lor si care au schimbat rulmentii intre 25.000 kmsi 50.000 km ( unii pe garantie). Nu ma deranjeaza sa schimb un rulment, dar ma gandesc ca sora mea a facut 73.000 anul trecut prin tara (din 120.000 km ) cu un amarat de Matiz si nu a schimbat nici un rulment (nu afost cazul). ... (in schimb a schimbat vreo 4 jante.) De asta ce sa mai spunem?!

Cert este un singur lucru : tara noastra este o pista de incercare grozava pentru orice tip de vehicul, iar in regim de exploatere intensiv (deplasari lungi si dese iarna pe zapada cu apa si nisip, griblura cu nisip vara, praf si gropi in toate anotimpurile fac sa fie relativa toata tevatura ).

Sanatate si numai drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ardeiule se pare ca ai fost corigent la fizica. Pe aceleasi piese greutate mai mare => soc mai mare la gropi. Si nu ma lua cu consumul ci mai bine uita-te la costurile reviziilor si la pretul de achizitie al unui diesel. Faci o gramada de plinuri de benzina.

Mai nenea tu te contrazici degeaba :TU CREZI CA AIA DE LA VW SUNT ATAT DE PROSTI INCAT sa nu se priceapa sa proiecteze o punte fata care sa faca fata atat la motoare cu benzina - mai usoare - cat si celor diesel - mai grele ?De unde naiba scoti bre ideile astea ?Le-ai visat ce naiba ?

Zic si eu ca prostul - desi habar nu am - cred ca aia cand se apuca sa proiecteze o punte iau in considerare cea mai mare masa posibila a masinii - adica cel mai greu motor posibil. Asta ca sa nu te bage pe tine consumator in faliment .

Iar daca ai consulta ETKA , ai sa vezi ca dieselurile au amortizoare diferite de benzine , masinile cu pachet dr. grele au altfel amortizoarele si arcurile si asa mai departe .

Ce naiba te contrazici degeaba ?

Iar cu consumul este cu dus si intors .

Degeaba zici ca costa reviziile mai mult . Si ca faci multe plinuri de benzina . Asa este daca consuma 15 l/100 km in oras. Stii bine ca daca mergi economic , bati la fund si motorasul ala de 1.2 la consum . Nu ma incanta deloc ideea sa fac n plinuri de benzina dar sa dau mai putini bani pe revizii - discutabil dealtfel . O revizie simpla la un diesel costa cam cu 700.000 -1.500.000 lei mai mult - in functie de motorizare - fata de un motor pe benzina .Dar de 1.500.000 aia nici macar un plin de benzina nu faci . Care te tine maxim 600 km.Asa la a mea bag motorina de 1.500.000 si merg aproape 1.000 km si daca ma chinui si mai mult ...

Discutia asta se poate prelungi la nesfarsit cu benzina vs diesel . Oricum deja suntem mult Off Topic si iti propun sa o incheiem aici si sa ne referim strict la topicul cu pricina .

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ardei, si posesorii de Fabia sunt frustrati? Pentru ca si ei schimba rulmenti in draci, rulmenti care sunt de 2 ori mai scumpi ca cei de Octavia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nenea tu te contrazici degeaba :TU CREZI CA AIA DE LA VW SUNT ATAT DE PROSTI INCAT sa nu se

priceapa sa proiecteze o punte fata care sa faca fata atat la motoare cu benzina - mai usoare - cat si celor diesel - mai grele ?De unde naiba scoti bre ideile astea ?Le-ai visat ce naiba ?

Zic si eu ca prostul - desi habar nu am - cred ca aia cand se apuca sa proiecteze o punte iau in considerare cea mai mare masa posibila a masinii - adica cel mai greu motor posibil. Asta ca sa nu te bage pe tine consumator in faliment .

.

Nu cred ca Vw va proiecta vreo punte special pentru saritul gropilor in RO.

Ardeiule dupa cum zici tu masinile sunt indestructibile atat de bine sunt proiectate, rezista la orice. Dar se pare ca nu prea e asa. Ok, daca iau in considerare cea mai mare masa posibila a masinii tot problema aia ramane: te izbesti in gropi cu o greutate mai mare fiind masina mai grea. Poate ca la tine nu prea conteaza a ta fiind indestructibila prin proiectare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regret ca am cauzat unele discutii mai aprinse, postind am vrut ca cei care urmeaza sa faca revizia de 75 kkm sau au de schimbat rulmentii sa stie la ce sume sa se astepte.Rulmentii pe fata sint radiali din cite stiu si deci pot suporta fiecare sarcini de ordinul tonelor, in plus sint si capsulati deci teoretic feriti de pericolul de a intra mizerie in ei.La 75kkm cit am parcurs pina i-am schimbat daca fac o medie de viteza de 40 de km pe ora rezulta ca rulmentii au avut o durata de viata de 1875 de ore de functionare (putin dupa parerea mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa ma bag si eu in seama. In fond nu are Ardei_Iute nici o vina. Lasati cearta.

Acum depinde si de sofer. Eu cand am denivelari, linii de tramvai trec extraordinar de incet, aproape ca ma opresc cu masina si-mi iau carne de la soferii din spate. Asa au rezistat 126000 km si nici n-au un zgomot nimic. Daca mi te duci si sari gropi, linii de tramvai si nu mergi EXTRAORDINAR DE PRUDENT incep sa cada diferite piese. Bucse bara stabilizatoare am schimbat parca spre 90000 km. Eu spun ca asta este, 50% si soferul are vina. Ce-i drept am luat o groapa si imi sta volanul stramb. Voi schimba portfuzeta, cap planetara si rulmentul. Dar asta pentru ca am fost eu bou si nu am vazut-o. ( Voi chema pe cineva in judecata, deocamdata ma edific pe care AND, PMB, PS3, sau pe ce edil sa-l chem in instanta). Cum ar fi sa sar in sus acum sa spun domnule skodele sunt de rahat. Cum sa spun asta cand m-a slujit saraca fara nici o problema 100000km. Acum au inceput sa apara e normal. Nu-i problema. Sunt constient. Pacat insa ca mai devreme sau mai tarziu voi renunta la ea ( sau nu :angry: - pt rapier ) si voi alege un 2,0 TDi de 170 CP, ardei_iute probabil stie la ce ma refer ( dupa intalnirea de ieri ) :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regret ca am cauzat unele discutii mai aprinse, postind am vrut ca cei care urmeaza sa faca revizia de 75 kkm sau au de schimbat rulmentii sa stie la ce sume sa se astepte.Rulmentii pe fata sint radiali din cite stiu si deci pot suporta fiecare sarcini de ordinul tonelor, in plus sint si capsulati deci teoretic feriti de pericolul de a intra mizerie in ei.La 75kkm cit am parcurs pina i-am schimbat daca fac o medie de viteza de 40 de km pe ora rezulta ca rulmentii au avut o durata de viata de 1875 de ore de functionare (putin dupa parerea mea).

Sper sa nu ajung si eu la aceeasi suma ca tine.

Si eu ma pregatesc de revizia de 75k.Eu in plus mai trebuie sa mai imi schimb si distributia si celebrele bucse de la bara stabilizatoare.Poate scap fara rulmenti :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa ma bag si eu in seama. In fond nu are Ardei_Iute nici o vina.

......

Acum depinde si de sofer. Eu cand am denivelari, linii de tramvai trec extraordinar de incet, aproape ca ma opresc cu masina si-mi iau carne de la soferii din spate. ....

godo, nimeni nu il invinuieste pe Ardei, ca nu el fabrica rulmentii. Dar este o boala clara si rulmentii sunt prosti, nu sunt cazuri singulare.

Si pe forumurile din Germania sunt huliti acesti rulmenti si cred ca acolo nu se pune problema gropilor. Cert este ca sunt pur simplu slabi (cel putin cei de la Fabia). Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca informatie, eu am schimbat bucsele bara stabilizatoare la 65.000 si rulment dreapta la 70.000.Singurele piese mai importante schimbate in 4 ani si 1/2.Si e de precizat ca masina nu a vazut doar drumuri ca-n palma,a mai fost folosita vrand-nevrand si pe trasee gen off-road.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!