Jump to content

Garda la sol Passat


jedrus
 Share

Postare recomandată

Am observat ca dupa schimbul arcurilor si suspensiilor stock cu unele Sachs pe gaz, garda la sol in partea din fata a scazut destul de mult astfel incat ating cu burta masinii chiar si cand urc sau cobor o bordura. In acelasi timp partea din spate a masinii s-a ridicat putin si tot cu ocazia schimbului de suspensii si arcuri.

Ce credeti ca ar trebui sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scimbat si arcurile sau numai amortizoarele... daca numai amortizoarele atunci nu ar avea de ce sa se modifice garda la sol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a zis omul ca a schimbat si arcurile... e ciudat , poate nu au fost arcurile care trebuie pentru masina ori motorizarea lui. El are un motor diesel destul de greu si daca arcurile sunt pentru 1,6 benzina e normal sa se lase , ciudat e cu spatele, ca s-a ridicat si asta... @jedrus esti sigur ca s-au pus arcurile corespunzatoare masinii si motorizarii tale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca dupa schimbul arcurilor si suspensiilor stock cu unele Sachs pe gaz

Cristi... uite ce zicea el... arcuri Sachs pe gaz nu am vazut... ;)... dar este mai plauzibil ceea ce spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu de ce esti rautacios?;) omul a zis "dupa schimbul arcurilor si suspensiilor stock cu unele Sachs pe gaz" deci schimbul arcurilor si....cu toate ca suspensia include arc in primul rand + amortizor , dar stii si tu foarte bine ca un arc nu poate sa fie pe gaz ci doar un "arc" pe baza de perna de aer care e pe gaz nu ai ce zice ;)))))

stai sa vedem ce date ne mai da omul ca sa ne dam seama unde e buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne dai codurile de pe arcuri putem verifica daca sunt cele ce-ti trebuiau. (cauta pe factura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Cristi... si u in ultimul rand Jedrus... nu sunt rautacios ;)... incercam sa destind atmosfera. Sper sa-ti rezolvi problema... ma paste si pe mine un schimb de suspensie cel mai probabil in primavara si cineva mi-a recomandat tot sachs pe gaz... dar vad ca sunt probleme. Sunt curios daca este ceea ce ai zis tu cristi, adica s-a gresit motorizarea sau pur si simplu asa se comporta suspensia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu are cum sa se comporte asa suspensia ;) SACHS sunt seriosi , cred ca e o alegere gresita , uite in 97 am cumparat la un Espero amortizoare Monroe din Franta , in Romania era un singur cod , adica acelasi reper la toate motorizarile , si la Cielo si la Espero , in Franta la Espero aveau 5 repere diferite in functie de motorizare si nu aveau nimic in comun cu Cielo. Deci acolo se facea o treaba buna , la noi te astepti la orice , daca e Passat 1,6 sau 1,9Tdi nu e nici o diferenta , tot Passat e (glumesc desigur ) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne dai codurile de pe arcuri putem verifica daca sunt cele ce-ti trebuiau. (cauta pe factura)

Voi incerca sa caut factura si va voi da codurile pentru arcuri. Retin doar ca le-am luat pe toate de la Volksman si sper ca erau cele bune pentru masina mea, desi nu as putea sa fiu sigur.

Adevarul este ca am ajuns sa am oroare de denivelari si borduri atat de des am dat cu burta masinii de pamant. Inainte de schimbul arcurilor si al amortizoarelor nu se intampla sa ceva. Noroc cu scutul metalic.

Modificat de jedrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa semnalezi si furnizorului de piese si montatorului ( daca nu e acelasi) problema care o ai. Nu e normal sa se intample asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am semnalat furnizorului care mi-a spus printre altele ca exista posibilitatea ca mecanicul sa nu fi montat inaltatoarele pentru arcuri. Trebuie sa spun ca este posibil ca acest lucru sa se fi intamplat, doar traim in Romania si unii au grija sa nu ne lase sa uitam acest lucru.

Pe de alta parte mecanicul mi-a spus ca a montat doar ce i-am dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ar mai fi o explicatie foarte plauzibila care merita verificata,daca masina nu a fost dotata cu suspensii drumuri grele si apoi s-a montat suspensie normala sau daca a avut suspensie normala si sa montat sport.Sunt trei modele de suspensii si fiecare au lungime diferita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salut!

E cam vechi topicul dar o sa incerc sa aflu si eu un raspuns.

Am exact aceeasi problema.Am achizitionat un Passat 1.9 TDI, ATJ, si cel de la care am luat-o a spus ca i-a schimbat arcuri+telescoape.

Dupa ce am mai vazut la niste prieteni am constatat ca a mea sta ridicata de spate si lasata de fata.

Care sa fie problema?(sa fie cele de pe fata slabe sau cele de pe spate prea tari, sau ambele)?Sau ce alta problema ar putea fi si ce as putea sa fac, ca nu imi place deloc cum arata?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza?

Garda la sol e stabilita de arcuri, nu de amortizoare.

Probabil fostul proprietar a rupt vreun arc si le-a luat ambele la intamplare, nicidecum ce a avut pe masina.

 

Daca pui o poza clara din profil, as putea sa-ti spun pe care axa ar trebui schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.maine o sa ii fac o poza si o pun, dar  doar spuneti-mi cum o pun ca sunt mai nou si nu stiu.

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Attach file sau o incarci pe www.imageshack.com sau alt site de genul si pui link-ul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept un raspuns.Sper ca e destul de  clara. :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... spatele e exagerat de sus. Si fata e putin, dar spatele e... :screwy:

Deci in primul rand schimba arcurile de pe spate.

 

Nu cumva ai ceva flanse inaltatoare sub arcuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata si al meu..maine pun si eu o poza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal. Distanta intre aripa si roata trebuie sa fie aceeasi si pe fata, si pe spate.

 

Uite la mine:

 

imagine038.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Frumos al tau.

Nu m-am uitat, de fapt nici nu stiu exact cum ar arata flansele alea inaltatoare, dar o sa incerc sa ma uit maine sa vad daca se vede ceva suspect pe acolo facut de romanasi.

Am uitat sa precizez ca eu am jante pe 15" si poate si asta afecteaza vreun pic distanta dintre roata si aripa.

Banuiesc ca ale tale sunt pe 16".

Am facut odata un test de genul: Ne-am suit 2 persoane pe spate, in portbagaj (in jur de vreo 150 -160 kg) si parca se apropia de pozitia normala si se ridica si un pic si de fata, pt ca  acolo in fata rotii din fata, de la punctul cel mai jos al barei pana jos la sol este doar un lat de palma.

Si comparand acum pozele(a mea si a ta) parca masina are o forta aplicata pe directie verticala, de sus in jos undeva in spate(cea cu sageata rosie), si ca un fel de reactiune apare forta desenata de mine cu verde.  (parerea mea)

 

post-112262-0-34673100-1363726926_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza jantele.

Masori distanta dintre aripa si janta atat pe fata cat si pe spate. Trebuie sa fie aceeasi. De obicei pe spate e chiar mai mica distanta, fiind mai usor spatele.

 

Parerea mea e ca au pus ceva sub arcurile spate sa poata cara una-alta cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. O sa ma uit astazi dupa ce ies de la serviciu si revin cu un raspuns.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru intarziere , dar am avut niste probleme si nu am putut raspunde.

Am revenit cu poze ale arcurilor spate.Au ceva de cauciuc sub ele si  deasupra.E normal?Asa trebuie sa fie?

post-112262-0-26346800-1364032105_thumb.

post-112262-0-69014200-1364032119_thumb.

post-112262-0-70350700-1364032134_thumb.

post-112262-0-71319500-1364032201_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!