Jump to content

Colectie defectiuni comune Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor,cine imi poate spune cum se scoate carcasa de pe motor de la o fabia 1,2 12 V pt a schimba filtrul de aer si unde este filtrul de ulei? Va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine iese pur si simplu prin tragere, usor, de colturi, are in stanga un furtun

filtrul de ulei este undeva in spatele radiatorului

nu stiu cum e la a ta dar incearca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,la portiera stanga spate intra apa pe la baza portierei si gasesc apa pe cheder.

Mersi mult,o sa incerc azi sa-l scot si sa-l suflu la compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capitonajul usii e ud ? daca e si el ud inseamna ca ai problema cu o garnitura care nu mai etanseaza bine. se scoate fata usii si o sa vezi ca pe la mijlocul usii sunt suprapuse 2 bucati de metal. garnitura dintre ele e cu problema. dai cu niste silicon sanitar acolo si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sonda de temperatura e problema si la 1.4 16v, 55KW, nu stiam de la ce se tureaza motoru pana la 2000 de la sine, pana nu trecea apa de 90 Grade. cei de la Skoda mi-au spus ca e boala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cine ma poate ajuta si pe mine am o fabia 2002 1.4 16v-72kw si ma dispera AC cand porneste si nu am nici un fel de problema cand nu vrea sa porneasca sub nici o forma ,m-am saturat sa fiu plimbat si sa mi se spuna ca trebuie sa le luam la rand la inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai saturat, si vrei sa mergi la sigur, adica gata cu plimbarile....vcds-ul pe ea.

Altfel povestim doar sa ne aflam in treaba. :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna ziua, am si eu o problema cu o skoda fabia 1.2 12v an fabricatie 2006, cod motor BME. problema este urmatoarea:

am verificat injectoarele sunt toate bune, bobinele bune, bujiile bune, insa la injectorul numarul 1 nu am tensiune(0V) pe mufa-cabluri. celelalte doua arata la relanti valoarea de 4.31V. ma poate cineva ajuta cu o schema electrica a circuitului? pentru ca am vazut manunchiul de cabluri duce pana langa baterie si dupa se desparte(o parte din fire se duce la o mufa si celalta parte in ECU).

daca cineva ma poate ajuta cu un sfat as ramane recunoscator.

in continuare imi arata aceasta eroare:

16585 - Injector: Cylinder 1 (N30): Circuit Malfunction

P0201 - 35-00 - -

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

nu are putere deloc motorul, se aprinde martorul de check engine si nu ma lasa sa accelerez mai mult de 2000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai inseamna ca o bobina nu-si face datoria. nu poti sa le schimbi sa vezi daca face la fel si la alt cilindru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce inseamna ,,ca o bobina nu-si face datoria"?

Uite ce afirma Jaffarel:

,,bobinele bune"

,,bujiile bune"

,,am verificat injectoarele sunt toate bune"

Problema este: ,,insa la injectorul numarul 1 nu am tensiune(0V)"

Jaffarel va trebui sa desfaci urechiusele acelui plastic prin care vin firele de alimentare la injectoare, si verificate daca nu sunt rupte.

http://www.mediafire.com/?sharekey=5dde693a7cf7f2b88066db0503cf4f2c438d78c27736e4a0

Gasesti aici de tot ce ai nevoie.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu injectorul numarul 1, era firul de la masa intrerupt pe circuit, l-am lipit insa acum problema e pe cilindru 3 imi da misfire intermitent. injectorul merge, in mufa am tensiune, bobina buna, bujie buna. le-am schimbat intre ele si degeaba. se poate sa fie din cauza senzorului de detonatii sau a celui de impulsuri? aceasta eroare imi aparea inainte sa fie cea prezentata mai sus. simptomele sunt urmatoarele:

la mersul la relanti merge 1-2 min bine dupa care motorul da sa moara si imediat incepe sa clipeasca martorul de check engine si nu ma mai lasa sa o accelerez mai mult de 2000 rpm, insa daca o opresc si o repornesc problema dispare pana cand este lasata iar la relanti.

in sarcina la viteze mai mari, motorul nu da niciun semn ca ar merge in 2 cilindri sau ceva, chiar trage si are putere.

Modificat de JaffaReL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele le-ai inlocuit intre ele sa vezi daca se muta problema la alt cilindru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. leam inlocuit si acum problema este pe cilindrul 3, anume misfire cilindru 3 intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Jaffarel, orice ai facut....de misfire-ul de pe pistonul 3 nu ai scapat. Asa este?

Sa incepem sa le analizam dupa logica:

,,pe cilindru 3 imi da misfire"....OK pentru care ai verificat:

,,injectorul merge"

,,in mufa am tensiune"

,,bobina buna"

,,bujie buna"

,,le-am schimbat intre ele si degeaba".....deci pe scurt ai verificat tot ce trebuia ptr. aceasta problema.

,,poate sa fie din cauza senzorului de detonatii sau a celui de impulsuri?" : eu spun ca nu. Ai eroare pe cei 2 senzori? Inlocuim senzorii asa dupa ureche?

,,la mersul la relanti merge 1-2 min bine dupa care motorul da sa moara si imediat incepe sa clipeasca martorul de check engine": parerea mea personala este sa faci MASURAREA COMPRESIEI, banuiesc ca ai probleme cu supapele pe cilindrul respectiv, din aceasta cauza la ralanti motorul functioneaza neregulat, fiindca supapele nu etanseaza, ori sunt arse...sau nu inchid pe scaun din diverse motive.

O masurare de compresie costa cu mult mai putin ca cei 2 senzori pe care i-ai mentionat mai sus.

Eu cam asa vad rezolvarea problemei....ca o fi o idee buna sau nu, ramane de vazut..... :icon_thumleft:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. voi face cat de curand acest test si voi reveni cu amanunte. va multumesc tuturor pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o noua intrebare: am vorbit cu un inginer de la Skoda si mi-a spus ca aceasta problema a mea s-ar putea datora din cauza cablajului de la bobina cu numarul 3, sa nu mai aiba rezistenta necesara si de accea si misfireul aferent.

intrebarea mea este daca se poate ca cineva sa imi explice cum trebuie sa masor mufa bobinei(pasii necesari) si parametrii/valorile in care aceasta trebuie sa functioneze optim.

stiu doar ca trebuie masurata intre pinii 1-3 si 2-4.atat. va multumesc in avans. numai sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte complicat pentru un cablaj - simple fire de cupru- sa isi modifice rezistenta. Practic un cablaj are rezistenta nula. (prin cablaj eu inteleg firele din ECU pana la bobina)

Si eu inclin sa cred ca e ceva din compresie, fabiile fiind renumite pentru supapele arse....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceasta teorie deoarece zilele trecute masina nu mai mergea deloc, firul de la injectorul 1 fiind impuscat pe traseul cablajului inainte de intrarea in ECU. de accea as dori sa masor si firele bobinei. daca se poate cineva sa ma ajute cu ce am rugat mai sus. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

continuitatea firelor de la bobine la ECu se poate verifica, dar nu exista niciunde date despre rezistenta acelor fire. Inginerul acela ori ti-a povestit despre altceva, ori nu stia ce vorbeste....

Bobina propriu zisa se poate masura si are niste rezistente specifice, dar nu si cablajul de la calculator la bobine. Ori conform spuselor tale, bobinele sunt bune, pentru ca nu apare defectul pe alt cilindru cand le schimbi intre ele, deci mai ramane doar cablajul de verificat la continuitate.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

explicatia acelui inginer a fost ca amperajul cablului de alimentare de la bobina 3 nu mai este bun,unul din fire se poate sa se mai tina intr-o litza sau ceva de genu, deoarece la turatie mai mare de 800 rpm motorul merge cum trebuie, dar daca este lasat la relanti, bobina cu numaru 3 dupa 1-2 min de functionare moare,calculatorul o anuleaza posibil din cauza cablajului.

acum tind sa cred ca aceasta problema se datoreaza cablajului electric deoarece zilele trecute am avut si un fir de la injectorul numarul 1 intrerupt si o siguranta de pe baterie arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam putin probabil sa se tina doar intr-o lita... si daca se tine in 2 lite, deja e suficient sa functioneze.. mai plauzibil e sa fie o problem de contact sau firul intrerupt de tot. verifica firele si pe urma mai vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

explicatia acelui inginer a fost ca amperajul cablului de alimentare

Amperajul cablului???

Du-te si masoara compresia pe cilindrul 3, sigur ai o supapa cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica sa fure curent cablajul....ar fi o alta interpretare. la un fiat vedeam cum furau curent fisele de la bujii, chiar se vedeau scantei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tensiuni inalte, da. Dar la 12v nu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!