Jump to content

Colectie defectiuni comune Fabia


rvacaru
 Share

Postare recomandată

Quino, daca motorasul tau are 47 kw, atunci are si 64 CP. Consumul este in functie de stilul de condus a fiecaruia. Eu am reusit sa scot si 4.4 l/100km, dar si 7.5 l/100km extraurban normal.. Este normal ca la accelerari bruste si viteze de peste 130 km/h sa ai un consum mai mare, motorasul fiind mai mic daca il suprasolicitezi consuma mult.

Iti sugerez un chip, garantat nu ai sa regreti :)

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi ! am tot citit posturile voastre si ma cam strange in spate de ce vad.

am si eu o fabia 1.2 benzina 47kw, (asta inseamna 60 cp ?), 47.000 km acum si a fost noua , am de curand unele probleme :

1. dupa pornire la cheie se tureaza singura pana la 1300rpm cateva secunde 10, 20 dupa care revine la "relanti" !

2. de curand s-a aprins martorul EPC ! care este cauza ? dar solutia !? ( are cumva legatura acest martor cu faptul ca la plinul anterior am pus benzina MAXIM, adica dupa ce a sarit clampusu ala de la pompa am am apasat si parghia aia mica de la gura rezervorului si am mai indesat si acolo cativa litri ! )

3. nu siu la voi cum este dar cu un plin (40 42 litri) am reusit sa fac aprox 600km pana "s-a aprins canistra", e mult/putin !?, metionez ca obisnuiesc sa merg mai fortat putin: demarari in localitate si 120-140km/h in afara .. ma grabesc nu alta.

va multumesc

1. E normal.

2. Nu pune niciodata mai mult decit intra normal. Rezerva de spatiu din rezervor are rol de dilatare.

3. Nu ai scris daca ai break, berlina, hatch...tine cont ca break are min 1200 kg ( ca a mea ) iar motorul e destul de mic pentru greutatea ei, trebuie turat ca sa ai forta => consum mare.

La vitezele tale cu mult peste maximul legal e normal sa fie asa...mai bine ai grija sa nu te grabesti spre spital.

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

atunci cand merg pe "autostrazile" patriei si dau prin tot felul de cratere sau santuri de-a lungul si de-a latul drumului am o scartaiala in dreapta spate, banuiesc ca e ceva legat de amortizoare sau ceva; s-a uitat un mecanic la ea si ... nu are nimic

daca o spal sau ploua afara nu mai scartie

s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de bucsele barii stabilizatoare. Faptul ca auzi in spate zgomotul nu inseamna ca si vine de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

acum nu se mai aude ... naiba stie ce are

e ca la denstist, cand te duci iti trece instant durerea de dinti :))

in alta ordine de idei, citisem undeva pe aici ca mai multi au aceasta problema: de cand a scazut temperatura porneste greu dimineata (o tin c-am 4,5 sec "pe cheie") - dupa aia ... nu mai are probleme

bateria e din 2008, teoretic ... cred nu are probleme plus ca am fost cu ea la verificat si rezultatul a fost "good"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca intr-un fel sau altul nu am postat unde trebuie... va rog sa ma scuzatzi. Am si eu o probela cu masina mea si anume o Skoda Fabia 1.4 AUA 55Kw an 2000. Nu mai vrea sa mai porneasca deloc, nu da scanteie la bujie. Am apelat la cineva care are tester si mi-a spus ca este o eroare si anume P1612. Nu stiu ce sa mai fac...va rog mult de tot sa ma ajutatzi daca se poate.

Va multzumesc si va doresc o zi cat mai buna.

Costi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codare incorecta a ECU (calculator motor). Cauta pe cineva cu un vag-com sa verifice codarea si eventual sa il recodeze pe codul corect

Si eeventual ceva verificari la partea electrica, mufe ecu, cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzumesc frumos saboteur...am sa vad ce pot face

Modificat de BLiTZ
fara QUOTE la mesajul anterior. Multumirile se pot adresa si PM, nu e cazul sa poluam topicul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@saboteur Codarea Ecu a fost facuta cu succes insa mashina tot nu vrea sa porneasca.

Chiar nu stiu ce sa mai fac. Incep sa verific cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am si eu o problema cu comutatorul stop frana. Sa va explic ce am patit cu el :

- acum cateva zile mi s-a aprins la bord EPC-ul am pus testerul si mi-a dat eroara comutator frana;

- am comandat unul pe original si azi l-am montat, am pus testerul, am sters eroarea iar dupa 5 min de condus s-a aprins din nou;

A mai patit cineva asa ceva?

Sa-mi dati va rog ceva solutii.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, toate becurile sunt ok. Se aprin si de sting normal la apasarea pedalei de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare aia o primesti pentru ca comutatorul ala are doua seturi de contacte. Prima data (cind atingi pedala) se inchide cel care anunta ecu ca ai inceput sa frinezi; dupa ce mai apesi un pic se inchide cel care aprinde becurile.

Daca al doilea se inchide dar primul nu se semnalizeaza comutator defect.

Poate ai contactele largite sau oxidate in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se intampla c-am odata la luna, am observat ca apare atunci cand masina e incarcata (5 persoane + bagaj)

dar daca opresc motorul si il repornesc se stinge martorul EPC

am verificat-o cu vagcomul si

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am sa incerc sa pun alt intrerupator tot pe original. Contaclele electrice din cate am vazut sunt OK.

Am vb cu cineva de la reprezentanta Audi si mi-a zis ca are un dichis la montaj :huh: .E adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o fabia 1.2 64 caluti. Am aceleasi probleme pe care le'a avut b77eru. Am citit tot despre ce s-a scris pe forum, am fost la mecanicul meu a scos bobinele pe rand si injectoarele in timp ce motorul mergea si cica sunt bune toate... si nu stie de la ce o fi problema. Am fost mi-am curatat injectoarele la al 2 semafor a pierdut puterea motorul si peste 2000 ture nu mai urca ... si ma zguduia bine ca nu am mancat. Am fost la Porsche de vreo 3 ori si cica ar fi de la chiulasa , daca le dau 8000 Ron imi fac ei masina. Astept niste ajutor sincer ca m-am saturat, i-am dat un PM lui b77eru dar nu am primit nimic ... m-am saturat ca toti sa manance de la mine ... din spusele mecanicilor ca am fost la mai multi am schimbat bujii, sonde,bagat aditivi si tot asa . Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul lucru fa o scanare si posteaza aici rezultatul. chiulasa??? 8000 RON??? mda.... basme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta si pe mine cu un test ca sincer nu am incredere in service-uri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, NU mai fa niciun test deocamdata. Te rog sa mergi la un service si sa iti faca o compresie la motor. ATAT! si posteaza aici valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ASR-ul limiteaza turatia motorului daca turatiile rotilor primite la la ABS nu sunt corelate cu senzorul de viteza de pe cutie[presupune ca rotile fata patineaza], am intilnit un caz la o fabia care pe la 60km/h se aprindea ASR-ul in bord si-i scadea turatia la motor sub 2000rpm. Problema la el aparuse dupa ce a schimbat cutia de viteze

De aceea la modulele de ABS+ASR la masinile care suporta mai multe circumferinte de anvelope exista un canal de adaptare

pentru circumferinta rotii.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_115.PDF

E in germana da are poze :D si explica functionarea ASR(anti-slip-regulation)

Asa ca verifica daca ai vreo problemna la ABS-vreun senzor de pe o roata sau senzorul de la cutia de viteze.

Sondele le schimbi numai daca nu-s bune, orice sonda de pe masina se poate verifica cu ceva... un multimetru, un osciloscop etc, nu presupui doar ca nu e bune si gata.

Modificat de Gabriel DIACONU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare prieteni vin la voi cu raspunsul problemei mele! Nu am mai avut timp sa intru sa va mai spun ce am facut datorita unor probleme personale,intre timp am mai fost la niste mecanici care nu au gasit nimic. Varul meu are un polo 1.2 2008 si are cam aceeasi problema dar este la inceput. El s-a luat dupa niste mecanici si a inceput sa schimbe bobine si injectoare dar masina face la fel , el ma sfatuia pe mine sa imi fac la fel ca scap de problema. M-am dus cu un prieten la un mecanic cu adevarat bun ( o cunostinta a lui/ Are service langa centura Popesti Leordeni) si acolo mi-a spus ca am supape arse, scaunele sunt deformate (ceva de genu, nu mai tin minte exact cuvantul),chiulasa era deformata la fel si garnitura. Suruburile cica nu mai erau bune, uleiul era foarte murdar, avea depunere de peste 1 cm de la aditivi, filtru de ulei nu a putut fi strapuns cu o surubelnita...era infundat rau.. in total toate aceste jucarii m-au costat 14 mil cu tot cu manopera, operatiunea a durat in jur de 1 sapt. Pentru alte detaliii PM ... si sfatul meu nu va luati dupa toti mecanicii, Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, acuma ca ti-ai rezolvat problema, ti-as recomanda urmatorul lucru: cand pornesti masina (la rece), nu mai lasa ecu sa faca preincalzirea catalizatorului! Pur si simplu, accelerezi de cateva ori in secunda urmatoare dupa ce dai la cheie.

Chestia e ca tu ai rezolvat cu supapele, dar e posibil ca, cauza problemei in sine sa nu fii disparut... si, in cel mai rau scenariu, e posibil ca dupa cateva mii de km sa se arda din nou supapele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@gabrielsg- ce depuneri de la aditivi?? poti fi mai explicit?

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, acuma ca ti-ai rezolvat problema, ti-as recomanda urmatorul lucru: cand pornesti masina (la rece), nu mai lasa ecu sa faca preincalzirea catalizatorului! Pur si simplu, accelerezi de cateva ori in secunda urmatoare dupa ce dai la cheie.

In niciun caz !

Ungerea nu se face ok atunci iar uzura e imensa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De acord. In manualul de folosire a unui Mercedes scria clar sa nu accelerezi deloc min. 15 sec. de la pornire la rece. E si normal, e nevoie de acest timp pt. ca pompa sa impinga ulei in rampa si sa faca presiune de lucru pt. ungerea corecta a diferitelor piese in miscare din partea superioara a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!