Jump to content

Consum mare Felicia carburator


 Share

Postare recomandată

Va salut.

Apelez si eu la ajutorul vostru deoarece ma dispera consumul la Felicia mea.

Recent am achizitionat o Felicia LX HB din 1996 pe carburator cu motor de 43KW.

Am segmentat motorul, schimbat lant de distributie, kit nou de ambreiaj.

Am facut cu ea un drum mai lung de vreo 1500km prin tara si mi-a iesit un consum de 7l/100km. Pina acum nici un gram de consum la ulei.

De cind circul prin oras nu scad sub 12l/100km, ba mai nou am sarit la 14 l/100km (in ultima suta).

Mie mi se pare consumul putin mare raportat la faptul ca am pus motorul la punct.

Cam cit ar trebui sa pape in mod normal? In cartea tehnica scrie 9l si de aceea ma asteptam la un 10 maxim 11 la suta dar asa cum spuneam nu scad sub 12 si nu sunt genul "nervos". Unde ar putea fi problema? O fi ceva dereglat? Cam ce ar trebui verificat? Asa in general nu mi se pare ca ar fi ceva in neregula cu motorul.

s-auzim de bine!

roby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am o Felicia exact ca a ta. Tot din 96 cu 60000km. Mie mi se pare ca ai schimbat cam multe la ea. De curiozitate, cati km avea cand ai luat-o?

Mie in afara orasului nu imi ia mai mult de 5,5, asta la o viteza de 110 cu 2 pers + bagaje. In oras sa stii ca nu are cum sa iti consume mai putin de 10, poate doar daca mergi noaptea.

Eu cand am luat-o consuma mai mult pt ca avea termostatul spart, o fisa de la bujii rupta si era murdar carburatorul.

Reglajul este foaarte important asa ca daca gasesti pe cineva care sa ti-o regleze bine sa nu uiti sa-mi spui si mie.

Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicia mea e pe injectie. Si a mea consuma tot cam la fel 13-14 in oras iar in concediu pe un drum de 1600km prin toata Romania mi-a luat 7.5%.

Tot cu motorul segmentat sunt si eu, si cu alte probleme cu clapeta de acceleratie, mi se opreste in mers... boala lunga feliciile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o Felicia exact ca a ta. Tot din 96 cu 60000km. Mie mi se pare ca ai schimbat cam multe la ea. De curiozitate, cati km avea cand ai luat-o?

Mie in afara orasului nu imi ia mai mult de 5,5, asta la o viteza de 110 cu 2 pers + bagaje. In oras sa stii ca nu are cum sa iti consume mai putin de 10, poate doar daca mergi noaptea.

Eu cand am luat-o consuma mai mult pt ca avea termostatul spart, o fisa de la bujii rupta si era murdar carburatorul.

Reglajul este foaarte important asa ca daca gasesti pe cineva care sa ti-o regleze bine sa nu uiti sa-mi spui si mie.

Salut

A mea avea 154.000 cind am luat-o. Acum are 157.0000. Sigur trebuia segmentat (vechiul proprietar mi-a spus ca papa ulei). Ambreiajul era foarte tare si prindea foarte jos de aceea m-am decis sa-l schimb si pe el, iar lantul de distributie era cam obosit (cel putin asa mi-a spus mecanicul). Si eu m-asteptam la un consum sub 6 in afara dar nu m-am impacientat foarte tare dar cind am vazut ca in oras papa intre 13 si 14 deja mi s-a parut mult. Cred ca pina la urma o sa ajung la un service autorizat Skoda ( sper sa mai aiba mecanici priceputi la motoare pe carburator) deoarece dupa cum vad mecanicul meu o cam regleaza dupa ureche (desi e foarte priceput). Acolo sper sa puna pe ea niste instrumente, manometre etc. pentru reglaj.

Am un manual in care reglatul motorului (carburatie + aprindere ) e o intreaga fiosofie si ai nevoie de o gramada de instrumente. N-ar fi o problema un consum intre 10 -11 dar 13 -14 cred ca e deja exagerat mai ales ca recent am pus si bujii noi, filtre de aer si benzina noi.

S-auzim de bine

roby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce e asa de greu. In primul rand reglezi avansul cu lampa stroboscopica. Apoi vewrific vizual carburatorul sa nu aiba ceva furtunase de vacuum scoase sau sparte , sau membranele vacuumurilor, vreo tija sarita, etc. Se verifica plutitorul sa nu fie spart. Daca e carburator in 2 trepte atuci nu e bine sa umbli la surubul care coreleaza clapeta a 2-a de acceleratie deoarece va consuma enorm.

Co se regleza cu standul de verificre a gazelor, iar surubul de relanti se invarte pana se atinge nivelul de 850...900 rot/min (sau cat e normal).

Si al reprezentata nu te chinui. Deoarece is prea slabe sansele sa gasesti un mecanic priceput in carburatoare.

competeaza in profil de unde esti ca doar nu te cauta garda. :D

PEntru buucresti vorbeste cu baietii cu Golf 2 : Bizonul , etc. Sigur stiu un meserias priceput la reglat carburatoare.

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!