Jump to content

Ce sa fie?


C.T.C.
 Share

Postare recomandată

salut baieti.

care este problema care ma roade de cateva zile..

deci ma urc in masina, dau la cheie, o ia foarte frumos si la sfert insa atunci cand incerc sa apas pedala de acceleratie motorul are tendinta sa se opreasca si prin absurd daca vreau sa plec in clipa aceea, nu pot sa o fac din simplul motiv ca nu am pedala :)

daca o las sa mearga max 2-3 minute si se incalzeste motorul nu mai are nici un fel de problema.adica este ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic..ma omoara aceasta "figura" si ma gandeam eu ca poate este ceva slabit pe acolo sau poate ar trebui schimbat ceva, nu stiu..

voi ce parere aveti?

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vezi daca injectorul 5 de pornire la rece functioneaza si arunca benzina corespunzator. Adica si daca modulul de comanda BOSCH din bloc, contactul ala de 8 secunde la rece functioneaza.

Asta ar fi parerea mea. Daca e buna e bine ca am ajutat, daca nu e buna scuze.

Eu asa am patit. Pornea la sfert de cheie, dar nu aveam pedala deloc deloc. Apasam pedala si murea iar cand era frig frig se si oprea imediat. Si nu functiona injectorul 5.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Bizonul are motor cu carburator, deci fara injectorul 5. Dar intr-adevar, suna a amestec sarac. Probabil trebuie reglat amestecul (la carburator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, am carburator..ma gandeam eu la asta cu amestecul dar nu eram sigur ce si cum.se poate regla "dupa ureche"?

inca ceva..cablul de acceleratie mi se pare cam slab, oare si asta sa aibe un rol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep foarte bine la carburatoare, dar stiu cum se regleaza amestecul la dacia 1300. Exista un surub pentru reglat amestecul si unul pentru reglat turatia la ralanti. Se ridica un pic turatia la ralanti, apoi se misca de surubul de reglat amestecul astfel incat turatia sa fie maxima. Se coboara apoi turatia din surubul de reglat turatia la ralanti pana la valoarea normala si asta e. Totul cu motorul la temperatura normala de functionare.

Ceva similar trebuie sa fie la Golf.

Sau ti-l regleaza cei de la service-ul unde faci ITP-ul la proba de noxe, cum zicea un coleg de forum (ca isi regleaza carburatorul gratis la ITP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru informatii.intr-adevar exista un surub de reglat amestecul chiar deasupra carbului

voi continua sa te tin la curent cu problema asta, in weeekwnd mai mult ca sigur voi trece la aciune si voi observa modul in care se comporta la final :)) deh, daca avem carburatoare nu se baga nimeni..

@Imparatul > intentia conteaza :(

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca merge prost la rece tine mai mult de soc. Nu e neaparat sa fie amestecul sarac. La rece motorul are nevoie de amestec mai bogat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca merge prost la rece tine mai mult de soc. Nu e neaparat sa fie amestecul sarac. La rece motorul are nevoie de amestec mai bogat.

In sfirsit un coleg care cunoaste,

m-am saturat sa citesc numai timpenii,

de' oamenii sint fotografi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate fi si de la soc. Dar am presupus ca s-a gandit la asta inainte sa posteze.

Dar poate fi si de la amestec sarac. Am constatat pe masina mea, care are injectie (k-jetronic) si nu are soc si exact asa se manifesta cand amestecul e sarac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si k-jetronic are soc. Imbogateste amestecul la rece prin doua modalitati.

Prin warm-up regulator care da presiune de control mai mica si amestec mai bogat pt maxim 2 minute.

Si prin injectorul nr 5 de care zicea imparatul care da benzina cand o calci la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!