Jump to content

MFA si turometru


Golfuletz
 Share

Postare recomandată

Bordul care-l am este cu turo pana-n 8k si MFA. Problema care o am este ca ori functioneaza amandoua ori nici unul. Ciudat este ca in momentul cand temperatura ambianta este mai scazuta merg OK. Cand creste, PA. Cred ca desfac bordul pentru a 4-a oara si tot nu reusesc sa-i dau de cap. Legate de astea doua mai sunt si becurile de ulei si apa! Daca s-a mai lovit cineva de asemenea problema pls help...dau o FANTA (vb lu' Bizonu' :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica masa care vine prinsa in compartimentul motor de capacul de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thx de sfat...am sa incerc maine sa vad. Am cautat raspuns si pe vwvortex si cineva zicea ca-i dusa foaia cu circuite...eu am incercat cu un multimetru sa verific conductibilitatea circuitelor dar nu am gasit nika intrerupt. Apropo...ai patit si tu la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am desfacut bordul, am tot masurat la el 2 zile si de fapt era firul de masa intrerupt. E mai greu sa nu mearga turometru din cauza foliei. Folia mie mi s-a intrerupt undeva deasupra bordului unde este mai iesita in afara si se indoaie. Pe acolo trec fire pt semnalizare si MFA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bordul care-l am este cu turo pana-n 8k si MFA. Problema care o am este ca ori functioneaza amandoua ori nici unul. Ciudat este ca in momentul cand temperatura ambianta este mai scazuta merg OK. Cand creste, PA. Cred ca desfac bordul pentru a 4-a oara si tot nu reusesc sa-i dau de cap. Legate de astea doua mai sunt si becurile de ulei si apa! Daca s-a mai lovit cineva de asemenea problema pls help...dau o FANTA (vb lu' Bizonu' :vaidecapulmeu: )

exact aceeasi problema am avut si eu ca vechiul bord.cand era rece afara mergea si MFA si turometru,dar cum se incalzea putin bordul....salut MFA si turometru.am fost cu el la electronist si cand l-am vazut cat se chinuie cu el si nu gaseste unde ii problema,m-am enervat si m-am dus sa cumpar altul si am rezolvat problema.poate tu ai noroc sa ii gasesti contactul imperfect,dar nu prea cred.nervii pe care o sa-i manci cu el si bani dati la electrcian,mai bine iei unul SH si il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am pus ceasurile pe masina si la fel. Am verificat firele de masa de pe capacul de la chiulasa, nimic, in bord am testat fiecare circuit, degeaba...face exact la fel...si azi dimineatza cand l-am pornit a functionat cateva min perfect apoi iar PA. :hainoroc: ...as cumpara unul second insa nu gasesc cu MFA si in plus asta era si bord wolfsburg edition 260 si 8k ca si la 16 v :D.

Lexxus tu cat ai dat pe unul SH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat 80 ron pe al meu.220km.h -- 8000 rpm -- MFA.daca vrei ma duc si mai caut unu ca ala avea un container plin de ceasuri.Il incerc la mine si daca mere ti-l trimit.

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!