Jump to content

Vopsire etriere


WSN
 Share

Postare recomandată

  • 9 months later...
  • Replies 606
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razdan

    24

  • Ice_2k

    22

  • voinea

    13

  • BogdanS

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

De data asta am executat lucrarea ca la carte, fără improvizații, fără sprayuri de 20 de lei din Auchan :)

 

post-671-0-04648700-1400919546_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nasol ca ai dat si pe garnitura de la piston, in rest, no comment :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repede ai observat =)) Fapta e consumată, un prieten de-al meu a executat lucrarea, acum nu mai am ce face, decât să sper că nu va avea urmări. Mă consolez că acea garnitură este proiectată să reziste la toate intemperiile de-afară, inclusiv la sare și alte soluții de-a drumarilor. Acum n-a fi un capăt de lume un strat subțire de vopsea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
Laurentiu_LWR

Salutare...cat de curand vreau sa vopsesc si eu etrierii...

Am luat deja vopseaua...siliconica si rezistenta la temperaturi...

post-14266-0-70015100-1427555140_thumb.j post-14266-0-35317300-1427555141_thumb.j

Etrierii mei arata cam asa...nu prezinta rugina...inafara de perie de sarma si acetona(conform instructiunilor vopselei) sa mai curat cu altceva?

post-14266-0-32011600-1427555504_thumb.j post-14266-0-62455000-1427555587_thumb.j

Pozele sunt mai vechi dar tot cam in starea asta sunt...

Voi incerca sa demontez cat mai mult...adica voi da jos discurile...placutele si burdufele de la culise pentru a vopsi cat mai bine...

Intrebarea mea vine odata cu citirea instructiunilor de aplicare a vopselei...si zice cam asa...

post-14266-0-78241500-1427555782_thumb.j post-14266-0-06101500-1427555804_thumb.j

Dupa vopsire suprafata se lasa sa se usuce timp de 1 ora la aprozimativ +20 grade-OK

Va recomandam 2-3 straturi de vopsea-OK

Dupa uscare suprafata uscata trebuie sa fie intarita la o temperatura +200grade pentru a obtine rezistenta temperaturii declarate 

As putea folosi un pistol cu aer cald pentru a ajunge la temperatura asta dar...nu stric garnitura pistonasului si furtunul de frana?rezista la astfel de temperaturi?

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spray-ul ce l-am folosit eu scria același lucru. Dar nici o problema, se va usca bine pe măsură ce folosești masina...frane etc. Eu sunt mulțumit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vopsit eu etrierii pur si simplu vopsea pt metal eu am dat rosie se curata cu peria de sarma eu am curatat apoi cu pensula cu deruginol apoi am dat cu diluant apoi am aplicat vopseaua cu pensula am bagat in vopsea intaritor sa se usuce mai repede dat un strat dupa o ora al doilea strat apoi inca un strat ultimul operatiunea am facut o in curte la tara nu este vopsea termorezistenta rezista ok si cea pt metal are deja 3 ani de cate ori spal masina la roti se curata si etrierii a rezistat f bine vopseaua mkv variant din 2008!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic etrierii si tot sistemul de franare ajunge frecvent la 200, nu cred sa fie vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da guppster dar nu recomand vopsirea etrierilor cu spray vopsea in primul rand ca pot sari stropi de gaze in al 2 lea rand am lucrat in vanzari de vopseluri si stiu ca un spray cu vopsea e mult subcalitativ cu o vopsea din cutie metalica cea mai performanta vopsea ar fi vopseaua pt radiatoare sau pt vopsit calorifere care are in ea agent de flexibilitate adica nu crapa la oscilatii de temperatura bineinteles sunt si cele bi componente cele de genul aplicate in marile magazine pe jos gen praktiker etc!!si vopseaua pt iahturi care e cea mai cea rezista la apa sarata!!de retinut!!

Modificat de mike77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrierii mei sunt si vor fi vopsiti doar in camp electrostatic, elegant curat, de durata. dar asta e optiunea mea. Destul de complicata pentru ca implica demontarea intregului sistem de franare nu este foarte ieftin etc.

 

Cum am apasat pe butonul de "go to first unread post" nu am observat ca mai este o pagina :) revenind...

 

Dupa uscare suprafata uscata trebuie sa fie intarita la o temperatura +200grade pentru a obtine rezistenta temperaturii declarate 

As putea folosi un pistol cu aer cald pentru a ajunge la temperatura asta dar...nu stric garnitura pistonasului si furtunul de frana?rezista la astfel de temperaturi?

Ce parere aveti?

 

Teoretic etrierii si tot sistemul de franare ajunge frecvent la 200, nu cred sa fie vreo problema.

EU prefer sa demontez totul si sa vopsesc electrostatic... in rest fiecare face cum vrea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontarea nu ma sperie...oricum demontez tot si vopsesc bine...doar ca am avut niste probleme cu vopsitul electrostatic si nu vreau sa mai aud...

Cred ca daca ai da si tu 300ron pe vopsit + cat mai costa garniturile noi ai avrea si tu alta parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel JUG a avut probleme cu vopseaua de pe etrierii lui vopsiti electrostatic parca la cineva care presteaza si pe forumul nostru. Incepuse sa se cojeasca si cea aplicata electrostatic. Cred ca este mai comod si ieftin Foliatecul aplicat la pensula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie avut grija la vopsirea cauciucului pentru ca majoritatea garniturilor nu rezista la vopsire la fel daca unii nu stiu e interzisa folosirea vaselinei pe piesele de cauciuc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontarea nu ma sperie...oricum demontez tot si vopsesc bine...doar ca am avut niste probleme cu vopsitul electrostatic si nu vreau sa mai aud...

Cred ca daca ai da si tu 300ron pe vopsit + cat mai costa garniturile noi ai avrea si tu alta parere...

NU. garnituri noi am luat oricum. Pretul nu este negociat, este acelasi pentru toata lumea. Daca exista un singur prestator de servicii in acest domeniu si mi se cereau 300 de lei as fi dat 300 de lei. Doar ca exista mai multi, chiar si in provincie sunt mai multi de Bucuresti nu mai vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Un sfat de la specialisti: la o  masina verde ce culori se preteaza pe etrier/tambur?

Modificat de tool
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia care iti place mai mult :P vrei sa-ti faci masina dupa placul altora? Daca este un verde tipator, eu le-as face albastru neon, sau de ce nu, tot verzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este cea din avatar (acolo era in soare si pare verde deschis)verde metalizat inchis 

o sa caut ceva foto

Cam asa arata

post-68758-0-18139700-1429339821_thumb.j

post-68758-0-54052400-1429339674_thumb.j

Modificat de tool
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un roşu cred că ar merge pe amândouă. Roşu este culoarea complementară a verdelui, dar nu este un contrast mare între ele (dintre toate culorile complementare între roşu şi verde este contrastul cel mai mic). Pe lângă faptul că se asortează, se vede că este altceva fără a fi ţipător.

Mie personal îmi place alăturarea de verde închis cu galben, dar asta cred că ar merge numai pe etriere, pe tambure este prea mare suprafaţa de galben şi o să fie ţipător (nici la a mea care este galbenă nu aş da cu galben pe tambure). Eventual galben pe etriere şi verde închis sau negru pe tambure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galben e culoarea pt tehnic iar rosul pt sport un autotren cu gabarit depasit are spatele vopsit in galben sau portocaliu cu negru cred ca daca nu stii ce culoare sa dao etrierilor galben e culoarea default !mai poti incerca negru sau argintiu dar astea vor fi discrete depinde ce aspect vrei sa dai!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr. sugestii.

Se pare ca rosu se potriveste cel mai bine.O culoare deschisa oricare va fi ea are un mare dezavantaj si acela este ca se murdareste f. usor mai ales in fata unde pulberea de la placate se depune repede. dilema este acum sa aleg intre rosu si un "verde Skoda" am vazut ieri pe strada o masina cu aceasta culoare si "deadea bine". Cred ca o culoare care are si luciu sporeste efectul visual, deci trebuie o vopsea buna ,nu spray.

Modificat de tool
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rosu am si eu(masina verde), se murdareste, dar le dai cu jetu' la spalatorie, daca ai spitele la roti destuld e incapatoare.

 

Vopseaua este lucioasa, de la motip: 

pe net vezi in prim plan poze mai clare cu aceasta vopsea aplicata. https://www.scooter-attack.com/pics/news/xxl/2011-10-14_1318586680/ag-903014.jpg

 

o poza mai veche: http://vwforum.ro/uploads/gallery/album_91/gallery_34985_91_487115.jpg 

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vopsit si eu azi un etrier...si voi mai vopsi inca unul maine...si cei de pe spate cand schimb placutele...

Am pus o perie pe bormasina si am curatat bine bine( ma asteptam sa mearga mai usor..) dupa care am degresat cu spray de frane si am dat vopseaua...

post-14266-0-64241100-1429979776_thumb.j

Se aplica destul de bine...si se usuca si oarecum repede...aica nu stai o ora pana dai urmatorul strat...merge repede...

Rezultatul dupa vreo 4 ore de munca :))

post-14266-0-76406800-1429979872_thumb.j

post-14266-0-65756200-1429979873_thumb.j

post-14266-0-83815300-1429979874_thumb.j

post-14266-0-81863000-1429979875_thumb.j

post-14266-0-02366600-1429979877_thumb.j

post-14266-0-93619500-1429979877_thumb.j

post-14266-0-88627000-1429979878_thumb.j

post-14266-0-93148300-1429979879_thumb.jpost-14266-0-88760400-1429979880_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumos laurentiu nu imi dau seama ce fel de baza are vopseaua vad ca e poloneza oricum nu trebuia sa slefuiesti prea mult doar sa te asiguri ca nu e uns cu ceva si mizerie practic cu apa cu sapun daca o speli inainte e ok vopseaua daca e cea indicata penetreaza un pic materialul prin pori si topeste imppuritatile !totul e sa folosesti o vopsea pt metal sau radiator cu putere marw de penetrare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti! Ei bine, uikendul asta, "am comis-o" si eu.

 

Am folosit kit de la Foliatec, "la pensula" (a venit frumos cu tot ce trebuie: vopsea, catalizator, spray de curatat, o mini perie de sarma, manusi transparente de calitate, spatula de amestecat si o pensulita pentru aplicat vopseaua).

 

Per total, timp de lucru, aproximativ 5-6 ore. Cum s-a mai spus deja, ideal ar fi sa ai unde sa o ridici pe "capre" si sa poti lucra lejer la toti 4 etrierii. Eu nu am avut acces la asa ceva (am avut doar 2 cricuri), asadar am facut partea dreapta a masinii ieri si partea stanga astazi. Acum sta la zvantat pana maine dimineata.  :Driver:

 

post-136064-0-02678800-1430057822_thumb.post-136064-0-79833100-1430057820_thumb.post-136064-0-87866300-1430057819_thumb.post-136064-0-22479400-1430058077_thumb.

Modificat de IKEA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!