Jump to content

A aparut noua Fabia 2007


gigipedala
 Share

Postare recomandată

Salut,

As vrea sa imi comand si eu o fabia noua si am o intrebare pentru cei carora le-a venit deja masina: care e diferenta concreta pentru modelul asta intre climatic si climatronic? Climatronicul isi merita banii? In principiu eu stiu cum functioneaza climatronicul de la VAG dar nu stiu care e diferenta intre el si climatic. Ma puteti ajuta? :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    24

  • bebeko

    20

  • kelu

    17

  • saboteur

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

da.iti explic eu,pentru ca am avut de-a face cu sistemul asta la un ibiza si acum prietena isi ia fabia cu acelasi sistem.deci nu este un sistem ca la climatronic digital unde reglezi temperatura la gradul care vrei.are acelasi sitem de manipulare ca la aer conditionat normal,dar diferenta este ca nu ai doua zone:rece/cald.ai treapta cold,treapta de 22 grade daca nu ma insel,26 grade ,30 grade si treapta hot.e acelasi sistem ca la aragaz(la butoane ma refer) daca vrei.este mult mai eficace ca ac-ul normal,dar nu se compara cu climatronicul.este mai ieftin in schimb si este solutia de compromis spun eu.climatronicul este cam 1000 si ceva de euro.climaticul este vreo 600 parca.revin cu detalii daca vrei pe 8 septembrie cand vine masina prietenei.felicitari pt alegere :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Multumesc mult pentru informatii. Inca o intrebare: ai idee, temperatura pe care poti sa o reglezi ( cold,22, 26 etc) este temperatura aerului cu care "sufla" :icon_thumright: sistemul de aer conditionat sau este temperatura pe care o stabileste in masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatic-ul "sufla" temperatura presetata de tine. Daca ar fi Climatronic, ar mentine aceasta temperatura, odata atinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatic-ul "sufla" temperatura presetata de tine.

Daca ar fi asa cum spui tu...ar dura o vesnicie sa se raceasca in masina daca ar "sufla" 22 de grade in conditiile in care afara sunt 34 de grade.Nu crezi?

Daca nu ma crezi, fa un experiment cu un termometru la gurile de aerisire din bord si vezi ce valori obtii. In nici un caz cele selectate din potentiometru.

Temperatura presetata de utilizator e cea care probabil se va obtine dupa un timp de folosire a Climaticului.Nu se pune problema mentinerii temperaturii ca la climatronic pentru ca nu exista senzorii de la climatronic si nu ai modul AUTO, in rest e ce ii spune denumirea...un aer conditionat semi-automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma crezi, fa un experiment cu un termometru la gurile de aerisire din bord si vezi ce valori obtii. In nici un caz cele selectate din potentiometru.
Cam 3-4 grade, daca instalatia de AC este functionala si in parametri.
Temperatura presetata de utilizator e cea care probabil se va obtine dupa un timp de folosire a Climaticului.Nu se pune problema mentinerii temperaturii ca la climatronic pentru ca nu exista senzorii de la climatronic in rest e ce ii spune denumirea...un aer conditionat semi-automat.
M-am exprimat gresit, scuze. Climatic-ul lucreaza sa raceasca interiorul pana spre temperatura presetata, dar cum ii lipsesc senzorii de temperatura pt interior, o sa raceasca mult si bine pana cand se intervine din nou, pt atenuarea temperaturii.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura presetata o vei obtine mai repede sau deloc, in fct de conditiile climaterice in principal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatic are:

- senzor de temperatura interioara (spre deosebire de climatronic insa ii lipseste si senzorul "solar")

- compresor A/C cu sarcina variabila

- clapeta de temperatura comandata electric (motor secvential).

- unitate centrala (computer)

- restul instalatiei este cea "clasica"

Toate aceste elemente impreuna ii dau Climaticului posibilitatea de a mentine in interior temperatura preselectata (nu doar sa sufle constant acea temp in habitaclu).

Daca de ex. in masina sunt 30C si ai setat 22C, Climaticul va sufla aer maxim rece pana ce temp interioara se va apropia de 22C, apoi, treptat va creste temp si va trece in modul de mentinere a celor 22C preselectate.

Deci nu e chiar asa de prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti permit sa te indoiesti, insa adevarul (tehnic) ala este.

spre deosebire de climatronic nu face urmatoarele:

- nu selecteaza automat treapta de ventilatie

- nu controleaza automat directiile de ventilatie (piciore, duze, prabriz)

- nu stie cat de tare bate soarele.

Eu as spune ca sunt ceva diferente...

In plus, diferentle de blingbling: nu are display :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatiile tale BogMW sunt binevenite...si fundamentate mai ales ca tu ai avut o Fabie cu Climatic.

Nu mai deschid alt topic cu asta, dar o informatie de ultima ora spune ca Fabia 2 a luat tot 4 stele la Euroncap, la fel ca prima Fabia.

Poate ca nu e o problema prea mare asta, doar ca, concurentele din aceeasi clasa au cam toate 5 stele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ceva kit optic sport in genul: jante diametru mai mare, evacuari modificate, eleron luneta. Unora le place sa plateasca in plus pt asa ceva, all in one.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista deja un kit disponibil pentru Fabia 2 : styling :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

multumesc celor care mi-au raspuns mai sus :lol:. Pana la urma mi-am comandat masinuta cu climatronic. Acuma mai am de asteptat 2-3 luni :lol: , deci pot sa consider ca e un fel de cadou de craciun

sym

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai .. daca ai un Polo 2007 1.6 MPI de ce ti-ai mai luat si Fabia :offtopic: ? am fost azi in showroom, m-am urcat in Fabia 2 .. are scaunele confortabile si cotiera f eficienta, in rest :offtopic: .. nici o branza in bine fata de F1 .. torpedourile sunt ambele la un loc mai mici decat cel vechi (cred) .. si platforma tehnica e aceeasi (sau, un pic imbunatatita). Anyway .. felicitari si sa stii ca ai facut alegere buna cu Climatronicul, eu am Climatic si il urasc in combinatie cu 1.2 HTP :offtopic: !

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am comandat pentru sotia mea elegance 1.2 70cp cu climatronic si nu imi pare rau, am vazut la oktavia mea care este cu dublu climatronic diferenta ( pana la oktavia am avut masini doar cu AC), asa ca cine are posibilitatea ii recomand climatronicul. A noastra fabiutza trebuie sa soseasca saptamana viitoare, saptama trecuta a fost pusa pe transport spre ro mi-a spus dealerul. :D Abia asteptam noul membru al familiei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, cand m-am inscris pe forum trebuia sa pun si ceva la masina, si pe vremea aia ma hotarasem la polo. Dupa aia m-am razgandit. Adica mi-am facut o configurare asemanatoare si pentru fabia si mi-a placut ca unele chestii pe care le vroiam erau mai ieftine la fabia decat la polo, ex esp-ul. Oricum, mi-am comandat-o cu motor de 1.6, esp, climatronic, oglinzi incalzite, cheie din aia briceag, maxidot si tpm. O sa mai trebuiasca sa dau niste bani pe alarma dupa aia.....oh well

Eu am vazut la golf cum e cu climatronicul si mi s-a parut ca isi merita banii, mai ales in bucuresti in aglomeratie etc si la 50 de grade ( sau cate or fi fost) afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine la ora 12:30 suntem asteptati sa ridicam masina :angry: .maine seara probabil vom face o plimbare la munte,dupa care voi reveni cu impresii despre tinuta de drum si cum face fata 1.2 htp :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am promis ,revin cu pareri dupa ce am ridicat masina.in primul rand o bila alba pentru cei de la brady pentru ca nu au intarziat cu termenul de livrare.7-8 septembrie au spus,asa a fost.deci sambata la ora 12 am ridicat masina.o bila neagra in schimb pentru faptul ca au spus sa mergem la 12 ca sa aiba timp sa o spele si sa o pregateasca.de fapt nu au facut nimic.masina era murdara la exterior in sensul ca era stropita pe contra aripi si era murdara toata cum a batut ploaia pe ea pe trailer.in plus,in fabrica s-a aplicat folie protectoare pe ea,iar unde a fost marginea foliei,au ramas linii de praf intarit care au iesit aseara la spalat.pragurile pe exterior sunt pline de vaselina alba(masina e neagra).in fine...mergem mai departe.am luat masina si am plecat.nu am mers la munte pentru ca nu am avut timp la dispozitie pentru asa ceva,in schimb am mers pana la pitesti sa vedem cum se comporta masina.in primul rand o bila neagra pentru prietena pentru ca desi i-am spus sa nu o calce,are talpa grea si iata cum gonea cu 180km/h.am lasat-o ca pe ea.ideea este ca la 180 arata un consum instantaneu de 12,8l/100km.tinuta de drum este buna.are o directie precisa si accesul la comenzi este facil.comenzile la climatic sunt f usor de manipulat,iar mp3 playerul este de senzatie.se aude f bine.o bila neagra la geamurile electrice in sensul ca se misca cam incet pentru o masina noua.motorul este destul de silentios.la 180 intr-adevar era la 4000rpm dar motorul nu se auzea foarte tare in habitaclu.iin schimb,eu personal nu sunt multumit de suspensii care sunt rigide si zgomotoase.insa per total sunt multumit de masina.la pretul ei(11800) si excursia castigata prin achizitionarea ei,sunt multumit.normal...cam mult plastic la interior dar este ok.eu spun ca pentru o femeie si mai ales pentru o masina de mers la serviciu este super ok.sunt f impresionat pentru cum se misca la viteze mari.pana la 150km/h ajungi lejer.pana la 180 ai ceva munca de lamurire ca sa spun asa.la capitolul lumini sta super ok.bordul si comenzile sunt luminate frumos si curat.farurile bat foarte bine.la frane....sta bine si la capitolul asta.ma oftic in schimb ca nu am luat si deschidere buson si portbagaj din interior.per total sunt multumit de masina :salut:

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!