Jump to content

Pierdere putere


MrMishu
 Share

Postare recomandată

Am sesizat si eu de cateva saptamani o schimbare in comportamentul motorului masini mele in sensul ca dupa ce se incalzeste ii scade puterea la cam 75% din puterea totala deci nu lesina de tot si i-a crescut si consumul cu aproape 1 - 1,5l, si am observat ca dupa ce am luat mai tare cei drep niste bumpere de viteza stiti voi galmele acelea de cauciuc lipite pe sosea a inceput sa vibreze masina mai tare decat de obicei sau poate are vreo legatura cu pirderea de putere a masini desi vibreaza si la rece. Toata treaba cu pierderea de puterea a masini s-a intamplat dupa un drum de vreo 2mii km in N Moldovei unde dupa ce am consumat toata motorina OMV alimentata in Buc. am bagat Petrom ca asta am gasit cel mai bun pe acolo. si am mai avut o pb rezolvata la srvice prin spray-erea cu ulei se auzea un sunet ciudat cau un piuit -scartait asa care dupa spusele celor de la service ar fi fost clapeta de recirculare gaze. Astept pareri masina are 6mii km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat si eu de cateva saptamani o schimbare in comportamentul motorului masini mele in sensul ca dupa ce se incalzeste ii scade puterea la cam 75% din puterea totala deci nu lesina de tot si i-a crescut si consumul cu aproape 1 - 1,5l, si am observat ca dupa ce am luat mai tare cei drep niste bumpere de viteza stiti voi galmele acelea de cauciuc lipite pe sosea a inceput sa vibreze masina mai tare decat de obicei sau poate are vreo legatura cu pirderea de putere a masini desi vibreaza si la rece. Toata treaba cu pierderea de puterea a masini s-a intamplat dupa un drum de vreo 2mii km in N Moldovei unde dupa ce am consumat toata motorina OMV alimentata in Buc. am bagat Petrom ca asta am gasit cel mai bun pe acolo. si am mai avut o pb rezolvata la srvice prin spray-erea cu ulei se auzea un sunet ciudat cau un piuit -scartait asa care dupa spusele celor de la service ar fi fost clapeta de recirculare gaze. Astept pareri masina are 6mii km la bord.

eu am putere insa si mie la fel ca la tine mi-a crescut consumul ca pana 1.5 l la suta

nu e de vina motorina,e altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e chiar nimeni care sa-si dea cu parerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FOLOSITI CU INCREDERE FUNCTIA Search. si sigur veti gasi explicatii.

Mai este un topic pe tema asta!!!

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FOLOSITI CU INCREDERE FUNCTIA Search. si sigur veti gasi explicatii.

Mai este un topic pe tema asta!!!

care e ala tata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un test cu vag si niste masuratori facute de un om in tema, vor lumina cit de cit intunericul in care va aflati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un test cu vag si niste masuratori facute de un om in tema, vor lumina cit de cit intunericul in care va aflati...

merci pt sfat

uite si testul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Problema cu pierdere de putere la motor cald o am si eu. Am deschis un topic pe tema asta.

insa nu sunt sigur ca avem aceeasi problema. Am facut si eu loguri, uita te la ele daca vrei sa le compari cu ale tale.Eu am urmat sfatul lui Cipos cum sa fac logul. NU sunt specialist, dar din logul tau m-as mira sa se poata intelege ceva, ca nu prea ai apasat pedala cum trebuie si nici nu ai prea multe puncte....Poate cei dibaci se prind de mai multe :)

Pe scurt cred ca nu iti mai merge turbina si intra in limp mode, de aia nu mai are putere.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pt sfat

uite si testul

1-maf-ul merge bine

2-valva egr la fel

3-acceleratia ori n-ai calcat-o bine,ori nu-ti merge pina "in blana",vezi sa nu-ti fi intrat presul sub ea...eu personal cred ca n-ai calcat-o...

4-turbina ti-a ajuns la o valoare periculos de mare(peste 2900 mb)in conditiile in care ecu ceruse in jur de 2300(cred ca e vorba de motorul de 130 cp,nu?),valoarea maxima(safe) e 2600 mb,in consecinta cred ca agata si trebuie curatata...

5-altadata fa log-urile mai lungi ca sa putem vedea mai bine....daca il faceai si pe asta, simteai un limp mode...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care furtune? de vacuum? sau traseul de la turbina spre intercooler si de la intercooler la admisie? si de ce?in ambele cazuri daca era vreun futun spart,sarit sau fisurat presiunea masurata trebuia sa fie mai mica decit cea ceruta de ecu...ori ea a fost categoric mai mare...deci ramin la concluzia initiala:mecanismul vnt agata...trebuie curatat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care furtune? de vacuum? sau traseul de la turbina spre intercooler si de la intercooler la admisie? si de ce?in ambele cazuri daca era vreun futun spart,sarit sau fisurat presiunea masurata trebuia sa fie mai mica decit cea ceruta de ecu...ori ea a fost categoric mai mare...deci ramin la concluzia initiala:mecanismul vnt agata...trebuie curatat...

merci mult

culmea e ca prin august am luat doua limp dar de atunci nici unul

chiar daca ii dau talpa nu mai ia limp

totusi consumul a cam crescut cu aprox 1l la suta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!