Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Completeaza.

Nu.

G 004 000 M2

Uite:

2crmtg2.jpg

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am depistat un sunet cand intorc de volan, doar in timp ce parchez lateral aud, cred  ca este pompa servo. E normal sunetul acela ? Face exact ca un robot care se misca, dar sunetul este incet. Vreau sa previn ceva mai grav, am mai patit cu un golf  IV care nu mai avea lichid, iar pompa a inghitit in sec pana a murit. Era teroare sa intorci intr-un sens giratoriu :D Unde gasesc bidonul pompei la fabia ?? Pe langa nivel ar trebuii sa verific si altceva ?? Culoare, vascozitate, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Putin mai sus...#924
Daca lichidul spumeaza.... atunci trebuie INLOCUIT.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum o sapt. am verificat nivel lichid servo si am observat ca uleiul este sub acel surub. Nu m-am uitat niciodata pe acea joja de pe capacul verde dar banuiesc ca este sub minim. Oare maximul este muult peste surub?

1.Este mai bine daca il inlocuiesc tot?am inteles ca am nevoie de 1 litru si daca nu e foarte scump l-as schimba. Dar e bine?

2. Pe unde golesc tot lichidul?

3. Trebuie aerisita pompa dupa complectare/schimbare?Cum?

4.Ulei in bidon original sau de la alta firma? e vreo diferenta intre ei? din dpdv al calitatii si nu preturilor.

5. G 004 000 M2  sau g 002 000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit ulei Febi Bilstein 06161 pt ca avea specificatiile de mai sus ,cele indicate de carmina

Doar am completat cu ulei

Sent from my nokia 3310 using Tapatalk 2

post-19919-13669822081304_thumb.jpg

post-19919-13669822199121_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai procedat corect Emil....ai respectat specificatiile, nu ai ce sa gresesti.

Bogdane, pentru ,,intro"... :winter:

Asa este.... sub minim. Da, este ,,mult" peste surub.

1. Daca nu l-ai inlocuit niciodata, da este mai bine. Da, este bine.

2. Ai multe optiuni: varianta incomoda...pe la furtunasul de pe vas. Varianta comoda:

 

351tqnl.jpg

3. Brachezi rotile maxim stanga....maxim dreapta de cateva ori...dupa care daca necesita, completezi cu lichid.

4. Ulei in ce vrei tu....poate sa fie si la punga de 1 ron...dar sa respecte norma. Nu cred.

5. Nu are importanta...echivalentul mai nou este G 004 000 M2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va Multumesc pentru raspunsuri.

Chiar acuma ma gandeam ca oricare varianta de scurgere imi e incomoda in parcare. Adica pe la furtunasul de pe vas, ca sa ajung la el trebuie scos scutul sau e pe partea cu contraaripa? Cu varianta comoda imi e frica.

Cu schimbatul total ma gandesc ca nu a schimbat nimeni uleiul dar poate ca in atatia ani isi mai pierde si uleiul ala din proprietati.

Legat de marca uleiului am sunat la reprezentanta si am intrebat, cel original e 75 de lei verde sau rosu(rosu doar daca inlocuiesc tot) iar cel febi e vreo 30-40 de lei.

Cu codul am citit undeva ca G 004 000 M2 este noul cod de la noul ulei dar se comercializeaza in paralele si g 002 000.

 

CU aerisitul vreau sa vad daca am inteles bine: se scoate furtunul si dupa ce nu mai curge nimic se pune la loc apoi pe sus se complecteaza cu 700-800ml dupa care cu busonul de la vas deschis se porneste motorul si se misca rotile de vreo cateva ori stanga dreapta pentru aerisire. Se opreste motorul, se complecteaza si e gata. E corect? Aici daca lasi busonul deschis nu va sari uleiul afara? Ajunge 1L de ulei?ca am auzit cazuri unde a intrat mai mult.

 

In concluzie daca un cumpar 1L de ulei Febi cum e in poza de mai sus si inlocuiesc tot lichidul gresesc cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am completat saptamana trecuta cu ulei la servo , astazi , cu motorul rece am vrut sa verific nivelul si parca este mai mult (sigur este mai mult) ... cu capacul insurubat nivelul este peste maxim , cu el desurubat este la maxim

Intrebare: cum se verifica ?

Cu capacul insurubat sau doar se pune deasupra fara sa se insurubeze si se citeste pe joja ?

Are ceva daca este peste max ?

Atasez si doua poze cu nivelul in cele doua ipostaze

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

post-19919-13672533618052_thumb.jpg

post-19919-13672533702476_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. desurubezi capacul

2. stergi joja

3. insurubezi/desurubezi: nivelul corect.

Nu are...dar nu exagera...

Ce vad eu...este o idee peste maxim....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate cu seringa pana ramane la linia de la maxim sa nu risti fortarea etansarilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, voi scoate maine dar cu motorul cald sau rece ...ori nu are importanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oks va multumesc ,

o seara cat mai placuta !

Modificat de emilnuca1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mi se aprinde si mie  senzorul in bord de servodirectie ,pe vag com au aparut 3 coduri de defecte:

 

00566 - servodirectie asistata

            27-10 -  semnal neplauzibil intermitent

01288 - clema 30: pentru asistenta directie

           07-10 - semnal mic - intermitent

00816 - senzor pentru servodirectie - G250

           30-10 - circ.deschis sau scurt la plus - intermitent

 

Stie careva ce trebuie fac? trebuie sa schimb si senzorul si pompa?

Modificat de jderutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici cablajul la senzor, conexiunea, daca sunt in regula inseamna ca ai probleme cu senzorul G250.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. senzorul g 250 este vinovat. si eu am avut aceasta problema  (codul  00816 primeam pe Vcds). inca sunt in probe cu senzorul cel "nou" deocamdata e ok..:) sper sa nu cada si asta.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a costat senzorul si de unde l-ai luat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul m-a costat 200 de lei si l-am gasit in dezmembrari . Ce-i drept, am umblat ceva dupa el...se gasesc foarte greu. Nou este undeva la 550-600 Ron...important este sa stii ce  caseta de directie ai ..Trw , sau Koyo. In cazul meu este cea Trw . nu poti pune acelasi senzor pe ambele casete..difera forma senzorului.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare : mi se intampla sa-mi ramana aprins avertismentul de servodirectie de la bord, de ce? Mi se mai intampla cateodata can porneam motorul,apoi dupa cateva secunde,un minut se stingea,dar acum se intampla sa mi se aprinda in timp ce merg. Stie cineva care e problema si daca e grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi destule. Cand ai avertismentul de servo in timpul mersului volanul merge la fel?

Ar fi necesar sa faci o diagnoza daca ai posibilitatea. Asa poti vedea ce eroare are stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe capacul de la bidonasul de ulei de la servo scrie TRW la mine! pe pompa de servo nu am reusit sa vad ce scrie! ma gandesc ca caseta de directie e Trw nu?sau cum altfel pot verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,am si eu o problema cu servodirectia la fabiuta mea.Detin o Skoda Fabia 1.4 16V din 2001,motor AUA.Saptamana trecuta am avut o surpiza nu tocmai placuta.Am plecat cu masina,iar la intorcere spre casa(dupa o mica oprire la mall)constat ca e aprins martorul la servo si nu mai am deloc servodirectie.Pana acasa am tras de volan mai ceva ca la tractor.Am citit tot ce s-a scris in sectiunea servodirectie a acestui forum.Am verificat si inlocuit o siguranta de amperaj mare care era arsa si se afla in capacul de deasupra bateriei.Am verificat nivelul uleiului de la pompa de servo,iar acesta este in regula.Am verificat sa-mi ajunga tensiune la bornele pompei .. este ok.Pompa de servo nu-mi bazaie dupa pornirea motorului (acuma nu stiu cum ar trebui sa se auda).Daca trag de volan stanga sau dreapta atunci se aude un fel de "bazait,zgomot".Am scos mufa senzorului din pompa si parca am ceva mai multa usurinta in volan.Momentan asa merg cum masina.E greu la plecari de pe loc sau in intesectii in rest volanul se roteste acceptabil.Vreau sa va intreb: daca merg cu senzorul scos pana detectez problema cu adevarat poate sa afecteze pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu se intampla nimic , nu afecteaza la nimic .Senzorul doar usureaza manevrarea directiei...Si eu merg cu senzorul scos din pompa de aproximativ 2 luni....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e bine ca nu afecteaza,dar la un drum mai lung cred ca ma fac culturist .. fara a ma duce la sala. :D

Pompa ce zgomot ar trebui sa aiba la regim de mers normal?

Am tinut mana pe corpul pompei cu motorul pornit fara a manevra volanul si se simtea o mica vibratie.Vreau sa ma asigur ca nu e defecta de aceea intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!