Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

partea cu suruburile am inteles o..dar spune mi te rog...pe unde ai avut acces la el..? pe sus pe la motor..pe sub masina..pe la roata..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe sus....am dat bateria jos si carcasa acestia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti bagi mana sub tulumba servo...si vei avea acces la senzor, sau demontezi roata stanga, si vei lucra elegant.

Decizia iti apartine.

Ca idee:

Slasher...iti spun eu: daca senzorul G250 va fi scos din locasul lui + conexiunea senzorului de pe pompa....servodirectia este functionala. Intr-adevar va merge o idee mai greu volanul...

post-25544-0-09056100-1363025799_thumb.j

post-25544-0-39082900-1363025813_thumb.j

post-25544-0-82072500-1363025826_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat si roata..dar ..nu am vazut sa fie atat de vizibil....asa cum se vede in poze...daca dispar fluctuatiile de tensiune in urma scoaterii senzorului din caseta , este o problema daca merg asa cu ea..?multam..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In opinia mea, senzorul este destul de vizibil.

Nu.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi la mine nu merge deloc. Sa o ia dracu de masina ca am albit.......deci s-a dus si pompa asta? sau ce dracu? ca numai intelg nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ai incercat sa  masori valorile pompei servo in vag-com..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slasher, tu vei trebui sa verifici sigurantele..sunt doua.

Una in interiorul masinii, alta in capacul bateriei.

 

post-25544-0-34535500-1363027655_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am verificat pe atote si nu au ncico problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vcds-ul, sau masurat daca pompa primeste curent, alta solutie nu exista.

Posibil ceva fire rupte...daca spui ca sigurantele nu sunt arse, pompa este noua...

Tu cand ai achizitionat pompa, nu ai primit garantie pe pompa?

Cine a inlocuit pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa este sh.....si a mers fix trei zile....simtomele acum difera de atunci cand am schimbat pompa......adica nu se aprindea becul servo atunci cand masina stationeaza.....cand am schimbat pompa aveam pom de craciun in bord ....adica ABS, AIRBAG, SERVO.....dupa schimbare s-au oprit toare s-au sters erorile si amers trei zile dupa care am ramas din nou fara servo.....

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles.

Nu vreau sa te supar, dar am impresia ca pompa s-ar putea sa fie problema...ar fi bine sa nu am dreptate, dar asa pare.

Nu am sa te las pe marginea drumului....te rog sa il contactezi pe colegul nostru, si vezi ce spune el. El chiar cu repararea pompelor servo se ocupa.

http://vwforum.ro/topic/38294-probleme-generale-servodirectie-polo-9n-koyo-trw/page-15

#296.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu-s suparat .....am inebunit....doar atat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slasher, ai spus ca ai scos senzorul din caseta de directie. Gaura ramasa cu ce ai astupat-o /acoperit-o ca daca intra apa/praf in zona aceea nu o sa fie bine pt caseta si pt buzunarul tau.

 

Puteai sa scoti conectorul senzorului din pompa de servodirectie. Dai capacul de proiector/proiectorul jos si decat scoti conectorul cablului din pompa. Este cel mai din dreapta cand te uiti la pompa din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina sta teapana la un service.........am scos senzorul sa vad daca a ajuns apa la el si da se vede ceva coclit, corodat. Azi am sa iau de la dezmembrari unul si sa vad daca tot asa face. Oricum sa o i-a dracu de masina ca ma mancat. Nus ce dracu are zici ca iei vw dar cu mai putin bani .......dar tot Skoda cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog sa ne spui si noua cat a costat senzorul..si pentru ce tip de caseta/pompa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema......pompa care am montat-o trebuia "invatata" cu noua masina.......ea a fost luata de pe o masina cu volan pe dreapta......practic ea era codata si nu o recunostea noul ECU (de pe masina mea), a mers doua zile pentru ca intrand in conflict cu ECU acesta a anulat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma nu am rezolvat nimic......dupa ultimul electrician imi trebuie alta pompa......numai inteleg nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o saptamana am schimbat pe langa mai multe piese si bieletele de directie, problema este ca dupa schimbarea acestor bielete volanul merge mai greu, nu de speriat, dar parca nici nu-l mai invart cu o mana pe loc, recunosc ca atunci cand dadeam stanga-dreapta aveam putin lag care acum a disparut.

Geometria am facut-o si nu s-a schimbat nimic.

Nu vreau sa investesc milioane acum doar ca sa-mi merga volanul mai bine, dar daca e ceva simplu as incerca.

Din cauza ca bieletele sunt noi, au creeat rigiditate in manevrabilitatea volanului ?

Nu m-am uitat la nivelul lichidului de servo, sincer nici nu stiu unde e situat rezervorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul licidului servo e situat sub baterie. Cand scoti si carcasa bateriei observi un capacel negru sau verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiulica04fux

Salut, in urma unui accident s-a spart vasul servo de la pompa (Koyo), altceva nu s-a intamplat cu pompa nu are nici o zgarietura, indoitura sau altceva. Am inlocuit vasul, am remontat pompa pe masina, am pus lichid servo in vas dar pompa nu face nimic, martorul sta aprins. Am o interfata KKL si VAG-COM 409.1 si i-am dat sa verifice pompa servo "steering wheel" si imi arata "no response from controler". S-ar putea sa nu poata citi pompa servo aceasta interfata care o am eu? Va rog niste sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiulica04fux

gata, am rezolvat, trebuia intrat pe 'steering assist" si era o eroare ceva cu "crash" am sters-o si totul functioneaza perfect. din necunostinta de cauza am mai apelat si la un "specialist" cu tester profi dar care era mai varza ca si mine(mi-a zis ceva in genu ca ii dusa electronica din cauza impactului de asta nu vrea sa se conecteze cu testerul) si el incercase pe "steering wheel" si nu a mers, asa ca aveti grija de ce "specialisti" dati. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Fabia 1.4-16v 55kw 75cp  BBY  2003

Astazi am verificat si eu lichidul de servo si este la "MIN" pe joja si nu stiu ce sa fac :

sa completez peste sau sa-l schimb pe tot ?

nu cred ca a fost schimbat vreodata pana acum

Este greu de schimbat sau trebuie sa apelez la service ?

inca o intrebare : ce fel de ulei trebuie sa cumpar ? trebuie sa indeplineasca o norma anume , are ceva specificatii?

ce am eu in rezervor este de culoare verde !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!