Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

miine revin cu diagnoza.o am salvata pe pc.ul de la serviciu

Modificat de sorinache40
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu diagnoza ------Address 44: Steering Assist Controller: 6Q0 423 156 E Component: Lenkhilfe 0001 Coding: 00110 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00816 - Power Steering Sensor (G250) 30-00 - Open or Short to B+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Open or Short to B+: contact imperfect la alimentarea acestui senzor.

Sensor (G250): daca conexiunea este ok, va trebui inlocuit senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! maine imi vine un senzor g250 sh,care e probat(se zice),masina se dezmembreaza,e din UK, si o sa revin!problema e ca tot in acest forum am citit un coment in care se spunea ca eroarea pe care o am eu ar proveni de la pompa,in sensul ca de la pompa nu vine + la senzor,si de aici toate problemele ,dar cum senzorul se strica in90% din cazuri,lucru afirmat de majoritatea forumistilor,traiesc cu SPERANTA !!apropo senzorul de pe masina UK se afla pe partea dreapta iar pompa pe stinga drept pt. care are un cablu de1,5m,nu cred ca este o problema!

Modificat de sorinache40
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai dat pe senzor? Banuiesc, de fapt 99% cred ca ma lasa si pe mine senzorul g250, de vreo 2 zile servo functioneaza cand vrea ea si am si fluctuatii a luminilor, martorul de servo cand se aprinde , cand se stinge. Prima data as vrea sa fac proba cu alta baterie, a mea e cam slaba ce e drept, are vreo 5 ani si ma gandesc sa nu dea vreo eroare din cauza asta. Mai are rost sa-i fac o diagnoza? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Scoate mufa senzorului (prima mufa de pe pompa...dreapta cum stai in fata masinii). Daca dispare simptomul de care ai mentionat....treaba este clara... :winter:

2. Are, asa vei fi 100% sigur ca nu arunci banii pe fereastra.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800 ron cu tot cu pompaTRW,e luat de pe o masina pt dezmembrari cu volan pe dreapta,dar nu are importanta,functioneaza perfect,a terbuit adaptat cu WAG-COM ,pentru ca ramasese eroarea de la vechiul senzor defect..totusi o diagnoza te ajuta cu interpretarea defectului..CU aceasta ocazie am schimbat si lichidul din circuitul servo,pe linga golirea lichidului prin virare stanga ,dreapta am folosit si aer comprimat,,se introduce aer comprimat pe circuitul de tur(teava de metal) dar atentie e valabil numai cu volanul drept pe directia de mers inainte,daca insisti un pic si ai rabdare iese tot lichidul vechi...apropo am desfacut (distrus) senzorul vechi din curiozitate,problemele se datoreaza condensului,sau patrunderii apei.pentru ca am gasit cablajul exfolian pe 30% din suprafata vizibila,ce e in interior e o adevarata inginerie,la care nu comentez....cu noul senzor am urmatoarele valori afisate de WAG 5A,fara sa misc volanul,si ~55-60A la viraj maxim ST-DRT. nu cunosc niste valori de referinta dar cu prima ocazie o sa testez si alte masini,

Modificat de sorinache40
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorinache, bine ca ai rezolvat, cam mult, dar la tine a fost cu tot cu pompa, sper sa gasesc unul pana in 200 lei daca o fi senzorul de vina.

Carmina, mufa senzorului e cumva cea care se vede in prima poza de la postarea 841? Am ridicat azi capota, dar degeaba , nu am aveam acces, asa ca maine dimineata o bag pe canal si ma bag dedesubt sa-i scot mufa....pe vremea asta :cool:

post-55333-0-03519800-1358881866_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo nu se vede prea clar de la ce este mufa.

Priveste imaginile Watasi....cu mentiunea ca pompa din imagine este Koyo...nu este nicio problema, mufa senzorului G250 este cea maro....daca tin bine minte la TRW toate cele 3 mufe sunt negre, deci daca ai TRW aceeasi mufa o vei scoate chiar daca este alta culoare. Sa nu te curentezi.... bine glumesc Watasi... :winter:

Scoti mufa si poti umbla asa mult si bine, pana vei achizitiona senzorul. Va ramane martorul aprins, dar servo tot ai, o idee mai ,,greu" volanul, dar in opinia mea e mai bine asa decat sa prajesti o pompa care implica niste costuri mult mai mari.

post-25544-0-66539500-1358885651_thumb.j

post-25544-0-46104100-1358885699_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am scos mufa de la senzor aproape de un an, servo merge destul de bine si fara el, dar cel putin nu mai aud bazaitul enervant al electropompei si nu-mi mai palpaie luminile. Inca nu am gasit un senzor second-hand, iar unul nou e cam scump, dar parca stau cu grija sa nu se intample ceva cu pompa din cauza lipsei senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ajutor Carmina, am reusit dimineata in cele din urma sa scot mufa senzorului, m-am chinuit putin pt ca nu aveam acces in acea zona...pana sa-mi dau seama ca tre sa scot grila si proiectorul :) dupa care se facu liniste. Au disparut zgomotele pompei si luminile stau cuminti. Ce am mai descoperit e ca acea protectie din plastic care imbraca baza pompei e crapata toata, oare gasesc separat de cumparat? Am vazut ca are si un fel de spuma intre partea din plastic si pompa, care la mine momentan e imbibata cu apa, ceea ce nu cred ca e bine.

Gabireg, intr-adevar volanul merge destul de usor si fara si nu cred ca are ce sa se intample daca e scos senzorul, oricum oricum nu am de gand sa stau prea mult fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa cumperi nimic Watasi. Cureti elegant pe acolo, si spuma aia tot-tot...si lasa pompa asa fara protectia aia de plastic, nu este de nicio treaba... ei, ai vazut? No, minunea aia de apa va ajunge la electronica pompei....si poc... va fi liniste, asa ca las-o sa fie asa faina ... :winter:

Fara senzor poti sa umbli linistit...in opinia mea senzorul defect este ca o ciocanitoare, adica atata bate la cap biata pompa pana o strica de cap...iti dai seama ce linistita este ea acum ca nu o mai bate nimeni la cap? :winter: Va odihni nitel, adica va lucra linistita pana vei achizitiona senzorul nou.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumparat un senzor g250 din dezmembrari pt TRW si ieri dimineata cand am vrut sa-l montez pe masina am vazut ca nu prea seamana cele doua. Sa inteleg ca sunt 2 tipuri pt TRW si unul pt KOYO? Eu pe masina am senzorul din prima poza si mie mi-a venit senzorul din a doua poza:

post-55333-0-52102500-1359915782_thumb.j

post-55333-0-78251600-1359915817_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul din imagine este cel ,,buclucas" :winter: ma refer la partea aia din spate la conexiune (partea electronica)....iar cel din imaginea a doua e acelasi senzor, numai ca s-a renuntat dupa cum vezi la partea buclucasa.... :winter:

Daca ,,potcoava" senzorului potriveste acolo in locasul lui, nu vei mai avea probleme cu asta veci...sau marog mai r a r u t, ca e dragut... :winter:

Da sunt 2 tipuri, asa cum ai mentionat, numai ca senzorul G250 (Koyo) se fixeaza doar cu un surub, si ,,potcoava" ma refer la diametru, este mai mic. In imaginile prezentate de tine, ambii senzori sunt TRW.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 99% la suta aceleasi probleme ca cele descrise de tine,si eu am schimbat baterie+releul regulator tensiune(bosch-original rezultat 0)alceva acelasi rezultat.am mai schimbat si bujiile si luminile oscileaza mai ceva,ma oprit si politia,....nu mai stiu ce sa fac.Oare si la mine senzorul de servodirectie o fi de bai,?Interesant ca la mine nu arde nici un martor in bord dar sunetul acela straniu se aude si este tot mai enervant

Cu respect Neamtzu- Aiud

Modificat de Neamtzu76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am inteles. Atunci o sa incerc sa il schimb zilele astea si sa vedem ce se intampla, am zic ca daca difera sigur nu merge si l-am lasat asa :)

Neamtzu, dar volanul cum e, tragi mai greu de el sau merge usor? Daca si volanul se invarte greu, mai mult ca sigur acelasi senzor buclucas e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zic ca daca difera sigur nu merge si l-am lasat asa

Conteaza ce lamele sunt pe axul casetei: simple sau duble (pe un rand sau pe doua).

post-1776-0-59726000-1360010975_thumb.jp

post-1776-0-72545000-1360010989_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este,aseara am scos si eu senzorul din acea mufa,nici zgomot si nici luminile nu mai oscileaza,volanul parca putin merge mai greu dar in rest totul pare ok.Multumesc mult de sfaturi in special pt.Carmina salutare pt.toti forumisti....

Modificat de Neamtzu76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva vreme...vreo 3 ani....asa facea si a mea....... oscilau farurile, se auzea ca robocop., si becul martor facea ce vroia el- stins, aprins......pana m-a pus sa vizitez cardul !... adica la o diagnoza, cineva m-a linistit ...ca o fi doar ceva murdarie pe acolo, la senzor...l-am crezut...apoi...s-a dus ,

Pe langa senzor-era mort oricum,..... si pompa, si conducta de la pompa la caseta ( a facut poc! si am marcat drumul catre casa ), si...lichidul-normal. Acum sunt cu o pompa TRW de la un seat cordoba-tot aia e !....conducta facuta din furtun in intregime- atelier specializat in conducte hidraulice....si normal senzor nou.

A,..... si corpul pompei l-am facut naked... l-am scapat de acea "husa" din burete si plastic care retinea umezeala.

Daca alegeam cu atentie meseriasul cu diagnoza...schimbam doar senzorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, azi dimineata am schimbat senzorul, s-a potrivit si acum merge ok servodirectia :) Curios e ca am mai mers vreo 2 zile cu cel vechi conectat si farurile stateau cuminti, becul in bord nu s-a mai aprins, zgomot nu mai facea, dar servo nu functiona, volanul tot greu il invarteam(ma gandesc ca se saturase sa tot dea semne ca e pe duca :)) ) multumesc tuturor pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.   va deranjez si eu cu o intrebare,  am o skoda fabia 2001 1.4 16v AUA, pe masina am pompa servo trw si de 2 zile   cand imi merge cand nu imi merge si cate o data se zguduie pompa, si se aude ca un suierat cand virez, am fost la service si a zis ca e senzorul de pe caseta, ma puteti ajuta, e pe duca pompa   sau e doar senzorul?va multumesc

Modificat de lipova
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fost la service si au zis ca e senzorul atunci ala e vinovatul. Au facut o diagnoza ceva? Suieratul cand virezi nu e de la senzor cu siguranta. Verifica si bateria de pe masina prima data. Fluctuatii la lumini, martor aprins in bord nu ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, inteleg din ce ai mentionat tu, ca sunt momente cand pompa servo nu functioneaza, sau ce sa inteleg din ,,cand imi merge cand nu"?

Daca am inteles bine, atunci trebuie sa stii, ca daca senzorul G250 este defect, asta nu inseamna ca pompa nu va trebui sa functioneze.

Acel suierat eu banuiesc ca il auzi doar cand rotile sunt bracate maxim....daca nu este asa, te rog sa verifici nivelul lichidului de servo.

Daca in service ti-au spus ca senzorul este defect,  asa o fi...dar tu le-ai spus ca sunt momente cand pompa este nefunctionala?

Trebuie sa lamurim aceste aspecte, si vom putea povesti mai multe.

Posteaza eroarea sa vedem si noi despre ce este vorba, altfel cum vrei sa te ajutam?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus pompa servo noua. si tot greu merge servo,       mai  ramane  sa schimb si senzorul.               din ce am mai inteles de la voi  se poate merge si cu senzorul deconectat? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am deconectat senzorul si acum servo merge destul de bn.        pana am sa cumpar senzor am sa merg cu el scos.               va multumesc mult pt sfaturi  mi-au fost de ajutor :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!