Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Da, daca te referi la un senzor sh.

Nou.... la pretul specificat de tine vei primi asa: cutia, instructiunile ptr. montare, cablaj, eventual si mufa, senzorul il vei primi dupa ce vei mai scoate din buzunar inca vreo 300 roni.

Pai nu e stricata pompa....senzorul G250 este problema. Fa o diagnoza si povestim, ,,la ureche" cam greu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum eram eu asa "linistit" :mad: in privinta masinii, a mai aparut o buba....imi intra apa in habitaclu( vine de undeva de sub bord din dreptul scaunului din dreapta) :vaidecapulmeu: . Din ce am inteles ori este caloriferul spart ori am gaura de scurgere a apei infundata( de precizat ca problema a aparut pe fondul vremii ploioase). Sper sa fie de la scurgere, daca nu presimt ca o vreme o sa merg cu tramvaiu o vreme. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,caloriferul spart" : verifica nivelul antigelului, daca scade, posibil furtune sau schimbatorul caldura fisurat. G12 fiind dulce, nu ai avut curiozitatea daca tot ai gasit baltoaca, sa vezi despre ce este vorba? Asa stiai sigur: apa...sau antigel.

,,gaura de scurgere a apei infundata" : demontezi stergatoarele, dai jos grila (musai vreo 4 cleme de fixare in buzunar fiindca se vor rupe cand vei demonta grila) si desfunzi scurgerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de senzorul de servo, stie cineva denumirea tehnica dupa care sa-l caut la dealerii de piese auto? sau codul piesei?

Modificat de reachie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...]....imi intra apa in habitaclu( vine de undeva de sub bord din dreptul scaunului din dreapta) :vaidecapulmeu: . Din ce am inteles ori este caloriferul spart ori am gaura de scurgere a apei infundata( de precizat ca problema a aparut pe fondul vremii ploioase). Sper sa fie de la scurgere, daca nu presimt ca o vreme o sa merg cu tramvaiu o vreme. :Driver:

Cel mai probabil sa fie din cauza scurgerii infundate, daca apa curge prin dreptul filtrului de aer pentru habitaclu (sau poti testa turnand apa pe parbriz si te lamuresti :mop: ).

Sa ai rabdare cu stergatoarele, probabil se vor incapatana sa iasa. Ia niste cleme pentru grila (cum bine a sfatuit Carmina), eventual un ghiveci pe care sa-l umpli cu namolul "recoltat" :lol: .

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. Odata cu venirea frigului am urmatoarea eroare 00816 - power steering sensor (g250)

30-10 - open or short to b+ intermittent

simptome: imi palpaie luminile (bord, faza scurta, nr. spate etc), directia normala si brusc fff usoara dupa care revine la normal

intrebare: sa fie bateria sau celebrul senzor (deloc ieftin) g250. aceasta problema a aparut doar recent odata cu temperaturile specifice sezonului rece...

post-108282-0-79591200-1353857044_thumb.

Modificat de ppaull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna dimineata la toti skodistii , de mult n-am mai postat pe aici . Insa fiindca skoda care am avut-o a ajuns la verii mei ma simt nevoit sa postez dupa ceva pareri legate de o problema de servo .

Masina lor este folosita rar si cu pauze mari de luni de zile drept pentru care au schimbat deja a 2 a oara bateria ce ultima data s-a golit asa tare ca deja nu mai mergea incarcata desi avea doar 1 an jumate .

Tot in perioada aia a avut si luneta pe spate explodatata si a trebuit inlocuita . Exact dupa inlocuirea lunetei a aparut pe bord partorul de servo care nu se mai stinge , iar volanul se misca mai greu dar acceptabil . De atunci a ramas asa . Ma intreb eu nu cumva sa fie doar vorba de lipsa lichid in circuitul de servo ? Masina este adunsa de mine in 2009 din germania si e un aub 2001 14 16 v . O sa verific si siguranta cu prima ocazie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa verifici neaparat nivelul lichidului PLC...

Siguranta , banuiesc ca te referi la cea din capacul de la baterie? Siguranta respectiva daca este arsa volanul e beton, nu cum ai afirmat ,,acceptabil". Nu cred sa fie arsa .

Parerea mea personala verifica tu prima data nivelul lichidului, daca este ok vcds-ul pe ea sa vezi ce nu-i place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul am inteles ca a fost verificat acum ceva vreme si era ok , oricum masina a ramas la service , revin cu update .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,

nu stiu daca este normal sau are fabia mea ceva dar atunci cand invart volanul se aude un fluerat usor.

De cand au inceput zapezile astea nebune nu am mai reusit s-o scot de sub zapada decat ieri. O fi intrat pe undeva zapada? Pana acum nu am auzit sa se manifeste asa dar se pornea si radio in acelasi timp si ... e posibil sa nu fii dat importanta prea mare.

Masina merge normal, totul e OK, nu se aprinde vre-un alt martor in bord (cu exceptia engine care are o problemuta mai veche si inca nu am reusit s-o rezolv)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus Crish.

Este normal, se aude pompa...nu ai auzit-o pana acum, asa cum ai mentionat din cauza radio-ului. Fluierat, bazait nu are importanta, atata timp cat este finut...

Daca te gandesti ca a ajuns zapada la pompa... nu prea vad cum.... numai daca la voi in zona ninge de jos in sus nu de sus in jos, dar atunci nu mai puteai sa afirmi ,,s-o scot de sub zapada" eventual trebuia sa afirmi ,,am dat-o jos de pe zapada" deoarece a nins sub ea.... :winter:

Asa trebuie, ai sa rezolvi si egr-ul, dupa care poti sa fluieri ca si pompa. :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca nu e nici o problema si ca e normal,

am mai cautat pe un forum si am vazut ca unii spun sa verific nivelul lichidului servo (nu stiu cum se face asta si nici nu stiu unde sa ma uit)

a ajuns zapada ... peste tot pe unde a vrut ea; am spus corect "s-o scot de sub zapada" pentru ca zapada era la nivelul masinii, pacat ca nu am facut o poza, dar masina nu se vedea, doar banuiam pe unde era

in afara orasului erau "valuri" de zapada si de 4m, am stat izolati aprox 2 saptamani (cu mici intreruperi) si nici acum nu se circula bine pe toate DN ...

partea buna e ca masina nu are nimic, merge normal si a pornit din prima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti sa verifici nivelul lichidului, daca nu ai facut acest lucru niciodata, ar fi musai Crish.

Cu permisiunea ta, am sa iti arat eu unde este locatia pompei si a busonului pentru completare cu lichid servodirectie....

Priveste Crish imaginile, daca ai nelamuriri, te rog sa intrebi... :winter:

post-25544-0-56249700-1356281463_thumb.j

post-25544-0-13563500-1356281906_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt a ajunge la acel buson masina trebuie sa arate ca in poza? :))

o sa ma uit maine sa vad pe unde e.

in caz ca am nevoie de lichid (sau ulei sau ce-o fi) ce sa cer de la magazin? are anumite specificatii? care e mai bun si care e mai putin bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, Crish...eu am incercat sa iti prezint o imagine cat mai detaliata.

Pui mana pe ,,gatul" de umplere al bazinului pentru lichid parbriz, si vii usor cu mana inspre aripa....iti sare in ochi culoarea verde a busonului.

In imagine ai raspuns la toate intrebarile....

Cu mana....asa ajunge, acum intr-adevar nu m-am exprimat corect....sub far, inapoia farului, in spatele farului....vezi si tu ca a inteles Crish despre ce vorbesc. Ai inteles si tu....dar daca nu bati tu nitel din ciocanitoare nu esti linistit... :winter:

post-25544-0-20616700-1356290521_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc maine sa deschid acel buson si sa vad nivelul lichidului

asta doar se completeaza sau se schimba?

si 2. am observat ca are niste mufe, in cazul in care e pe minim nu ar trebui sa se aprinda vre-un martor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

binenteles ca nu am avut timp de verificat nivelul lichidului dar intre timp nu se mai aude deloc. E posibil sa fi inghetat acel lichid iar acum cand s-a incalzit un pic afara sa fie totul OK?

Sarbatori fericite (celor care au, eu muncesc :( )!

si inca o intrebare pt carmina: daca as vrea sa schimb cu totul acel lichid, sa-i pun altul nou, cum trebuie sa procedez? are vre-un robinet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aprinde niciunde bec pentru minim.

Daca vrei sa schimbi tot lichidul trebuie sa desfaci o conducta de la caseta de servodirectie si sa dai cateva ture de volan cu motorul pornit, sa scoata pompa tot uleiul din vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit usor busonul pentru lichidul buclucas si cred ca stiu si care e problema si solutia:

la vreo 5,6 grade cat sunt acum joja aia abia atinge lichidul, probabil la -15 grade se contracta si e si mai putin.

lichidul e galbui-verzui ... un fel de ulei de floarea soarelui cu o usoara tenta verzuie, deci e OK, nu trebuie decat completat cu un pic de lichid

Multumesc la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la direcţie, la mine se aud unele zgomote, pocnituri, în momentul când virez stânga sau dreapta, ceva asemător cu detensionarea unui arc. Şi mai e ceva : în momentul când, pe loc, virez stânga, ajungând la maximul cursei volanului, dar numai în momentul acela, maşina efectiv se lasă de partea dreaptă faţă, parcă ar apăsa-o cineva în jos în zona farului. La fel face şi la operaţia inversă, viraj maxim dreapta, se lasă de partea stângă faţă, dar parcă mai puţin decât o face la viraj maxim stânga, pe partea dreaptă. Am să încerc un reglaj la direcţie, unghiuri, poate se rezolvă - îmi stă şi volanul puţin spre stânga, iar dacă îl las liber se îndreaptă şi maşina pleacă uşor spre dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pocnituri:

1. verifica arcurile, s-ar putea sa ai una rupta. Verifica atent, poate s-a rupt doar la capat. Asa era una la mine.

2. trebuie verificati rulmentii de sarcina amortizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! am citit topicul ..din doaga in doaga..cum se zice,si nu am gasit pe nimeni cu o problema ca a mea....pe scurt,skoda fabia 1,9sdi,an2001,pompa trw,baterie noua,nivel lichid servo ok...problema este ca martorul de bord sta aprins mereu,directia merge usor,iar la oprirea motorullui pompa se m-ai aude mergind 3-4 secunde si asta de 1 an ,directia nu a devenit niciodata greoaie,ce credeti ca ar putea fi,referitor la martor si la faptul ca pompa m-ai merge acele 3-4 secunde dupa oprire

Modificat de sorinache40
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. O diagnoza.

2. Pompa servodirectie este actionata electric si cand opresti motorul, rotorul pompei are inertie si inca se mai invarte asa cum ai mentionat tu, 3-4 secunde dupa oprire.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!