Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

,,nu ar trebuii sa aibe nici o problema servo in timp nu?"...greu de raspuns la aceasta intrebare Bogdane, probabil va tine cu 30-10=20% mai putin :lol: Daca e gresit vom vedea in timp, asteptam un raspuns din partea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bre` Carmina nu fa mai misto de mine, stii ca sunt cel mai stresat posesor de Fabia :icon_redface:

Practic eu cu setarea asta am dat unpic mai mult de lucru la pompa nu?Nu se manifesta in mod negativ absolut nimic. Eu va intreb daca e bine ce am facut sau sa revin la setarea de baza si sa stau pe curu meu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Practic eu cu setarea asta am dat unpic mai mult de lucru la pompa nu?" ...da.

,,Eu va intreb daca e bine ce am facut": e bine.

,,sa stau pe curu meu": musai :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B0gdy- , iti spun si eu o parere personala , poate e buna poate nu e. Daca tu setezi pompa sa lucreze mai mult, motorul ei se va invarti mai repede fata de setarea din fabrica. Daca se invarte mai repede atunci si curentul consumat de pompa este mai mare. Daca pompa lucreaza mai mult atunci se va incinge mai mult si stim cu totii ca , caldura nu este prietena componentelor electronice. In plus , la pompele astea am vazut ca cel mai des se defecteaza circuitele electrice nu motorul ori tocmai prin acele circuite va fi debitat un curent mai mare si se vor incalzi mai mult.

Nimeni nu poate sa spuna cu cat ii vei scurta viata dar sigur ii va fi scurtata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi imi place cum ai gandit problema aceasta. Intr-adevar caldura nu face casa buna cu componentele electrice, dar sa nu uitam cauza defectarii acestei pompe a fost infiltratiile de apa la placa electronica.

Probabil ca ii vei scurta durata de functionare, dar sa nu te gandesti ca la setarea ,,default" o sa tina o vesnicie.

Daca aceste setari ar distruge pompa, ma gandesc ca producatorul pur si simplu nu le facea.

10 - normal (masini grele): mie mi se pare ca ,,default" nu ar fi setarea cea mai buna, fiindca fabia nu poate fi considerata o masina grea, mai degraba dupa parerea mea: 40 - normal (masini usoare) ar fi setarea ideala.

Oare persoanele cu handicap, i-am putea numi ,,distrugatorii pompelor servo" fiindca producatorul a gandit si 60 - asistenta mobilitate? Sau au mers pe principiul, ai un handicap, no stai cu pompa servo tot in mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BOgdy: eu am aceasta setare(50) de circa 2 ani si nu am inca probleme. Sper sa nici nu am. Concluzia o tragi singur.

Modificat de BogdanOnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te gandi ca se reduce substantial. Eu ma gandesc cam asa : daca pe normal ( 10) pompa ar tine 3000 de ore , pe 30 ea ar tine 2900 pe 60 ar tine 2800. Cred ca ei au considerat ca 10 e cel mai bun raport durata de viata/forta rotire volan. Fiecare cu ce noroc are la piese in ce priveste durata de viata.

Intre 10 si 40 nu stiu ce au gandit ...

Din poza atasata vad ca in functie de amortizoare si tip airbag din volan se face codarea. Mai zic in manualul de reparatii ca, daca un client le cere o alta codare , se poate face doar daca o permite dotarea amortizor, airbag.

post-70532-0-36954100-1339523198_thumb.j

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, pentru 100 ore de functionare in minus, sau ma rog cate or fi....crezi ca are rost sa-ti rupi manutele?

Neamtul cand se urca in masina, porneste toate optiunile pe care le are masina numai sa se simta confortabil....la noi daca am putea si becurile de la faruri le-am tine in casa....numai da de or tine mai mult, clima nu o pornim fiindca consuma mai mult, geamurile electrice nu le lasam ca se strica macaralele, mai imi scapa ceva oare?

Parerea mea: Bogdane profita din plin de toate optiunile pe care le are masinuta, ca de aia ai dat banii pe ea, bucura-te de placerea unui servo usor, gandeste-te si la uzura volanului...merge mai greu, se uzeaza.... ce facem? In casa cu el? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este si parerea mea, "daca le ai foloseste-le" singura problema e ca nu suntem in Germania....avem niste drumuri .... . Eu decat i-am spus ca se uzeaza putin mai repede. Si eu am vrut sa-mi schimb codarea dar ma lasat-o balta pt ca nu am simtit o mare diferenta si in plus am o problema cu drumul parcurs zilnic. Trec peste o cale ferata si daca pe 110 mi se invarte volanul in stanga si dreapta (singur, dupa denivelarile din zona) cum mi s-ar invarti pe 140 sau 160 ( codare nu viteza ) ? :lol:

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred totusi ca e o masina grea fabia..sau asa o considera ei..eu am incercat si 40-50 dar nu se simtea mare lucru. Apoi am pus 60 unde invarti volanul cu degetul(asta te poate omori la viteze mari) si dupa ce am facut comparatie intre 10 si 30 am lasat 30.

...dar nu stiam de 20 -sport steering RS :bom:..daca aveti careva vag-com si aveti chef sa testati sa ne spuneti ce face(asa doar de curiozitate)..eu am dat vag-com inapoi si nu mai am cu ce deocamdata

Multumesc baieti si iti multumesc Carmina, eu doar vroiam sa ma asigur ca nu fac prostii. Pentru confort doresc sa mai fac multe in vara aceasta, doar bani sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,20 -sport steering RS" : se invarte volanul singur stanga-dreapta :lol:

,,Eu cred totusi ca e o masina grea fabia": ai dreptate Bogdane , fata de Hyundai-ul pe care il mai detii, Fabia poate fi considerata o masina grea. Hyundai-ul nu are cum sa fie grea deoarece tabla de pe ea este compusa din 80% faina de orez, si 20% apa , deci grija ce setezi si pe la ea, ca ramai cu painea in mana :lol:

Sa nu cumva sa iti stea in minte sa te superi....ca te bat! :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun volanul ala de se invarte el singur :bom:

Sa stii ca e usurel Hyundaiu 1260 kg parca pe talon iar la fabia e 1340 sau ceva de genu. Oricum eu care nu prea am condus benzinare la viata mea am ramas impresionat de hyundai ce bine trage la 97 de cai ai sai.

Nu ma pot eu supara pe tine. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna am si eu o intrebare ....am o skoda fabia 1.4 16valve an 2002 sedan si am probleme cu servodirectia nu merge delok am fost pana acuma la 3 testere am schimbat pompa si senzoru g250 si tot nu merge ....care ar putea fi problema .....cei de la service nu stiu care poate fi problema .....care ma poate ajuta is foarte disperat si vreau sa rezolv problema cat mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele descrise de tine..... par mai mult de la alimentare.

Parerea mea ar fi sa scoti mufa de alimentare de pe pompa si sa masori sa vezi daca ai curent .

Daca ai putea posta si eroarea .....

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au masurat la reprezentanta la skoda si e curent .....si apare cai eroare la senzoru g250 am schimbat senzoru si tot asa apare .....specific ca senzoru care lam pus de am incercat era nou nu era de ala refacut

acum o luna sa sticat in timp c mergeam dupa din cand in cand pornea iar cand opream motoru si reporneam nu mai mergea .

deci sunt foarte disperat sa o fac as plati oricat doar sa mearga dinou

unu la un service mia zis ca daca vreau so vand i da el la pompa pe direct curent si merge tot timpu pompa dar nu garaneaza poate tine 4 zile 4 luni sau 4 ani .....dar eu vreau so tin deoarece tin foarte mult la masina asta pentru ca arata foarte bine si merge la fel de bn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,au masurat la reprezentanta la skoda si e curent"

,,unu la un service mia zis ca daca vreau so vand i da el la pompa pe direct curent"

Aline, pompa servo pana la urma se alimenteaza cu curent ori ba?

Pompa noua, alimentarea pe pompa este ok, senzorul G250 este al doilea, nou si asta.....ceva nu se leaga, nu stiu ce sa zic.

Sa le despartim nitel una de alta:

1. G250 defect : servodirectia functioneaza, dar ai sa simti ca volanul se invarte o idee mai greu, plus martorul servo aprins.

2. Pompa defecta: volan beton, la fel martor servo aprins.

Care din aceste 2 simptome sustii tu ca le are masina?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi cum sa zik volanul merge grau cand e pornit motoru si stai pe loc tragi ca nebunu de el cu doua maini .....da pompa asta care i pe masina am puso pe alta skoda fabia si merge fara probleme dar cand o montez inapoi nu mai merge .......si acuma mai nou se aude si o bataie la denivelari sau la gropi .....aia creca i de la rulmentul de la suspensie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles ca pompa asta buclucasa functioneaza doar pe alte masini, pe a ta nu vrea.

Deci cum iti spuneam daca pompa nu se alimenteaza cu curent nu are cum sa functioneze.

Aline atunci daca in Deva nimeni nu ii da de capat, numai individul ala care dorea sa fie si cumparator, va trebui sa o rezolvi tu.

Dai jos scutul, toate conexiunile de pe pompa jos, le ,,dezbraci" de protectia aia de plastic si va trebui sa mergi pe instalatie de la un capat la altul sa vezi ce e cu firele, daca nu gasesti nimic care sa-ti sara in ochi, cleste..... tai....alte fire noi de la cap-coada si va trebui sa functioneze.

Cum stai in fata masinii, mufa din stanga si cea din mijloc (ajunge daca le faci traseul pana la capat) mufa din dreapta este a senzorului G250.

Bataia nu ne intereseaza, decat dupa ce va merge pompa :lol:

Eu stiu ca a da din gura este usor, practica e nitel mai grea, dar eu as fi de parerea ca merita, parca ziceai ca esti incantat de masinuta, asa ca nu te lasa pagubas asa usor....te stiam mai batos :lol:

Succese!

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi dar cum naiba ma duc pe fire ca trebuie sa desfac aproape toata masina :))) ....si poate ma apuc si nu mai stiu cum trebuie facuta inapoi =))) .....apropo cineva nu are o schema a firelor care vin la pompa? ca asa ar fi mult mai usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schema pentru KOYO sau TRW ? Din ce an masina si ce cod motor ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TWR AUA

2002

asa cred ca e AUA 2 sec sa ma uit pe cartea de identitate

gata i AUA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu in ce faza de creatie esti acum Aline, banuiesc ca studiezi schema pentru pompa TRW, dar inainte de a porni la treaba, te rog sa verifici ce vezi in imagine. Este ok acea siguranta?

post-25544-0-14337200-1340651368_thumb.j

post-25544-0-01625800-1340651384_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TRW schema.

TRW.pdf

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mersi da carmina unde i amplasat acel panou de sigurante ;)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panoul de sigurante este amblasat in stanga bordului dar asta de care zice carmina e alt panou cu sigurante si e amplasat pe baterie.

In mod normal ca sa ajungi la bornele baterie la fabia ridici 2 capace, ei bine ca sa ajungi la sigurantele astea nu mai ridici decat primul capac si ajungi la sigurantele astea care sunt chiar deasupra bornelor..capacele se deschid din lateral, au niste clipsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!