Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

postez aici si intreb ptr ca verific eu, altfel daca as merge la 5 mecanici sunt 3 pareri diferite si doar 2 care sa coincida...

:) da voi reconditiona caseta...:)))

acele fluctuatii le am dar atunci cand folosesc geamurile ai mai ales cand actionez butonul de a le urca si ele sunt deja la capat...

in rest daca sta pe loc aceste fluctuatii nu apar...

am observat ca am o pornire mai greoaie din cauza baterie zic eu (desi a fost schimbata de 2 luni)....spun asta pa pormeste mai greu la rece si martorii de asr+abs se reaprind ptr 1-2 secunde dupa ce a pornit....deci ceva este in neregula si cu incarcarea sau am un consumator ceva care imi leneveste bateria in timp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta cu un sfat in achizitionarea unui senzor pt servo-directie, am modelul trw. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din dezmembrari fiindca il gasesti mult mai ieftin, daca il gasesti pe cel de la postul 682 (imaginea 1 si 2) ar fi super fiindca n-o sa mai ai probleme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa rezolv problema pompei de servodirectie, prin inlocuirea acesteia cu una luata de la o alta masina care avea aproximativ 70 mii km(Koyo).M-a costat totul 800 lei.E bine?

Dar inainte de a sti sigur ca este de la pompa , am fost sa fac si o diagnoza la AVia motors. Prostia mea a fost ca am spus dinainte care ar fi problema... iar cand mi-a pus testerul, a cautat direct la servodirectie si i-a dat eroarea cu pompa.

L-am intrebat daca nu cauta si alte erori si mi-a spus ca apareau daca erau si alte erori, ca e suficient atat... pe urma m-am gandit ca probabil am fost pacalit, eu cerusem o diagnoza generala, care m-a costat 165 lei....

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda....astea ti-s reprezentantele...

mai bine apelai la unul din gramada de colegi cu vag-com si ieseai mult mai multumit si mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: lichidul de servo se alege diferit ptr fiecare masina in functie de vascozitate?

un tip de un magazin mare de specialitate mi-a spus ca nu are lichid de servo ptr masina mea si am plecat de acolo uitandu-ma crucisi (ptr ca pe asta nu am mai auzit-o)...eu am mai cumparat 1/2 l dar era ceva universal (de culoare verde, asta m-a interesat atat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune doar lichid de servo original.Codul vechi este G 002 000 dar acum s-a trecut la G 004 000.

Culoarea intr-adevar este verde, merge si universalul daca respecta codul.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gasesc si tre sa plec din buc...ma gandeam ca nu ar fi asa mare problema daca pun si altceva....pe celalalt vechi nu l-am ales dupa cod....doar dupa culoare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hai ca am facut-o!Am tot cautat senzorul de pe caseta de directie ,intr-un final am gasit ,200 lei + curier,dezmembrari, pe la bihor.L-am demontat pe al meu si cand sa il montez pe cel nou achizitionat stupoare:nu intra decat jumatate!!!Da-i si chinuie...pana la urma am mai sapat un pic,ceva telefoane la reprezentanta....am sfeclit-o: am cumparat un senzor care nu se potriveste la caseta mea.E senzorul care intra intre doua lamele iar al meu e cel care intra o lamela in el!Deci atentie mare si nu face-ti ca mine!Am sa postez si niste poze cu ce am avut si ce am luat.Asadar sunt nevoit sa il vand mai departe pe cel cumparat sau sa fac schimb cu cine e interesat.072 7327115.

post-97574-0-92354000-1324328476_thumb.j

post-97574-0-94104900-1324328665_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna la dezmembrari, de unde l-ai luat si incearca sa il schimbi acolo...cu cel de care ai tu nevoie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al tau e TRW, iar cel achizitionat din dezmembrari e KOYO. :vaidecapulmeu:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie koyo numai ca eu citisem o documentatie pdf pt servo hidraulica la polo, asa ca in mintea mea cel de la koyo are o alta forma:

http://www.2shared.com/document/UkHPMZs5/fabia_pas.html

Daca il trimit inapoi,cu tot transportul si banii de ramburs ma aleg cu praful de pe toba!Asa ca am sa incerc sa il vand cuiva care are nevoie.Asta e!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema cu servo, dupa un accident servo nu mai functioneaza, imi da 2 erori, cea cu g250 si cea cu terminal 30, motorasul se aude ca functioneaza dar nu am servo. nivelul de servo e scazut iar daca completez il arunca afara. ce o fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester am 2 erori: 00817 - Steering Assist Temperature Protection si 01288 - Terminal 30; Steering Assist

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut cristian

buna

repara cineva de pe forum pompa servodirectie tip Koyo, fiindca la pompa de la fabia mea din 2002 1.4 mpi, motor AQW, am pompa servodirectie tip Koyo, am fost cu ea la tester si imi da ca fiind senzorul g250 defect, dar am pus alt senzor nou si acelasi defect mi-a dat, am verificat alimentarea la iesirea din pompa la senzorul g250 si acolo are doar 5V cateodata 0V, de aceea am intrebat cine poate repara aici pompa servodirectie tip Koyo sau mai e vreo sansa, m-am uitat la orele de utilizare a pompei dar are deja trecute de 3600 de ore de funtionare, mai merita sa o repar sau sa o inlocuiesc cu alta pompa

eu sunt din oradea, sau aici in oradea este cineva care repara pompa servodirectie sau in imprejurimi

__________________

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cristi si eu sunt tot din Oradea.

Stiam ca intr-un timp la Marghita era un atelier pentre casete directie acuma nu stiu daca repara si pompe. Dar tie mai exact cand iti scade tensiunea iti ingheata si volanul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te pot ajuta eu cu reparatia cristian. daca nu ma insel parca am si discutat telefonic..sau era altcineva...

pentru colegi care au probleme cu pompe servodirectii..ma puteti contacta la 0723.915.227 si gasim o solutie de rezolvare (reparatie,inlocuire cu pompa veche la schimb,garnituri,vas ulei)etc si nu numai pompe

eu repar pompe servo..in general electronica auto

daca vrei te ajut eu.

0723.915.227

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Este primul meu post asa ca am rugamintea sa-mi acordati rabdarea...

Am urmatoarele probleme cu masina si as dori o opinie din partea celor care s-au confruntat cu aceste defecte... Din ce am citit pana acum, domnul BLITZ este in masura sa-mi dea cateva sfaturi dar si sa ma injure pentru ca s-a mai discutat despre unele din probleme mele...

Am o Skoda Fabia 1.2 HTP cu motor BME din 2007 (60.000 km) pe care am achizitionat-o de curand. Masina avea montata un sistem de alarma MAAT 675 care uneori inchidea si deschidea masina aiurea doar dupa ce i se punea contactul. Pana nu apasai butonul de ARM in mers inchiderea centralizata mai juca feste. Am fost la un service unde s-a diagnosticat masina si s-a constatat ca nu vedea portiera soferului inchisa computerul de bord. Mi s-a dat jos computerul alarmei. Surpriza a fost ca a luat-o razna sistemul de inchidere centralizata al masinii. Dupa ce puneam contactul se inchidea si se deschidea incontinuu... mergeai 30 de minute, 30 de minute se inchidea si deschidea incontinuu, la fiecare 2-3 secunde, indiferent ca apasam butonul de inchidere sau deschidere de pe usa. Dupa ce s-a mai uitat la ea a constatat ca daca invarteai putin volanul facea acest lucru si mai rau. A desfacut tot manunchiul de fire de sub volan si le-a verificat in parte fara sa gaseasca niciun scurt. Surpriza a fost ca la un moment dat, in timp ce verifica firele, toata nebunia a incetat. Pur si simplu. S-a pus bordul la loc si de atunci nu mi-a mai facut aceasta problema.

Partea proasta abia urmeaza: in timp ce aveam probleme cu sistemul de alarma/inchiderea centralizata, masina mai avea inca un simptom socant: cateodata, in sens giratoriu sau in linie dreapta, la 20 km/h sau la 50 km/h, mi se aprindea becul portocaliu de ABS, becul rosu de servo, masina scoteau un sunet de avertizare si directia si frana se inatreau. Uneori, motorul se oprea din functionare dar de cele mai multe ori doar se subtura. Toate aceste probleme erau insotite de fluactuatii ale luminilor bordului si ale farurilor. Totul dura cateva secunde dupa care isi revenea. Dupa rezolvarea (adica NEREZOLVAREA) problemei cu inchiderea centralizata, problema aceasta majora a existat in continuare. La electricianul cu alarma nu am mai fost pentru ca am ramas cu un gust amar (practic l-am platit pentru ca nu a facut nimic cu precizarea ca daca face in continuare problema cu avertizarile sa merg la el ca e in ,,garantie'') si nu mi-a placut faptul ca s-a axat doar pe problema unui scurtcircuit.

Astazi urmeaza sa merg la un alt service pentru a verifica pe computer si o eventuala problema a celebrului deja senzor G250 dar din ce am citit aici nimeni nu a precizat prezenta avertizarii sonore si faptul ca problema este de scurta durata si doar razleata.

Inainte a veni cu niste raspunsuri din partea serviceului, ceva idei?

Multumesc anticipat pentru rabdare si intelegere...

PS: de precizat ca uneori, in parcare, cand fac manevre, fluctueaza luminile si lumina de bord, precum si cea de la radiocd fara sa mai am si alte manifestari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfat...renunta la alarma...rezolva problemele masinii fara alarma, ca mai simplu, ba mai mult, cred ca doar asa e posibil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea biblica chiar crezi ca ,,domnul" ii va da sfaturi lui scaraosky :lol: ?

Scaraosky directia pe care ai apucat-o e buna, adica dupa ce vei face o testare cu vcds-ul eu cred ca si in masina ta va apare lumina, nu va mai fi bantuita :lol: , te rog sa nu te superi mai glumim nitel .....parerea mea este ca de la alarma aia a luat-o dracii :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio suparare Carmina :)

Alarma am desfintat-o inca de saptamana trecuta (doar modulul) si apoi a luat-o razna inchiderea centralizata care s-a rezolvat prin...nimic... Cineva imi spunea sa scot si firele de la alarma pentru ca sunt sanse sa fie un scurt unde s-a intepat ,,meseriasul'' de a montat alarma in sistemul electric al masinii... Tocmai acum i-am facut o curatare borne baterie si am constatat ca lichidul de la servodirectie este sub minim (capacul de la recipient are o tija scurta de 3-4 cm cu o terminatie ingustata de 1 cm - ideea este ca pe acea tija nici urma de ulei :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am pus din nou masina pe tester... mi-au aparut 2 erori :

Saturday,03,March,2012,17:51:50:28775

VCDS Version: Release 11.11.2

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03E 906 023 D

Component and/or Version: SIMOS91 1.2l 4V 9510

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 13765 790 00000

VCID: 20458AE7F0D8C23

2 Faults Found:

18043 - Powertrain Data Bus

P1635 - 009 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Temperature: 24.0°C

Temperature: 31.5°C

Speed: 0.0 km/h

RPM: 0 /min

Temperature: 22.5°C

Temperature: 28.5°C

Speed: 0.0 km/h

18045 - Powertrain Data Bus

P1637 - 009 - Missing Message from Electric Load Controller - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Temperature: 31.5°C

Voltage: 12.34 V

RPM: 0 /min

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Temperature: 28.5°C

Voltage: 12.24 V

Readiness: 0010 0101

Ceva idei ?

Electricianul mi-a spus ca revine cu un telefon cand isi va da seama unde este legatura intre cele doua erori ce apar simultan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceleasi simtome de sezor G250 defect, adica palpairea becurilor si zumzetul electropompei de servodirectie chiar daca nu misc volanul, stand de exemplu la semafor. Am cautat senzorul la mai multe magazine de piese auto si toate imi cereau senzorul vechi la schimb plus un pret in jur de 600 lei,ceea ce ma face sa cred ca acesti senzori se pot reconditiona. Acest lucru de fapt l-au observat si alti colegi de forum. Uitandu-ma in manualul de reparatie ,, Mecanica.pdf", descarcat de pe acest forum, la pag.371, am observat ca senzorii TRW sant de doua feluri:cu cablu adaptor si cu cablu cu linie de conectare fixa, asta apropo si de imaginile puse de Carmina la postul 682.

Probabil ca cele cu cablu adaptor sant cele reconditionate.

Trimit si o poza cu pagina respectiva facuta cu telefonul.post-66179-0-57044400-1331496301_thumb.j

Modificat de gabireg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua !

Va rog sa ma ajutati, daca v-ati lovit de problema asta : cand virez se simte, tinand mana pe arcul din dreapta al suspensiei fata, ca si cum s-ar roti in trepte, cu socuri. Presupun ca este vorba de rulmentul de sarcina al amortizorului, care trebuie schimbat. Dar este cumva afectata si flansa pe care e asezat ?

Multumesc mult! Numai bine!

Modificat de FLorin D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt pentru prima data pe acest forum .

Am si eu o problema cu martorul de bord de la servo, sta aprins tot timpul.

Prima data cand sa aprins am avut probleme si cu directia mergea greu, acum directia functiuneaza dar martorul nu se stinge.

problema este ca testerul nu i-mi vede masina , am avut o data un fir cazut de la mufa de la tester de sub bord, am fost la reprezentanta Skoda ei au spus ca au reparat problema cu firul dar cred ca este teapa. Dece ? pentru ca mi-au luat 90 de euro pentru asta.

OK intrebarea mea este stie careva cum se poate demonta carcasa se plastic care acopera acea mufa de tester? eu am desfacut 3 suruburi dar nu am avut curajul sa merg mai departe cu demontatul. As dori sa i-mi rezolv singur toate problemele deoarece sunt in Italia si astia te ard la bani mai ales daca masina este cu numere RO.

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!