Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

bogdanodobescu

salut am si eu o problema dar nu cu masina din semnatura ci cu : fabia 1, an 2005, motor 1200cmc, cod motor BME: la un viraj in loc s-a auzit un pocnit incet si mi-a cazut servidirectia am facut test cu vag si mia dat urmatoarele:

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl

Part No SW: 6Q0 907 379 AA HW: 6Q0 907 379 AA

Component: ABS 8.0 front H03 0001

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0000005

Shop #: WSC 13765 000 00000

1 Fault Found:

01312 - Powertrain Data Bus

014 - Defective - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101110

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 74

Mileage: 51558 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

1 Fault Found:

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-00 - Signal too Low

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.lbl

Part No: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 24600

Shop #: WSC 13765

2 Faults Found:

01312 - Powertrain Data Bus

37-10 - Faulty - Intermittent

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 601 A

Component: 11 AIRBAG VW51 0008

Coding: 12593

Shop #: WSC 13765

6 Faults Found:

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00595 - Crash Data Stored

35-00 - -

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01312 - Powertrain Data Bus

37-10 - Faulty - Intermittent

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: Redir Fail!

Part No: 6Y0 920 881 M

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02

Coding: 00101

Shop #: WSC 13765

TMBNY46YX54368639 SKZ7Z0E2983462

1 Fault Found:

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 1S31

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

2 Faults Found:

01312 - Powertrain Data Bus

37-10 - Faulty - Intermittent

01309 - Power Steering Control Module (J500)

49-00 - No Communications

----------------------------------------------------------------------------

ma intereseaza mai mult eroarea 01309 care are legatura cu servodirectia. am cautat pe forum dar nu am gasit prea multe explicatii.

astept un raspuns .tks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adybest_one

Treaba cu J500 suna familiar . E TRV pompa nui asa?! Vezi ca trebuie sa mai ai o siguranta de 10 A pe undeva . O sa ma interesez

Era pe un post anterior ceva de genu :

View PostAl Bundy, on Sep 10 2010, 21:37, said:

Verifica si cele 2 sigurante aferente pompei, cea mare de 50 A de pe baterie si cea de 10 SB7 care alimenteaza j500.

Sper sa iti fie de ajutor .

Modificat de Adybest_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ieri am sesizat un zgomot ciudat, care suna in genul "tac tac tac" la trecerea peste denivelari, unele chiar mici. Trebuie sa schimb o bieleta antiruliu, insa am si ceva joc la caseta de directie, cand misc scurt de volan stanga dreapta. E posibil ca zgomotul sa fie de la caseta de directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

toate sigurantele sunt verificate dinainte sa fac testerul si sunt ok.

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adybest_one

In cazul asta nu stiu ce sa zic ... Se pare ca , cu pompele astea de servo totul e un mister :)) Sunt curios daca i-a picat cuiva pompa in mers . Sau numa la o noua pornire a motorului . Daca ai TRW sa rti ca in principiu se poate repara si acasa daca ai cunostinte de electro . Ce sa zic bafta multa . Daca afli lasa un raspuns pe forum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ady, in ce stare e masina/pompa acum? Pompa e intreaga si montata pe masina?

P.s. Sa stii ca am vazut pana acum 2 cazuri in care Calculatorul din pompa a decedat subit =>servo nu functiona si nu se putea comunica cu calculatorul. Totusi, sa speram ca nu e cazul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adybest_one

Pompa este pe masina , am remontat-o pentru retestare si pentru doua drumur ostenitoare pana la cluj . :Driver: :vaidecapulmeu: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

mie mi-a cazut in mers pompa. luam un viraj in loc. pompa este KOYO. am schimbat-o si tot nu merge.

Modificat de bogdanodobescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adybest_one

Uite deasta ma zbat sa aflu mai multe sa nu patesc ceva de genu . Imi pare rau pt tin . si nu ai aflat care e buba ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanodobescu

nu am aflat inca :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

De curand am facut si eu o scanare si am o problema cu

~~00778 - Steering Angle Sensor (G85) 49-00 - No Communications ~~

si problema e ca masina a inceput sa traga si dreapta, trage dreapta scat cu scat (vezi volanu cum se duce)... masina e o fabia din 2005.

Daca ma puteti ajuta as fi recunascator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu aceeasi problema cu motorul de la servodirectie am constatat ca vine curent,insa nu se invarte motorasul,ma gandesc sa nu fie de la rulmentii de la rotor deoarece au un pic de joc si ar putea atinge statorul cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut . daca e pompa koyo nu ai nici un rulment la rotor . motorul de la pompa este un motor pas cu pas si are jocul acela deoarece rotorul este format din magneti si iti da impresia ca ar fi joc iar statorul din 10 bobine . nu sunt rulmenti in ia . problema este cu acel calculator al pompei care este defapt un modul driver pt acel motor pas cu pas . Acesta se duce cu impul datorita fabricatiei defectuase si pieselor slabe folosite . Asta din cate am citit pe alte forumuri de dincolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna si eu am patit eri cu a mea fabie, adica brusc pur si simplu mi s-a oprit servoul in mers si sa aprins si martorul pe bord, azi am demontat bara si vad ca am o pompa trw, si izolatia fonica e dusa si e plina cu apa, cu vag comun nu am putut face testul, portul servo nu comunica cu testerul. S.O.S.! ajutati-ma! are cineva vreo idee!

:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut eu din nou! S.O.S! azi am demontat pompa servo. maine a-si vrea sa-l desfac sa ma uit si eu, ma intreb daca are cineva un desen technic al pompei, daca se gaseste vreun fel de kit de reconditionare pentru pompe trw? daca stiti ceva ajutati-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca sunt diverse poze, exact in acest topic.

Ar fi bine ca sa faci si tu poze, pe masura ce demontezi pompa, si sa le postezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine o sa fac cateva poze va promit, azi am primit inca o pompa trw defecta si asa am doua sa vad ce pot sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Adybest_one multami pentru mesaj (ce tip de pompa ai ? in functie de ce model ai iti pot sugera unele rezolvari . bafta) dar din pacate nu am avut timp in zilele trecute ca sa ma ocup cu masinuta mea, deci am o pompa trw din 2001. si daca ai sugera unele metode de a rezolva probleme tare a-si multumi, de poimaine sunt in concediu si ma dedic acestei probleme, orice informatie e de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut cristian

salutare

am so skoda fabia din 2002, 1.4 mpi, motor AQW, COMBI, si am eu o problema cu sevodirectia, adica mi s-a aprins martorul in mers. am verificat bateria, incarcarea, nivel ulei, eventuale scurgeri, nimik eronat din acestea. simptome volan greoi, si martor aprins, mentionez ca nu am fluctuati de tensiune la faruri si nici in bord la martori. pompa merge doar cand invart de volan atuncea aud cum lucreaza. la punerea contactului se aprin martori si dupa 3 sec raman doar martori aprinsi: epc, batria si martor motor. dau contac motor se sting toti martori dar cum misc de volan putin se aprinde martorul servodirectie.

ce pot face in cazul acesta?

pompa servo este de tip KOYO model VWAG 6Q0 423 1551

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scanare.....sa vezi ce defect apare......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut cristian

multumesc mult pentru indrumare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor G250 defect ,se rezolva simplu inlocuire senzor G 250 pentru caseta TRW (6Q1423291DX) senzor 596 RON +100 RON manopera la reprezentanta SKODA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai simplu....200 roni din dezmembrari....si mai simplu il montezi tu..... ptr. o mufa si 2 suruburi torx, nu trebuie facultate...... :icon_thumright: cu 500 roni, care iti raman...tragi o fuga la mare..... :Driver:.....sau orice altceva..... :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si eu am probleme cu servodirectia la skoda mea... am testat-o si mi-a dat ca ar fi modulul de comanda J500, deci partea electronica a pompei...

am aflat ca pompa ar fi marca Koyo si ca aceasta n u se mai fabrica, deci variante ar fi dezmembrarile, reconditionate sau sa schimb tot sistemul cu TRW.

ce imi recomandati? am gasit la cineva reconditionata la 1900 lei plus manopera 250 lei... si in alta parte unde mi-a spus ca are la 800 lei sh si la 1100 lei noua(mira-m-as)..

ce sfaturi imi dati si variante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Membru nou pe aici(nou activ)! Am si eu binecunoscuta problema cu fluctuatii de luminozitate in faruri,am diagnosticat auditiv ca vine de la pompa servo(inainte sa citesc acest subiect) care se tureaza in gol fara a misca volanul.Am sa verific senzorul si pompa in vederea curatarii de posibil oxid sau reconditionarii dar am o maaaare curiozitate refeitoare la senzor: DE CE ITI CERE PIESA VECHE DUPA CE IL SCHIMBA IN SERVICE? Nu cumva se reconditioneaza? Cine are vreo idee sa dea de veste aici va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!