Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

salut,astazi am patit ceva bizar legat de servo-directie:

adica la pornirea motorului timp de 3 secunde servo nu functioneaza,dupa care revine la normal tin sa mentionez ca nu se aprinde martorul in bord.

pompa de servo a fost schimbata acum 2 ani cu una noua.

multumesc!

Baterie slaba/veche sau neincarcata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,multumesc skoda 1,9sdi, pt raspuns,am facut o scanare si am gasit urmatoarea eroare

-01309 ECU STEERING HELP-J500 NO COMMUNICATION INTERMITENT sa fie acelas lucru, baterie slaba sau este ceva mai grav???

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica te rog pe toate sistemele masinii daca gasesti vreun defect. Ma intereseaza in special motor, ABS, central electrics, ceasuri de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz ,motor si abs am verificat,nu apar erori,am sa incerc si cu restul.

legat de eroarea respectiva a fost stearsa si nu mai apare,dar volanul se comporta la fel.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am inteles. Banuiesc ca ai sistem Koyo pe masina. Un singur lucru mai poti sa faci. Sa scoti mufa cu 4 pini (in care intra numai 3 fire; mai e una tot cu 4 pini in care intra 4 fire, este cea de la senzorul de caseta) de la pompa de servodirectie si sa cureti bine bine si in mufa mama si in mufa tata cu spray si pe urma cu aer mult. Apoi te uiti ca toate sigurantele de pe baterie sa fie in regula (ar trebui sa gasesti una de 50 de amperi, ori a 3-a de la stanga la dreapta, ori penultima de la stanga la dreapta, nu stiu exact ce model de capac de baterie ai) si verifici si siguranta SB7 din panoul de singurante din bord. Ar trebui sa fie una de 5 amperi.

Verifica inainte sigurantele astea 2 inainte de te apuca de mufa si da-mi de stire.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,Blitz

revin cu detalii cum am spus pompa de servo a fost inlocuita cu una noua ,cei de la service (din Giurgiu) au lipit firele :blah: iar acum dupa cum se vede in poza un piciorus s-a rupt de la fata (cauza erorii).

in poza 2 dupa cum se vede mufa in cauza are 4 pini din care 3 functionali,pot sa fac punte intre pinul rupt si cel nefuctional pt al inlocui pe cel rupt???

post-28990-1285706987_thumb.jpg

post-28990-1285706997_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

din ceea ce se vede din poze pinul e liber, sa verifici si pe partea cealalta a placutei (daca ai acces) pentru ca e cu trasee pe ambele fete. Eventual daca ai sau poti face rost de un aparat de masura si sa verifici. Pe urma ar fi indicat sa etansezi mufa si firele cu silicon sau ceva de genul, pinul probabil sa rup din cauza vibratiilor si cel va avea aceeasi soarta da nu e fixat cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,nu am acces pe partea cealalta,placa nu o pot scoate,am lipit puntea sa vedem daca functioneaza?

pinul nu s-a rupt din cauza trepidatiilor ci din cauza oxidarii.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa folosesti o mufa corespunzatoare cu pinii mama aferenti si astfel contectele sun t protejate contra umezelii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata s-a rezolvat.functioneaza fara probleme cu puntea intre pini.maine o pun si pe tester sa vedem ce zice.

are si mufa corespunzatoare.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

sunt nou pe forum si am si eu o problema cu pompa de servodirectie,curge ulei din ea si vreau sa o schimb,problema este ca nu stiu ce fel de pompa am, nu am gasit nici un cod pe ea,s-au sters din cauza uleiului,

ma puteti ajuta?fabia 2006 1422 TDI 70 cp

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu este model KOYO. Dar, de curiozitate, ce s-a intamplat, ai suferit vreun accident si s-a spart capacul? Ai localizat pe unde curge?

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am cumparat-o,din capac ies 2 stuturi, care continua cu furtun,un stut e retezat din capac,asta din ce am observat dand aparatoarea la o parte,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum. In capac (ala de culoare crem) intra returul de ulei de la caseta de directie. Nu prea ai ce sa ii faci, cu ce sa il lipesti acolo, este absolut compromis (poate doar sa-ncerci cumva sa dai jos pompa, sa ii desfaci capacul, sa il degresezi bine bine si sa vezi daca il poti cumva lipi). No, cum ziceam, in mod normal este Koyo pe masina DAR, ca sa fii 100% sigur mergi la intalnirea forumistilor si roaga pe cineva cu vagcom sa intre in calculatorul de servodirectie. Va sti 100% sigur ca e Koyo sau TRW.

Anyway, daca iei pompa si nu mai ai ce face cu aia veche si vrei s-o vinzi, da-mi te rog un PM sa stam de vorba de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este intalnirea forumistilor? bineinteles ca o sa te caut dups ce rezolv problema,n am ce face cu pompa veche.exact capacul acela este,am incercat sa lipesc dar nici un rezultat,parca mai rau curge..e vreun parc de dezmembrari prin bucuresti?am gasit pe cineva din oradea..dar e cam departe.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am si eu o problema legata de servodirectie care nu merge deloc de cand am luat masina de 3 zile dar nici o avertizare nu se prinde in bord absolut nimik , am fost la un mecanic aici langa mine si a sus ca pompa primeste curent dar m-a sfatuit sa ma duc la un test cu ea ar mai aparea ceva pe test daca mie nu imi da nici o avertizare in bord , si inca o intrebare putea sa daca cel care mi-a vandut masina ceva sa nu apara avertizarile din bord ?, multumesc si astept un sfat de la voi ca eu sunt suparat pe prostia care am facut-o legat de masina asta , nu am fost atent si acum nu stiu ce sa fac

Modificat de Alex200
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand ai luat-o , nu ai vazut ca nu merge? Si ai dat banul, asa, fara sa-i faci macar o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am verificat-o a fost o situatie ciudata si acum imi dau cu pumnii in cap , stau in zona sebastian , pe unde ma sfatuiti sa o duc la un doctor si ce sa ii fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti apela pentru o diagnoza la unul din colegii din lista: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318 . Dupa diagnoza vedem ce e de facut. Cand pui contactul se aprinde martorul de servo ? Si da, daca nu se aprinde martorul atunci ori e ledul scos ori acolperit cu banda izolatoare sau altceva. Trebuie facut un test al ceasurilor si chiar desfacute si vazut ce e in ele.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mai mult timp simt ca directia merge cam greu. Nu am martor aprins, scurgeri...

Nu am schimbat niciodata lichidul de servo, doar asta iarna l-am verificat la reprezentanta si au completat putin desi nu era cazul.

Sunt putin intrigat de ce ar merge mai greu fata de acum 2 ani sa zicem. Sa fie bateria slaba? sau poate nu incarca cum trebuie alternatorul...

Ori ar cam fi cazul sa schimb lichidul de servo?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal nici una nici alta, adica nici baterie si nici schimbat lichid. In cel mai rau caz pierzi lichid, desi nu prea as crede ca s-ar manifesta asa. Sa fie doar o parere a ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-am zis si eu o perioada de timp. Daca la inceput, acum vreo 2 ani invarteam volanul cu un deget lejer cand faceam manevre de parcare, acum invart tot cu un deget insa uneori trebuie sa incordez foarte tare degetul, si am ajuns uneori sa pun mana sanatos sa trag de volan ca sa nu imi scape degetul. Nici cu podul palmei nu mai merge asa usor pe loc, si imi mai scapa.

Mai mizez pe anvelope eventual sau pe suprafata pe care ma aflu, dar totusi resimt o diferenta, si asta de cateva luni bune.

Presiunea am suficienta in roti...Poate ca ar trebui sa mai fac eu ceva exercitu fizic :scratch:.

Ceva pe la mecanica? amortizor strans prea tare in flanse, rulmenti flanse? ca pe la ele am mai umblat...Si daca stau sa ma gandesc parca de atunci am inceput sa o simt mai grea. Insa flansele au fost noi, rulmentii la fel i-am pus noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta simt si eu de ceva timp, am schimbat rulmentii de la amortizor si toate articulatiile sunt ok. Am bucse de bascula de Cupra, insa nu cred ca e din cauza astora. Am o mica problema cu caseta de directie, in sensul ca la miscarea scurta stanga dreapta se aude un tacanit, insa asa facea de noua. Credeti ca asta ar putea fi cauza miscarii mai greoaie a volanului?

Mentionez ca n-am schimbat niciodata lichidul de servo si nici nu pierde pe nicaieri, nivelul este normal.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu doar mie mi se pare si e vorba cam de aceeasi masina.

Si la mine face un clanc usor daca iau st-dr de volan scurt si repede, dar face dintotdeauna cred si nu am joc in volan.

Eu am bucsele in X dar nu sunt clar el motivul si nici cele de Cupra.

Presiunea mica in pompa? Poate senzorul care regleaza asistarea? :beer: nu isi mai face treaba bine pentru viteze mici si relanti si tine volanul tare ca si pentru viteze mari. Nu ma pricep pe partea asta... :huh:

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai intrebat... mai intreb o data. Care sunt canalele pe care se poate face diagnoza la servodirectie si care sunt valorile normale ale parametrilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!