Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

Salut,

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un tester VAG-COM in Pitesti sau imprejurimi, deoarece trebuie neaparat sa fac o testare la circuitul de servodirectie. Pot fi contactat telefonic la nr 0744686429.

Problema este mai veche, cu martorul din bord care se aprinde si se stinge numai dupa ce se ia contactul. Problema s-a acutizat in ultima perioada si se manifesta numai dimineata, de cele mai multe ori.

Multumesc anticipat de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

christypopescu

pt colegii de forum care au nevoie de un senzor pt caseta directie koyo ma pot contacta.... am uul care e bun. eu l-am schimbat fara fi defect

ps: pt colegii de forum il dau gratis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, In primul rand as dorii sa imi cer scuze daca pe parcursul acestui mesaj se strecoara mici gresheli. Am si eu o problema cu pompa servodirectie la Skoda Fabia 1.4 16V AUA. Dupa ce in urma cu cateva zile mi-a aparut pe bord martorul de la servodirectie si directia imi mergea extraordinar de greu...am decis sa duc mashina la doctor...toate bune si frumoase dupa un mic tester mi s-a dat si verdictul...pompa servodirectie dusa. Asta este...m-am conformat ideii cu toate ca este o piesa nu tocmai ieftina, dar intre timp s-a produs o mica surpriza neprevazuta...dupa ce am luat o pompa Second Hand am pus-o pe mashina (pompa) mi-a disparut eroarea. Totul a fost ok, eram chiar fericit, insa...la a doua cheie a reaparut eroarea si directia mergea la fel ca inainte. Mecanicul mi-a spus ca s-a ars si acea pompa...ce este de facut? sunt putzin ingrijorat sa nu fie si alte probleme, posibil sa fie vreun scurt pe undeva? Va rog sa ma ajutatzi macar cu un sfat...cel putzin util. Va multzumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bateria in primul rand! daca bateria e descarcata, se taie alimentarea unor consumatori, pentru a avea curect suficient pentru aprindere. iar servodirectia e un consumator care e oprit in caz de lipsa curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bateria in primul rand! daca bateria e descarcata, se taie alimentarea unor consumatori, pentru a avea curect suficient pentru aprindere. iar servodirectia e un consumator care e oprit in caz de lipsa curent.

Salut, Bateria este ca noua, nu are decat 5 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa faci rost de rezultatul scanarii? poate mecanicul acela nu a interpretat corect rezultatele.

sunt destul de contrariat de concluzia la care a ajuns din prima. :icon_thumright:

in alta ordine de idei, poate fi dus si senzorul rotatiei unghiulare a volanului care nu mai comunica cu pompa.

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa faci rost de rezultatul scanarii? poate mecanicul acela nu a interpretat corect rezultatele.

in alta ordine de idei, poate fi dus si senzorul rotatiei unghiulare a volanului care nu mai comunica cu pompa.

Dupa ce a pus pompa luata de la second hand s-a stins si martorul de pe bord si volanul mergea bine. a oprit motorul pentru ca pompa nu avea indeajuns lichid hidraulic si a zis ca nu fortele...mentionez ca mashina nici nu a fost urnita doar ce s-a pornit pentru a vedea daca functioneaza pompa. s-a oprit motorul pentru a cumpara lichid hidraulic pt completare...dupa aceasta operatzie de umplere cu lichid s-a repornit mashina...nu a mai mers nimik...martorul s-a reaprins directia merge la fel de greu.

Dupa ce a pus pompa luata de la second hand s-a stins si martorul de pe bord si volanul mergea bine. a oprit motorul pentru ca pompa nu avea indeajuns lichid hidraulic si a zis ca nu fortele...mentionez ca mashina nici nu a fost urnita doar ce s-a pornit pentru a vedea daca functioneaza pompa. s-a oprit motorul pentru a cumpara lichid hidraulic pt completare...dupa aceasta operatzie de umplere cu lichid s-a repornit mashina...nu a mai mers nimik...martorul s-a reaprins directia merge la fel de greu.

Am vb acum cu cel care este cu mashina mea...a dus-o la un service sa ii faca acea scanare...i-a facut programare si cred ca luni ii va face scanarea. a intrebat daca s-a aprins pe bord acel martor roshu sau galbel. nu stiam ca se pot aprinde asa...cica daca s-a aprins galben este la de pompa care nu o recunoaste...pt ca tre sa fie din acelasi an ca mashina sau sa aiba acelasi cod ca pompa de pe mashina. martorul rosu se aprinde atunci cand este dus si acel senzor de rotatie unghiulara. oricum o sa te tin la curent cu rezultatele. mi-a spus ca era normal sa faca asa dupa ce am pus acea pompa...chiar daca mergeam cu ea un metru tot imi aparea din nou eroarea. luni o sa aflu mai multe detalii...atunci cand o sa ii faca si acea scanare. numai bine si iti multzumesc pentru ajutor...te tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu uita luni sa postezi rezultatele scanarii. sunt multi colegi pe forum foarte priceputi in a interpreta rezultatele scanarilor.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu uita luni sa postezi rezultatele scanarii. sunt multi colegi pe forum foarte priceputi in a interpreta rezultatele scanarilor.

bafta!

Multzumesc frumos pentru tot...chiar o sa postez rezultatele scanarii. Numai bine iti doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si cele 2 sigurante aferente pompei, cea mare de 50 A de pe baterie si cea de 10 SB7 care alimenteaza j500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa postez la locul potrivit, am citit mai multe topic-uri asemanatoare si acesta mi se pare mai potrivit

ideea e ca sunt la prima masina cu servo-directie si am o dilema gen mith-buster, nu stiu daca e adevar sau mit ce am auzit prin folcor si anume ca la masinile dotate cu servo-directie e bine (trebuie) ca atunci cand sunt parcate rotile sa fie cat mai drepte sau chiar indreptate pe loc daca e cazul (adica pe directia inainte, sa nu fie virate stanga sau dreapta), mie mi se pare ca virajul pe loc ar fi mai daunator dar poate gresesc...

daca stiti raspunsul la aceasta dilema puteti sa si argumentati afirmatia?

multumesc mult si imi cer scuze daca tema propusa discutiei e prea puerila, dar chiar am cautat sa ma informez inainte sa postez

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea, rotile ar trebui sa stea drepte, pe directia inainte atunci cand masina este parcata pentru a proteja burdufurile planetarelor (in viraj burdufurile de la fuzeta sunt ori prea stranse ori prea destinse), alt motiv nu vad dar poate imi scapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu numai asta... e bine sa o parchezi pe suprafata plana, adica cel putin o puntea fata sa fie pe suprafata plana, ca sa nu tensionezi inutil bucsele de la bascula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

CrW nu am facut rost de acel rezultat al scanarii...asa cum ti-am spus nu eu sunt cel care merge cu mashina la service l-am insarcinat pe cumnatul meu sa faca asta...are mai mult timp decat mine :icon_thumright: ceea ce iti pot spune este ca cei de la service nu au putut sa "resofteze" ca sa recunoasca pompa second hand. mi s-a spus sa fac rost de pompaservodirectie specific mashinii mele...din anul 2000 sau sa corespunda modelul exact ca la vechea pompa. Mi-a dat si un cod...era singurul scris pe pompa si anume M5200800AR. Imi pare rau ca nu am dat nici un semn ieri cand se astepta si rezultatul scanarii. Oricum tzin sa iti multzumesc atat tie cat si celorlaltzi colegi care ma ajuta...

Multzumesc inca o data,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat ce a zis al bundy:

Verifica si cele 2 sigurante aferente pompei, cea mare de 50 A de pe baterie si cea de 10 SB7 care alimenteaza j500.
Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost verificate...asta a fost prima parte care s-a verificat intai...

Modificat de BLiTZ
sters citatul din mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie dus senzorul de pe caseta de directie, si eu asa am patit mi-a pus mecanicul alta pompa dar degeaba pana am schimbat senzorul.

Modificat de BLiTZ
sters citatul din mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte i-ai facut un test in care ti-a dat eroare si senzorul? sau doar pompa? pt ca la test mie mi-a dat clar ca fiind pompa de servo nu si senzorul. am inteles ca atunci cand este dus senzorul martorul de pe bord cel cu volan ti se aprinde in culoarea roshie nu portocalie. asa mi s-a spus...daca am fost mintzit va mint si eu... :lol:

Modificat de BLiTZ
sters citatul din mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin exact ce eroare a fost da oricum nu era ceva foarte clar din moment ce mi-a schimbat pompa. Referitor la culoarea din bord eu stiu ca nu se aprind 2 culori ci numai una portocalie pt servodirectie. Senzorul m-am suparat si l-am schimbat singur pe barba mea ca deja ma stresau mecanicii cu atatea pareri.

Modificat de BLiTZ
sters citatul din mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off asta este...cred ca nu imi ramane decat sa ma duc cu ea la SKODA sa ma scarpin bine acolo unde trebuie...si sa sper ca totul va fi bine... Cei de la SKODA m-au dat putzin pe spate...2.990 Ron fara manopera...asta fiind de 145 Ron :lol:

Modificat de BLiTZ
sters citatul din mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dureros de scump

Modificat de BLiTZ
sters citatul din mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi mai aduce aminte ca ma apuca durerea de ... stomac :lol:

Modificat de BLiTZ
sters citatul din mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa gasesti o pompa second in zona ta si sa o instalezi pe loc (ca sa o testezi) fiindca este destul de usor de schimbat - 15-20 min (trebuie sa ai lichid nou de servo). In cazul meu, imediat dupa ce am pus noua pompa, servodirectia a mers din prima si becul s-a stins singur. I-am platit pompa omului si am plecat.

spor,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa gasesti o pompa second in zona ta si sa o instalezi pe loc (ca sa o testezi) fiindca este destul de usor de schimbat - 15-20 min (trebuie sa ai lichid nou de servo). In cazul meu, imediat dupa ce am pus noua pompa, servodirectia a mers din prima si becul s-a stins singur. I-am platit pompa omului si am plecat.

spor,

Salutare ionicas, am facut exact cum ai zis...totul a fost si este perfect :)) am reushit. am luat o pompa am pus-o pe mashina si totul merge ok. mashina este in teste de cateva zile...pana acum sunt multzumit.

CrW tzin sa iti multzumesc inca o data pentru sfaturi, m-au ajutat mult...cu ocazia asta am facut si niste teste mai amanuntzite la masina...stiu ce mai am de facut pe la ea. cat despre acea pompa luata de la second hand...ea s-a ars...motivul...si aceea avea apa in ea...pompa fiind tzinuta afara...deci a suportat toate intemperiile posibile...cea dea doua pompa pe care am luat-o a fost pusa pe masina si este perfect functionala...a fost tzinuta in hala...deci...nu a avut parte chiar de toate intemperiile. oricum tzin sa iti multzumesc si raman dator atat tzie cat si tuturor celor care m-au sustinut si care...sigur... si data viitoare cand voi avea nevoie ma vor sustzine...nu am scris niciodata pe acest forum...doar am citit...dar imi dau seama ca din statul de vb cu voi...realizez cat de diferiti suntetzi de restul...voi chiar va datzi interesul in a ajuta persoane care au nevoie de sfaturi utile asa cum mi-au fost date mie sau chiar o mana de ajutor. va multzumesc tuturor...

Cu stima si mult drag, Costi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,astazi am patit ceva bizar legat de servo-directie:

adica la pornirea motorului timp de 3 secunde servo nu functioneaza,dupa care revine la normal tin sa mentionez ca nu se aprinde martorul in bord.

pompa de servo a fost schimbata acum 2 ani cu una noua.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!