Jump to content

Probleme servodirectie Fabia


vioelectric
 Share

Postare recomandată

vasul cu lichid de servo se afla sub acumulator, insa pentru a verifica nivelul lichidului nu trebuie data bateria jos (cel putin la mine).

din lipsa de spatiu desfacerea capacului (de care este prinsa "joja" de masurare a lichidului) este un pic mai incomoda insa se poate desface fara probleme.

spor,

Modificat de BLiTZ
Vasul de lichid servo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,multumesc pentru raspunsuri. cand se opreste ploaia am sa incerc sa verific,nu stiu cand plec de pe loc in treapta 1 se aude un zgomot ciudat la motor dar se aude chiar foarte tare,unii zic ca e ambreiajul altii ca ar fi de la servo dar ma gandesc eu daca era de la servo se auzea la viraj nu cand plec inainte cu rotile drepte.voi ati patit asa ceva pana acum ?daca da spunetimi si mie cam ce ar fi .bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o problema cred mare cu Skoda mea...1.2 benzina 60 cp, 2007 ...am luat-o din Germania lovita pe stanga ...de ceva vreme imi mergea greu volanu stanga -dreapta ...si neam uitat la pompa servo...era pamant acolo si spart butoiasu..am cumparat alt butoias ...si impreuna cu un prieten la-m inlocuit si am pus ulei Mobil ATF 220 rosu..la prima cheie a mers foarte usor volan ...dupa care ...a inceput sa se auda un zgomot foarte tare de la pompa servo si sa aprins un bec galben langa kilometraj ...dupa inca o cheie volanu a inceput sa se miste fffff greu...ce credeti ca sa intamplat ? sau ce as mai putea face sa nu cumpar alta pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei cand pompa se strica se zice ca nu prea mai ai ce-i face...Si eu am desfacut-o pe a mea insa fara nici un rezultat. A trebuit sa-mi cumpar alta.

totusi verifica cu VAG-COM sa vezi ce eroare ai la servo si eventual verifica si existenta tensiunii de alimentare a pompei. In functie de rezultate tragi concluzii.

spor,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut pe toti!

am si eu cam aceeasi problema cu ibiza mea: se mai aprinde cateodata fara nicio explicatie becul de servo si merge volanul greu. dupa ce opresc motorul si pornesc din nou nu mai face. am fost la reprezentanta, masina in garantie, si mi-au zis ca au scanat-o si n-au gasit nimic.

dupa ce am citit toate paginile vreau sa va multumesc. aum cred ca stiu ce sa fac. ma duc si stau pe capul lor ;-)

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate mi dusa pompa si trebuie inlocuita..e TRW, ma poate ajuta careva sa gasesc una second prin Tm sau imprejurimi? ca de una noua nu am curaj sa ma apropii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie,ieri,cand am vrut sa trag pe dreapta, mi s-a ingreunat brusc directia, parca se blocase volanul.Si , de ceva timp, uneori, aleatoriu, simt ca merge mai greu volanul,dar de data asta, parca se blocase. Lichid e in pompa, ca l-am verificat . Are cineva vreo idee despre ce ar fi vorba? pompa e tot trw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de la coloana de directie? zice ceva nea' vagcomu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taticulvostru

Am o problema cu servodirectia KOYO la masina din semnatura. Se aprinde in mord martorul de servodirectie (volanul galben), directia mai are ceva asistare (nu trag de ea ca la dacie) in schimb cand trag de ea mai reprede se intareste. Am pus vagcomul pe ea si la modulul 44 da eroare senzor g250 - implausibile signal. La blocul de masuratori "turn angle" imi da zero indiferent daca misc de volan sau nu. La valorile currentului insa, daca nu misc de volan da in jur de 2A, iar daca il misc incep sa creasca pana pe la 30 A. Am schimbat senzorul g250. Din pacate exact aceleasi simptome. De mentionat ca masina a stat inundata in zona pompei de servodirectie. La mufele de la pompa nu a ajuns apa - desfacut si verificat.

Multumes anticipat pentru ceva idei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Florin

Am si eu o intrebare legata de servodirectie, cand iau dreapta total de volan, acesta merge usor pana la capatul cursei, unde se aude un zgomot metalic, dar cand iau stanga total aproape de final intampin ceva probleme, adica merge greu si nu aud acel zgomot, ca si cand un cauciuc ar bloca rotirea totala (nu prea am gasit alta exprimare dar sper sa intelegi despre ce e vorba) ce anume poate fi? sa ma ingrijorez sau sa stau linistit

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca a stat inundata pompa e nasol sa nu fi intrat apala la partea electronica. Daca o intrat de acolo i se trage. Daca as fi in locul tau as da jos pompa si as desface-o poate daca se usca isi mai revine desi ca e putin probabil. da merita sa incerci ca la cat e o pompa servo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt proaspat posesor de Skoda Fabia 2001, 1,4 benzina (101Cp) motor AUB, si din pacate fostul proprietar a renuntat la servo(a aruncat piesa) si a mers asa timp de 1 an.

Ma poate ajuta cineva sa aflu ce tip de servo se potriveste si la ce alte posibile probleme ma mai pot astepta?

Multumesc mult de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu model TRW. Dar poti foarte simplu sa afli daca suni la dept.piese al unui service autorizat Skoda; pe baza seriei de sasiu ti se va indica exact modelul, eventual si pretul.

P.S. Te rog sa iti completezi datele de contact, este obligatoriu sa ai completat macar campul "Oras".

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa sun, dar nu au vrut sa-mi comunice reperele, ma poate ajuta cineva cu informatii/ codurile de pe servo pentru TRW, merge orice tip de pompa servo pe care este trecut TRW sau sunt specifice?

Din cate am citit aici se pare ca servo KOYO, este mai buna, a schimbat cineva de la TRW la KOYO (caseta +servo+ sensor) si au functionat, au fost compatibile(nu apar probleme cu calc masinii)?

Daca aveti informatii legate de servo+ caseta SH+sensor la un pret decent, v-as ramane recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa sun, dar nu au vrut sa-mi comunice reperele, ma poate ajuta cineva cu informatii/ codurile de pe servo pentru TRW, merge orice tip de pompa servo pe care este trecut TRW sau sunt specifice?

Din cate am citit aici se pare ca servo KOYO, este mai buna, a schimbat cineva de la TRW la KOYO (caseta +servo+ sensor) si au functionat, au fost compatibile(nu apar probleme cu calc masinii)?

Daca aveti informatii legate de servo+ caseta SH+sensor la un pret decent, v-as ramane recunoscator.

salut, am eu un senzor pt echipare koyo second. daca te intereseaza da-mi un pm. am si unul nou pt trw.

Stima

Modificat de Cristi L.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taticulvostru

Stie cineva cum se desface o pompa Koyo pentru a ajunge la montajele electronice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu stiu cum se desface am gasit ceva pe net

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...%26tbs%3Disch:1

Din poze pare sa fie 4 suruburi cred ca trebuie sa dai rezervorul de plastic jos ca sa ajungi la ele

Daca ai fi avut TRW te-as fi ajutat cu mai multe detalii

Am gasit aici poze pas cu pas

http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?t=38830

e in ruseste da sunt pozele sugestive

cu google translate poti sa dai in engleza si mai pricepi cate ceva

sau in romana direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taticulvostru

Multumesc mult Flawinsky :Driver:

Sper sa-mi fac curaj sa o mai demontez odata bucata cu bucata, mai ales ca trebuie sa dau toata bara din fata jos, rezervorul de la spalatorul de geamuri si apoi sa ajung la mufele pompei, sa le dau jos, apoi pompa ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kryss782001

dar de ce vrei s-a demontezi pompa???????

intreb pt ca eu am o pompa koyo, care nu a mai vrut sa functioneze si a fost inlocuita cu una noua,dar o am si pe cea veche,se mai poate repara?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e dus controlerul se poate repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu stiu cum se desface am gasit ceva pe net

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...%26tbs%3Disch:1

Din poze pare sa fie 4 suruburi cred ca trebuie sa dai rezervorul de plastic jos ca sa ajungi la ele

Daca ai fi avut TRW te-as fi ajutat cu mai multe detalii

Am gasit aici poze pas cu pas

http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?t=38830

e in ruseste da sunt pozele sugestive

Nu are nici o treaba cu pompa KOYO pe care am demontat-o eu de pe a mea, placa electronica este cu totul alta iar acele piese incastrate in partea metalica sunt sigilate in silicon. Se desfac acele piulite cilindrice de pe borcan dupa care se desfac acele tije pe care au fost prinse piulitele, asta daca ai cu ce sa le prinzi bine. Uitati si o poza

post-2353-1273527783_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic poate or fi mai multe tipuri de pompe KOYO, scuze daca am informat pe cineva gresit, intentia mea era sa ajut

poate pe meodelele mai noi de Skoda e alt tip

Modificat de BLiTZ
fara QUOTE la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut cristian

salutare

acum o spatamana mi s-a aprins martorul servo, volan greoi, pompa functionand normal nervi iarasi, verific bateria alternatorul (in urma cu 1 an a fost reconditionat) verific siguranta 7 ok, martorul tot aprins ramane, mentionez ca in momentul in care pun contactul si pornesc motorul martorul nu se aprinde in momentul in care misc putin de volan se aprinde, cateodata in trafic se stingea se aprindea volan greoi volan usor, fluctuati de tensiune nu aveam, in weekend demontez bateria filtru de aer, am verificat si uleiul servo pastrandu-se ok inca de la ultima verificare tehnica (in urma cu 1 an) montez totul la loc pornesc invart de volan stanga dreapta de cateva ori senzorul se aprinde, duminica surpriza dupa un traseu in afara localitati senzorul se stinge volanul usor deci ce sa inteleg eu de aici ca atunci cand se aprinde o las o saptaman si isi revine, sa mai fie si ca dupa ce o sapl sa ajunga cateva picaturi in zona pompei servo-directiei sau a senzorului! voi ce zice-ti? ce sa inteleg de aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fie senzorul, sa fi luat apa. Dupa o ploaie buna incearca sa pui mana in zona senzorului (destul de dificil) si daca e ud aproape sigur ca e senzorul. Asa am patit si eu si a trebuit schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a inceput si la mine si pana la urma a cedat de tot pompa careia ii intrase apa pe la mufe si oxidasera anumite componente , dar mergea in regim de avarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!