Jump to content

Problema electrica dubioasa


B 80 GTD
 Share

Postare recomandată

Am o problema daca nu dubioasa cel putin frustranta: pur si simplu se aude un "clamp" moment in care motorul se opreste (indiferent ca e in mers sau la relanti) si dispare orice urma de curent, dispare ceasul din bord, avariile nu mai functioneaza absolut nimic - nici un consumator nu mai este alimentat. Dupa 30 sec. max. 1 min. totul revine la normal brusc.

Totul se produce aleator 1 - 2 ori pe saptamana, la perioade de timp aleatorii de la pornirea motorului.

Am verificat alternatorul+releul si incarca - bateria e full in momentele astea. Am scos fisele de la baterie si motorul merge si fara baterie dupa ce e pornit. Am verificat blocul de sigurante totul e la locul lui si ok ba mai mult am scos pe rand cate o siguranta sau cate un releu si motorul merge si asa. Am curatat si am dat cu spray contact ce se potea curata dar degeaba, problema revine.

Pentru cei care isi mai amintesc filmul "Jandarmii si Extraterestii" rememorati fazele cand erau cu masina in perimetrul unui OZN.

Fac haz de necaz dar va spun ca-mi vine sa ma urc pe peretzi de nervi. Exista vreun releu vreo protectie ceva care sa dea shutdown intregului sistem electric? Please help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca iti este de ajutor, dar am avut un Citroen Saxo care avea un contact general pentru alimentarea cu curent electric. Acest contact se "decupla" automat daca "se rasturna masina". Precizez ca era pus de constructor.

Modificat de FantomA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se intampla ceva de genul uneori cand vreau sa pornesc masina. dar cred ca este de la electromotor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac haz de necaz dar va spun ca-mi vine sa ma urc pe peretzi de nervi. Exista vreun releu vreo protectie ceva care sa dea shutdown intregului sistem electric? Please help.

Este foarte posibil; posesorii de Golf pot sa-ti spuna cel mai bine.

Legat de ceea ce ai facut cu scosul bornelor de la baterie -motor pornit, nu este tocmai "sanatos", nici macar pt. alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva in neregula complet acolo. Pompa de injectie are o electrovalva care in momentul opririi motorului taie alimentarea cu motorina. Motorul tau a invatat sa mearga fara motorina ?? :hainoroc:

In mod normal motorul se opreste obligat daca pornit fiind te duci si-i scoti firul de le acea electrovalva. La fel, cu acel fir scos, motorul n-ar trebui sa porneasca in veci.

Poate electrovalva a ramas blocata pe deschis (?)

Pe de alta parte, fenomenul cu caderea totala a electricii am patit-o o data cind am pus firele la baterie si-am uitat sa le string. In momentul in care puneam contactul murea tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bornele de la baterie.

Modificat de fchitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se intampla ceva de genul uneori cand vreau sa pornesc masina. dar cred ca este de la electromotor...

Sau de la contact :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema daca nu dubioasa cel putin frustranta: pur si simplu se aude un "clamp" moment in care motorul se opreste (indiferent ca e in mers sau la relanti) si dispare orice urma de curent, dispare ceasul din bord, avariile nu mai functioneaza absolut nimic - nici un consumator nu mai este alimentat. Dupa 30 sec. max. 1 min. totul revine la normal brusc.

Totul se produce aleator 1 - 2 ori pe saptamana, la perioade de timp aleatorii de la pornirea motorului.

Am verificat alternatorul+releul si incarca - bateria e full in momentele astea. Am scos fisele de la baterie si motorul merge si fara baterie dupa ce e pornit. Am verificat blocul de sigurante totul e la locul lui si ok ba mai mult am scos pe rand cate o siguranta sau cate un releu si motorul merge si asa. Am curatat si am dat cu spray contact ce se potea curata dar degeaba, problema revine.

Pentru cei care isi mai amintesc filmul "Jandarmii si Extraterestii" rememorati fazele cand erau cu masina in perimetrul unui OZN.

Fac haz de necaz dar va spun ca-mi vine sa ma urc pe peretzi de nervi. Exista vreun releu vreo protectie ceva care sa dea shutdown intregului sistem electric? Please help.

parerea mea: verifica cablul de masa intre caroserie si motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau de la contact :D

confirm, patita pe pielea mea, rezolvata cu schimbarea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok la contact m-am gandit si eu (contact prost - clamp si motorul se opreste) dar totusi de ce nu functioneaza ceilalti consumatori care in mod normal nu au nevoie de contact pus gen avarii, CD, ceas bord, plafoniera, etc.

Bornele la baterie arata impecabil si sunt suficient stranse. Ma gandesc mai mult la legatura dintre borna"-" si masa caroseriei sau undeva o masa proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bornele la baterie arata impecabil si sunt suficient stranse.

Si la mine aratau f. bine si erau f. stranse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut la G1 diesel probleme cu contactul(plotii din interior erau tociti) si uneori in mers se oprea motorul, insa se aprindeau becurile in bord. La tine cred ca este undeva pe cablurile de alimentare care intra in blocul releelor(in mufele de acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dap... asta era: cablul rosu (+) care venea de la baterie in blocul de sigurante (mufa mama nu trecuse de cliku-ul de siguranta) oprea alimentare cand voia el; scos mufa, slefuit cu glaspapir fin, dat cu spray contact, strins si pus la loc.

Nu va recomand sa umblati prin spatele blocului de sigurante decat daca stiti bine ce faceti. Cine draq o fi umblat pe acolo nu stiu ca masina nu are nici o modificare pe parte electrica.

10X paul_ral, si bine ca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!