Jump to content

Instalatie spalare faruri


@llex
 Share

Postare recomandată

Daca e sarit furtunasul, arunca apa sub bara, pe partea corespondenta stropitorului care nu iese.

Daca masina nu a fost lovita vreodata - am intalnit caz in care masina fusese lovita si tasnitorul nu mai statea in pozitia lui naturala si se bloca in marginea orificiului pe unde trebuia sa iasa, da jos stopitorul (trebuie sa demontezi bara), umple-l cu degripant si actioneaza-l de mai multe ori. Repeta operatiunea si poate se desfunda. Eu am repus cateva in functiune asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • oby_bv

    9

  • dolphspeed99

    8

  • Al Bundy

    7

  • @llex

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o problema asemanatoare: spalatorul de far din stanga nu mai arunca decat f putin lichid. Am dat bara jos si am incercat sa vad pe unde scapa lichid si deci presiune. Nu pot sa imi dau seama exact dar e undeva dupa prima pompa (cea care iese in exterior la activare). Stie cineva daca se poate schimba si cat costa toata partea de sub far , de la furtun in sus?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La mine a ramas blocata inafara duza de spalare de la farul din stanga (s-a intamplat in dimineata asta in drum spre serviciu). Din cauza asta (cred) nu mai merg nici stropitoarele de parbriz, doar la luneta mai functioneaza. Am incercat sa imping duza la locul ei, dar nu vrea sa intre si nu am fortat de frica sa nu se rupa ceva pe-acolo. Ce sa fac cu ea ? Pe mizeria asta de vreme esti mort fara stropitori parbriz. Mentionez ca s-a intamplat pe drum, dimineata de acasa au functionat si spalatoarele faruri si parbriz.

LE: am iesit cu un coleg afara, eu am actionat maneta si el a impins usor de duza, si a intrat la loc, dar se pare ca nu mai stropeste, dar si nivelul lichidului e cam scazut cum am tot incercat, completez acasa si sper sa functioneze.

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine sa intamplat la fel,am umplut vasul cu degivrant si am dat la maneta pana a iesit toata apa chioara,apoi a luato din loc si sprituitoarele de la faruri.Nici eu nu am reusit sa bag pompita cu mana,a intrat singura dupa ce am pus solutia de iarna si am dat la maneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am actionat maneta si el a impins usor de duza, si a intrat la loc, dar se pare ca nu mai stropeste ...

Eu in locul tau o incalzeam cu un uscator de par pana intra la loc singura (dupa ce se topea gheata).

Poti rupe ceva cand o fortezi. Daca nu cumva ai si rupt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e motorasu pentru spalat faruri

arata ca cel de parbriz cumva?

scuze ca intru in discutia voastra... Am pe bora mea instalatie ( cred ) de spalat faruri. Adica am cele 2 capacele in dreptul farului, ele se misca, adica nu-s fixe, deci propabil sunt acolo ( nu m-am bagat niciodata sa ma uit). Asta seara mi-a venit sa spal farurile , stiam ca farurile trebuie aprinse si apoi se actioneaza maneta de spalare a parbrizului si se spala si farurile. Am facut asa, dar farurile sunt uscate cand ies din masina, nici o urma de apa. Ma gandesc ca, ori sunt blocate, ori nu este apa in rezervor.

Este rezervorul cu apa pentru spalat faruri separat de cel pentru parbriz?

nu, este acelasi rezervor. doar ca e de capacitate mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in locul tau o incalzeam cu un uscator de par pana intra la loc singura (dupa ce se topea gheata).

Poti rupe ceva cand o fortezi. Daca nu cumva ai si rupt...

Cosmin, nu cred ca era inghetata, aveam lichid de iarna, masina sta in garaj, si a functionat pana pe la mijlocul drumului. Si nu a fortat-o, iese afara si intra la loc la actionarea manetei, dar nu mai stropeste zice el. Cand ajung acasa dupa masa o sa completez cu lichid (acum nu mai este decat putin), si sa vedem daca merge sau s-a intamplat ceva.... sper sa nu se fi rupt nimic, ca el a atins-o doar in momentul cand am actionat maneta si a zis ca s-a retras singura deodata cu cea din dreapta.

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajuns acasa am completat lichid si totul functioneaza perfect :lol:, nu s-a stricat nimic. :offtopic: Mai ramane fulia alternator sau ce o fi cu sunetul ala la rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

cum se poate mari timpul de pulverizare pt spalatoarele de faruri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am verificat si eu daca imi merge spalatorul de faruri si am ramas dezamagit.

Am tinut spalatorul de parbriz mai mult de 5 secunde, nu merge.

Am actionat maneta in jos precum scrie in carte, n-a mers. Rezervorul e plin de lichid.

Am mai citit pe aici alte topic-uri si am inteles ca siguranta 36 e pentru spalator. Din cate vad eu alea sunt luminile de ceata, siguranta #3 fiind pentru spalatorul de faruri care la mine lipseste. Poate cineva sa confirme ca e #3?

post-43466-0-54561500-1316422970_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, am uitat sa precizez :rolleyes:

Caut acum o siguranta de 5A si o pun in pozita #3. Sper sa mearga!

Daca trebuie cumva activat cu VAG-COM ma duc la reprezentanta. Dar nu prea cred din moment ce masina a iesit cu ele din fabrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus siguranta de 5A in pozitia #3 a panoului cu sigurante dar problema e ca nu exista contacte pentru siguranta in locul respectiv si nici intrun alt loc unde nu este siguranta.

Am dat jos si bara sa verific contacte si furtune; totul e super. Furtunele nu sunt infundate, firul maro e pe caroserie si firul rosu merge undeva sub bord.

Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica a instalatiei de spalat faruri si un DIY eventual cu desfacerea bordului. Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am gasit o schema electrica dar e pentru golf 4/bora/jetta dar poate se poate adapta la passat; nu stiu, ramane de vazut.

Link: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=62150

Ce ma framanta pe mine e faptul ca nu am contactul la siguranta #3 chiar daca masina a iesit din fabrica cu spalatorul de faruri. nu poi sa-mi explic.

Am incercat maneta aia in toate pozitiile posibile cu motorul pornit, rezervorul plin de lichid, faza scurta ON, apoi si faza lunga ON (in ideea ca nu siguranta #3 e raspunzatoare de spalatorul de fariri) si tot nimic.

Am sa ma duc la dezmembrari sa iau o alta pompa, poate a mea e varza (nu stiu, doar banuiesc) da' de poate poate :))

Am o rugaminte la baietii cu spalator de faruri OEM: daca scoateti siguranta #3, mai functioneaza?

Modificat de P o p i c a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr ai spalator de faruri ?

Verifica daca pe pinul 9 de la releu ai 12v cand aprinzi farurile si daca la actionarea manetei apar 12v pe pinul 6.

3 este pentru comanda de incalzire a parbrizului incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...chiar daca masina a iesit din fabrica cu spalatorul de faruri.

Ar fi absurd sa fac atata tam-tam fara sa il am. :alien:

Merci fain pentru clarificare :salut: . Atunci care siguranta e pentru spalator? :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are siguranta separata. este alimentata prin contact si prin comutatorul de lumini pe faza scurta.

Verifica ce am zis eu mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific astazi, dar nu sunt sigur la ce releu te referi.

Cumva la releul 603? :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul ala mare de stergatoare care ocupa 2 pozitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut, vin si eu cu o problema...

Spalatorul din dreapta la mine (passat 2001) pierde solutie pe la duze. Daca pun rezervorul pln , acesta se goleste prin acele duze care nu se mai opresc din curs...

Stiti cumva, trebuie sa aiba o supapa ceva care sa opreasca lichidul care nu mai merge sau care ar fi motivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GArnituri ciupite in spalator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea cu duze am scos-o si garnitura era buna. Mie nu pe acolo imi prelinge, ci prin duze pe unde iese solutia, nu se mai opreste, curge de capu lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are acolo un sistem care nu lasa sa curga lichidul pana spalatorul nu este iesit maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!