Jump to content

Instalatie spalare faruri


@llex
 Share

Postare recomandată

Se pare ca si-a revenit de la sine pana la urma . In concluzie se poate inchide topicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • oby_bv

    9

  • dolphspeed99

    8

  • @llex

    7

  • P o p i c a

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am aceeasi problema de mai bine de 6 luni, si nu s-a rezolvat de la sine asa cum ai avut tu norocul sa se intample.

La fel se ridica dar nu iese nimic si nici pe langa nu curge.

Deci daca are cineva vreo idee i-as fi recunoscator.

Multumesc!

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca ceva din stropitor este infundat (chiar daca nu pare la prima vedere). Motivul pt care spun asta este ca, instalatia de spalare (duzele respective) se ridica pe baza presiunii creeate de lichidul ce tasneste (s-a mai discutat). Exista la fiecare duza o supapa care sta inchisa, se creeaza presiunea ca sa se ridice duza, apoi supapa se deschide si elibereaza lichidul. Daca nu iti curge pe nicaieri, inseamna ca nu ai pierderi pe instalatie si faptul ca se ridica duzele inseamna ca presiunea respectiva se realizeaza. Daca nu iese lichidul, verifica supapele respective (aici nu te pot ajuta ca nu stiu cum sunt) sau chiar gaurile de pulverizare ale lichidului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru e sigur ca am fost insistent, sa zicem ca am fortat putin tot incercand dar in cele din urma s-a desfundat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

am o problema la spritatoarele care spala farurile. Si anume nu merg. Nici nu ies din locasurile acelea a lor. Cand am facut schimbul de rola si a fost data bara jos am observat ca spritzatoarele exista, sunt conectate dar nu functioneaza. Care ar putea fi cauza si cum poate fi rezolvata?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca spritatoarele functioneaza numai in momentul in care ai farurile aprinse si tii mai mult de 3 sec constant tras de maneta de spalare parbriz.Atunci ele ies si stropesc.daca ai facut asta ,atunci poate e doar o sigurnata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cu farurile aprinse, pozitii, faza lunga...scurta...tot ce se poate...am tinut 1 minut intreg...nimik :offtopic:.

Se poate intr-adevar sa fie ceva de la vr-un motoras sau sigurante.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prieteni... in primul rand, "spritzatoarele" (ce bine ar fi sa faca un spritz rece ha ha), nu au legatura cu circuitul electric. in al doilea rand: nefiind vorba de electricitate, atunci cum onctioneaza? niste homuletzi mici stau in bara si cand dai la boton ei imping "spritzatoarele" in sus? ei bine, desi stiu ca suna f plauzibil, si ca multi dintre noi vedem piticutzi care umbla prin masina si strica diverse pe la ea, in cazul "spritzatoarelor" nu e asa.

lasand gluma la o parte, faza e cam asa: daca nu ai suficient lichid de parbriz, nu se va spala nimic. masina e gandita sa speli mai intai parbrizul si pe urma farurile. pe urma, in vasul de lichid de parbriz, este o pompa care baga presiune pe circuitul spalatoarelor de faruri. aceasta pompa este similara cu cea care stropeste parbrizul, doar ca baga presiune f mare (ca sa se poata ridica spalatoarele din bara), si se strica mai des :D!!

daca ai verificat ca: ai lichid suficient in rezervorul de la parbriz, si ca cu farurile aprinse (si chiar stand pe loc) sistemul de stropire nu merge, e extrem de probabil sa fie pompa. Atentie, daca mergi la service, adica pe la Porsche sau dealer, vezi ca la operatiunea de inlocuire se da bara din fatza jos, si daca nu ma inshel (am patzit-o eu) si aripa stanga-fatza. Se poate schimba si fara, dar e mai greu, si la ei in nomenclatorul de operatziuni asta e procedura... pompa in sine e vreo 50eur. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...va multumesc. am sa dau o raita pe la service...sa ma mai scap de niste parai. am sa va anunt daca si cum am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine spalatu de far merge si cand sta masina pe loc cu motor pornit si far aprins.Orcum, sa ne spui si noua ce a fost ca sa stim.Succes mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stiu si eu vreo 3 vecini (chiar si cu alte masini, nu numai VW) la care functioneaza cam la fel, dar nu neaparat. De altfel am auzit ca la masinile la care nu e prevazuta o asemenea optinue, nu ai cum sa speli farurile. Voi ati mai auzit ceva? HAi sa infiintam un topic special, sa spunem toti ce stim, ce am auzit, si ce credem noi, chiar daca nu are legatura cu o problema in sine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi masina si am umblat la spalatorul ptr. faruri .

sigur acestea stropire functioneaza doar cu faza scurta aprinsa si maneta trasa 3-4 secunde .

Daca nu stropesc ai lipsa lichid ( dar parca ai verificat ) sau pompita ptr , stropitoare .

Daca desfaci aparatoarea de plastic de la roata stinga fata , poti sa ajungi la pompita si acolo vezi care este problema .

Daca se alimenteaza cu , curent daca este blocata sau poate ai un dop pe furtunul care pleaca spre stropitoare .

Daca nu te descurci sau vrei in functie de timpul pe care il am si eu liber ne putem uita impreuna la ea .

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten avea o Bora cu spalator de faruri. Le-am testat sa vedem ce pot si mergeau fara sa fie aprinse farurile si fara sa fie motorul pornit(evident era pus contactul). Nu vad de ce ar functiona doar cu luminile aprinse. Daca tii maneta trasa mai mult timp trebuie sa funcitoneze in orice conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cornelus, am sa incerc sa le desfac sa vad. cat despre sa ne intalnim...cam greu...eu sunt in tg mures acuma :lol:. Merci oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service, se pare ca motorasu era stricat. Am comandat unul nou...150 RON. Luni ma duc sa mi-l schimbe.

Daca mai intereseaza pe careva...va stau la dispozitie cu detalii.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Ma poate lamuri si pe mine careva, cum pornesc spritu de la faruri, am xenon de fabrica cu spalator de faruri? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema: nu ies duzele si curge apa sub bara. Banuiesc ca a iesit vreun furtun, ceva. Se poate verifica pe la roata stinga sau trebuie data bara jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In principiu ar trebui sa o urci pe canal si sa poti avea acces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara demontare?

Pe jos, ar trebui demontat scutul, zic eu..

Modificat de claudiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine dai bara jos nu iti ia mai mult de 15 minute, pe sub ia nu vezi mare lucru di cauza ramforsarilor de la bara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu a mai fost necesara demontarea barei. Exista un T chiar sub farul de la IC din care iesise un furtun. Se poate ajunge acolo scotind doar grila de la proiector...

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
am fost la service, se pare ca motorasu era stricat. Am comandat unul nou...150 RON. Luni ma duc sa mi-l schimbe.

Daca mai intereseaza pe careva...va stau la dispozitie cu detalii.

Bafta!

Cum adica motorasul? Te referi la pompa, nu?

Eu am urmatoarea problema: spalatorul din dreapta nu merge deloc. Adica se ridica stutul, insa nu stropeste deloc. Asa ca ieri am fost in service si au dat jos tot mecanismul. NU pierde apa pe nicaieri si este alimentat. Duzele nu sunt infundate. Stutul iese din cauza presiunii exercitate de pompa. Problema este ca nu il impinge pana sus, ca sa arunce si apa. L-am tras cu mana pana sus si arunca apa. L-am inversat si l-am pus la farul din stanga, unde mergea f frumos. Deci problema este clar de presiune: pompa nu mai da destula presiune si spalatorul de faruri din dreapta, fiind cel mai departe de pompa, beneficiaza de cea mai mica presiune si nu este de ajuns.

Vreau sa ma duc sa-mi comand o pompa si as dori sa stiu cand ai comandat-o si cat a costat. De asemenea, te rog sa detaliezi putin procedura de inlocuire a pompei, ca nu vreau sa ma duc la reprezentanta si, daca in service-ul in care ma duc, mecanicii nu au mai facut operatiunea asta, vreau sa-i pot ghida ca sa nu-mi stice altceva pe acolo.

Multumesc frumos si anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat si pompa si spalatoarele de faruri, pompa se schimba destul de usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc peste cateva zile la reprezentanta sa vad cat e pompa. Ca am fost la un mag de piese si mi-au spus ca sunt modele cu un singur motoras pt spalator parbriz si spalator faruri si sunt modele cu un motoras pentru spalator parbriz si alt motoras pentru spalator faruri. Preturi: motorasul care este comun ambelor spalatoare: 35 RON, iar motorasul care este numai pentru spalator faruri: 69 RON. Intreb la reprezentanta cum e la mine si cat costa si revin cu un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai inteles tu gresit. nu exista motoras comun pt parbriz si pt faruri. sau aia de la magazinu de piese sunt pe din-afara. intr-adevar pt parbriz sunt 2 modele: cu o iesire (pt berlina) si cu 2 iesiri (pt break). dar pt faruri este un singur model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!