Jump to content

Mereu probleme cu TURBO !


Loko
 Share

Postare recomandată

Salutare

Pana acum am cumparat toti senzorii la masina debitmetru, n71 etc... Motivul masina merge bine si fuge de rupe pana in 3000 rpm dupa 3000 are un moment slab si pe la 4000 iar se simte pulsul de putere.Asta doar in treapta 1,2,3 cel mult in treapta a 4 cand ajunge intre rotatile de 3000-4000 se comporta ciudat adica din secunda in secunda, ba acelearaza ba o lasa moale si tot asa pana urca usor spre 4000..

Daca a mai avut cineva probleme de genu rog sa ma anunte.

PS: Turbina curatata in primavara senzori schimbati admisia evacuarea curatzata iar cineva mi-a zis azi ca se poate sa fie de la tija de la turbo cand a fost curata daca nu a dereglat-o cumva

Moderator: Te rog sa citesti regulamentul si sa postezi in aria corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca agata actuatorul?

Incearca sa misti cu mana parghia lui si vezi daca se misca usor.

Sau scoate furtunasul de vacuum si trage aer cu gura.

(Ma dau si eu cunoscator, dar cred ca asta e raspunsul corect. Am vazut ce si cum saptamana trecuta cand mi-a curatat si mie turbina Laurentiu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.. la a4 nu are cum sa fie actuatorul deoarece sta cu tija in jos deci nu intra apa ca la octavia sau golf, daca ai putea sa faci un log sa vedem ce spune turbina... in grupurile 10 si 11 talpa 100% in a 3 de la 1700 rpm pana la 3200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Caz identic cu al tau si la mine.Se manifesta numai in treptele 1,2,3.Curatat turbina, actuator etc.Am lasat-o asa ca nu i-am dat de cap.Am vorbit cu Voinea, nu poate explica.Cipos mi-a recomandat eventual sa-i fac chip, dar nu vreau.Oricum masina merge in parametri.Pe vag com nimik.Am intrebat stanga dreapta :) acelasi rezultat.Un singur lucru am sesizat:face numai cand vrea muschii ei, nu mereu(daca ii dau talpa brusc face, daca ii dau mai graduat nu face) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cam asa si la mine nu face tot timpul... pe VAG-COM nu da nici o eroare dar cred ca o sa ii fac un test peste 3000 rpm poate baga turbina presiune prea mare si atunci ii taie elanu cam asa pare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo.. inca ceva.. nu cumva e motorul de 116 cp? daca da cautati pe net un grafic de cuplu si o sa vedeti ca arat ca si cum ar intra un ciob de sticla in el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme?Te deranjeaza foarte tare?Eu vreau sa spun ca m-am obisnuit si nici nu mai bag de seama :D .Daca gasesti o rezolvare te rog anunta deoarece eu m-am plictist sa tot intreb si sa o verific.Nu mai gasesc postul cu pricina dar la un moment dat Cipos spunea ca asta e boala motoarelor de 115 cai, :) ori eu vad ca a ta este de 130?! BTW, daca cineva a intampinat aceeasi problema si a rezolvat-o sa ne spuna si noua cum :)

Aia e probl.Cipos :) .Mi-ai luat-o inainte, cand tastam!Da-ne o solutie. :)

@Cipos.Cum scapam de ciobu ala :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor de 130 cp AWX care se zice ca nu ar fi probleme si eu tind sa cred ca turbina are ceva probleme si cred ca o sa le rezolv sapt viitoare cu toate ca sincer va spun oricat spune lumea ca in audi sau tot ce tine de VW nu baga bani eu am bagat destui si numai pe nimicuri si e model mai nou...In viitor Toyota Avensis ruless....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eee!Cum sa nu bagi bani?!Daca tii la ea si vrei sa mearga bine, sa nu fie un cazan pe roti normal ca bagi bani in ea.Totusi, today tomorow, toyota?Why?Cumnatul meu a avut un A6, iar acum are G5+Multivan.In A6 a bagat ff multi bani dar a spus ca Audi este masina de care s-a indragostit si planuieste sa-si si noul model de A6.Totusi, man, mai gandeste-te Audi este altceva, indiferent de probl.Scuze de :) Sa ne spui cum rezolvi probl. cu turbina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai.. la a4 nu are cum sa fie actuatorul deoarece sta cu tija in jos deci nu intra apa ca la octavia sau golf, daca ai putea sa faci un log sa vedem ce spune turbina... in grupurile 10 si 11 talpa 100% in a 3 de la 1700 rpm pana la 3200

Nu este asa simplu. Eu am un TDI din 1994 (muuuuult mai vechi) si am avut actuator gripat desi nu este asezat vertical ca sa intre jegul in el. S-a gripat din nefolosinta si/sau din prea putina folosinta.

DECI: Se poate. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!