Jump to content

Ulei curs pe langa EGR/buson


Northman
 Share

Postare recomandată

corect .pentru a putea scoate norma de poluare care se cere,motorul simtindu-se mult mai bine cu aer proaspat(parerea mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se simte mai bine deoarece nu mai ai pierderea de presiune in wot care o poate cauza  inchiderea  EGR ului,  dar  in spate miroase mai tare fara egr.

 

povestea e ceva mai lunga..concluzia finala fiind ca un motor reglat corect si intretinut corect functioneaza perfect si cu egr ul activ, si economia de carburant poate apare datorita functionarii corecte a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS ul are e instrumente importante si anume Basic setings 003  si 011,  adica  un test ptr erg, si un test ptr turbo, si parerea mea ca inainte de a face un log in mers, care este un stress ptr motor, este indicat de a face cele 2 teste Basic seting  deoarece in multe cazuri defectiunea se vede deja in aceste teste, clar nu toate, dar cel putin ai certitudinea inainte de a incepe cu logurile in mers ca EGR ul si turbo sunt functionale.

 

 

Salut Rune,

 

Si eu am niste pierderi de ulei pe la EGR. Mecanicul (care e membru vwforum :) ) mi-a zis ca mai pot umbla asa cu masina pana se fisureaza complet membrana EGR-ului si atunci mi se va aprinde un martor pe bord si abia atunci sa schimb EGR-ul. Tu ce zici? Ar trebui sa-l schimb deja daca are pierderi de ulei?

 

Poti sa detaliezi putin cum sa fac testul cu VCDS-ul pt EGR si TURBO din Basic settings? Cu testul asta VCDS-ul iti afiseaza direct daca EGR-ul e ok ? Sau stii cumva care sunt valorile normale pt masina mea pe care trebuie sa le urmaresc?

 

Merci.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile le afiseaza VCDS cand faci testele.

Membrana EGR nu are legatura cu pierderea de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In week-end am muncit ca robu': am desfacut toate conductele de aer si le-am curatat, am curatat si uleiul din intercooler (erau cam 70ml), am schimbat EGR-ul cu unul nou si am curatat si galeria de admisie.

In EGR nu aveam depuneri mari (il mai curatasem odata anul trecut), insa EGR-ul scuipa ulei si pe la ax, nu doar prin gaurelele alea 2 laterale.

 

Totul a mers struna (desi pe alocuri a fost chinuiala mare), singura problema a fost ca depunerile pe galeria de admisie erau destul de mari, astfel ca nu s-au dus din prima si am ramas fara solutie de curatat

(celebrul Triumf pt aragaz :D). Fiind la ai mei la tara (ca deh, acolo am garaj si pot lucra linistit) si fiind deja seara, nu mai aveam de unde sa cumpar, asa ca am venit inapoi in Timisoara, am mai luat solutie si

am lasat galeria la inmuiat peste noapte.

 

Acuma s-a curatat, abia astept azi dupa lucru sa ma duc inapoi la ai mei sa montez totul la loc. O sa revin cu detalii legat de "cum se simte". Ma gandesc ca ar trebui sa se simta ceva, tinand cont ca va fi totul curat,

toate diametrele sistemului de admisie standard, etc. Urmeaza sa mai montez un filtru MANN provent, asta ca sa merite investitia si tot efortul. Dupa ore bune de studiat pe net problema gazelor carter (mai ales pe

forumuri din alte tari), am ajuns la concluzia ca un astfel de filtru chiar e necesar, mai ales cand ai peste 200.000km la bord. Ramane sa vad de unde il iau, intrucat nu l-am gasit pe niciun site romanesc, iar de

dincolo costa tranportul de numa.

 

Am o intrebare: stie cineva la ce cuplu trebuie stranse suruburile de la galeria de admisie? Nu am gasit niciunde informatia aceasta.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raulito  EGR ul tau este de schimbat nu de curatat.... daca nu ai posibilitatea de unul nou.....este altceva.

 

Dupa curatre nu vei simti o rupere de nori cand accelerezi, ceea ce vei avea este o reducere a depunerilor in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In week-end am muncit ca robu': am desfacut toate conductele de aer si le-am curatat, am curatat si uleiul din intercooler (erau cam 70ml), am schimbat EGR-ul cu unul nou si am curatat si galeria de admisie.

 

Eu n-am zis ca l-am curatat, ci ca l-am schimbat (vezi mai sus). Tubulaturile de aer le-am curatat si galeria de admisie. EGR-ul e nou nout. Am reusit sa-l scot sub 500 ron :)

Stiam ca nu trebuie curatat, ca il mai curatasem odata si nu a ajutat nu stiu cat. Faza e ca mi-am dat seama ce am gresit: eu acum 2 ani mi-am schimbat turbina, pt ca cea veche era varza.

La vremea respectiva nu stiam eu cu ce se mananca motoarele diesel, asa ca nu am verificat intercooler-ul. Sunt aproape sigur ca mare parte din uleiul din intercooler care a ajuns prin

toata instalatia este din cauza vechii turbine. Asta noua merge brici, valorile sunt super ok pe diagnoza si i-am verificat si axul si nu are joc. Deci e clar ca uleiul era de la cea veche.

 

Era bine daca gandeam atunci cand am schimbat turbina si curatam si intercoolerul, poate mai maream durata de viata a EGR-ului. Asta e, asa invatam. Insa cred ca asta ar fi explicatia

si pt altii de pe forum, care zic ca schimba EGR-ul si pe urma le curge iar ulei destul de repede. Am observat ca multi si-au schimbat si turbinele in aceeasi perioada. Deci cele vechi sigur

bagau ulei in intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e batranetea  raulito ...mai imi scapa si mie cate una alta...

 

O anumita cantitate de ulei va exista mereu in intercooler si tubulatura turbo,  daca vrei sa o reduci cauta un separator  suplimentar  e o discutie pe aici pe forum.

 

FAptul ca egr ul incepe sa scape pe la axa nu are numai decat de a vedea cu turbo nou sau turbo vechi  ci mai mult cu turbo reglat gresit ce merge non stop cu o presiune mai mare decat necesara, si solicita tubulatura si garniturile fara rost..

 

La service ul anula in care intra filtre si ulei poti adauga si o curatre de egr  si  a tubulaturii + intercooler, si vei vedea ca daca le faci poriodic vei avea mai putin de munca.

 

Daca vrei sa ai un EGR sa tina mult timp verifica sa nu ai overboostul la turbo mai mare de 100mbar si pune regulat la egr prin gaurile de aerisire ceva WD-40 mentina axa  degripata si ajuta la ungere.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi. De acum asa o sa fac: o sa incerc sa previn cat mai mult, ca e mai ieftin si mai util asa.

Stiu despre ce discutie zici, de asta ziceam si eu ca mi-as lua un MANN provent, ca din ce am citit e mai

ok decat chinezismele alea care se vand cu 100 de lei. Acuma sa vad cand imi permite bugetul si sa vad

si de unde-l iau, ca asa cum ziceam mai sus: nu il gasesc pe nicaieri prin europa.

 

Pana acum am gasit doar in State, in Canada si in Australia, cu niste costuri de transport enorme. Chiar

asa raritate sa fie?

 

p.s. si eu incep sa uit, deci se pare ca batranetea nu iarta pe nimeni :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/106501-parere-montare-oil-catch-can-separator-ulei/

 

 

UIte aici il gasesti in Germania, dar trebuie sa intrebi pretul  ca nu e afisat :http://www.krone-filter.de/de/Kurbelgehaeuse-Entlueftungsfilter-ProVent-200

 

Daca nu uite si aici   si cred ca ptr tine un  150  e mai mult decat necesar  ca doar nu mai ai vro 100 cai prin portbagaj

 

In orice caz pretul lui nu se justifica ... dar ceea ce aduce un  separator de ulei  se justifica.

 

Daca doresti sa mai discuti despre...foloseste primul Link

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce face acest separator si cum se monteaza

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lie, uite detalii aici: http://vwforum.ro/topic/106501-parere-montare-oil-catch-can-separator-ulei/

 

Rune: mersi de link-uri. Tocmai am ajuns acasa. Am avut ceva emotii, pt ca pe drum a inceput sa iasa putin fum din compartimentul motor. Fumul venea dinspre galeria de admisie si se simtea si un miros ciudat. Cel mai probabil a fost de la solutiile cu care am curatat galeria, ca nu semana cu niciun miros specific de motor: motorina, sau ulei ars. Sau poate o fi fost de la garnitura de la galeria de admisie, cum a fost noua.. desi nu e normal sa se arda.. nu stiu. Ideea e ca dupa 30km nu mai fumega. 

Faza e ca din cauza fumului m-am cam speriat si nu am calcat-o tare. :) I-am dat totusi vreo 2 talpi si mi s-a parut ca fuge de rupe, insa e irelevant pt ca de 3 zile conduc o masina cu 40CP mai putin (Skoda lui tata) si intotdeauna cand revin la Passat mi se pare ca e un mic Lamborghini :))

Ce-am mai observat e ca la relanti am tot 0.6L/h, ca si pana acum, insa suna mult mai frumos motorul atat la relanti, cat si cand accelerez tare. Poate cum intra aerul mai usor, nu stiu. O fi si-un pic de placebo.. mai vedem de maine incolo.

Oricum, sunt multumit ca a decurs totul bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decat sa dai banii pe ala mai bine cumperi un EGR nou,  ori un capac la culbutori nou cu separator nou si costa numai jumatate.

 

daca mai intrebi ceva de EGR iti raspund aici fara prob, dar despre ala  pe celalant topic!

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema cu egr..  pe furtunasu de vacum am ulei si duce prin modulu de vacum si ajunge pana in pompa de vacum....in rest nu am probleme( tin sa precizez ca egr are 1an de cand a fost inlocuit ) dar nici nu am avut ocazia sa il verific....oare uleiu ajuns in pompa de vacum afecteaza ceva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
dragos.florentin

Salutare oameni buni.Am si eu probleme cu scurgerile de ulei pe la EGR de care nu mai scap.Singurul lucru care l-am facut a fost sa spal mereu locul dar degeaba din ce am citit pe forum solutia cea mai buna ar fi schimbarea EGR-ului cu unul nou,Mai tin sa precizez ca atunci cand schimb uleiul am observat mereu ulei depus la capetele furtunelor groase care trec din intercooler si as vrea sa imi spuneti daca stiti cumva cum pot spala intercoolerul fara sa il demontez. Masina are 320.000 de km si imi consuma cca 1 l de ulei la schimbul de ulei pe care il fac deobicei la 10.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o mica problema cu scurgerea de la ulei pe la surubul din spate dintre egr si admisie. Oare se gaseste ceva garnitura de vanzare separat ca sa o schimb pe cea existenta? Efectiv apar picuri de ulei pe surub si scapa si aer. In momentul de fata egr e anulat.

unnamed.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,  ma poate ajuta si pe mine cineva cu o problemă ? Detin un passat b6 din anul anul 2006 motor de 1.9, cand pornesc scoate un pic de fum negru,  am fost la un tester si nu a dat nici o eroare, injectoarele lucrează în parametri, cand desfac furtunul de la egr, observ ca egr-ur avea ulei in el,  are cineva o idee ? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!