Jump to content

Ulei curs pe langa EGR/buson


Northman
 Share

Postare recomandată

Si uleiul ala ce il aduni tu in acea sticla crezi ca mai e bun de bagat inapoi in motor ? Ca din moment ce ti se umple sticla cu ulei in timp,e clar ca e din uleiul ce a fost bagat in motor si automat iti scade si uleiul din motor si trebuie completat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai  ''prins-o'' pe asta ultima.. :D

Normal ca nu il mai pun inapoi in motor.chestia aia e facuta sa nu-ti mai murdareasca de ulei pe la motor ,sa nu ti se mai scurga pe tabla aceea de protectie galerie evacuare care este incinsa...sau chiar pe turbo..

     Poate nu e cine stie ce ....dar .........sa fie activitate :D

Modificat de ioonnuutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,si ai bagat direct capatul de la furtunas in acele gaurele ? fara nici un adaos in capul furtunasului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge sa bagi direct furtune in acele gaurele. Am vazut la cineva o adaptare eleganta: a facut niste stuturi cu filet pe care le-a infiletat in gaurele.

Stuturile fiind metalice, a putut prinde pe ele foarte usor si sigur furtunele. Mai cauta pe forumuri cz exista si poze cu asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 aerisitoare lichid de frana parca de aro am gasit ceva sa se potriveasca aproximativ.dupa ce cu un tarot/d am facut filet pt cele 2 aerisitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tarod

 

Dar atentie ca nu trebuie sa fie inchis etans deoarece astfel nu v-a mai functiona corect membrana vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,pana la urma cea mai buna si ieftina recomandare e anularea EGR-ului ca nu se intampla nimic,nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune te rog pasii care trebuie sa-i urmez? sau nu o pot face eu anularea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe forum ca s-a vorbit despre treaba asta destul........spun eu.


eu am facut asa: dintr-o conserva am facut garnitura ''falsa''..adica o tablita interpusa intre egr si teava aceia cu diametru mai mic prin care se reintroduc gazele arse(o gasesti in partea de jos a egr) iar furtunul cu vacuum care comanda inchiderea/deschiderea egr(prin intermediul membranei) l-am astupat cu un surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ce trebuie sa iti iasa...

2014 01 20 17.29.36

2014 01 20 17.28.52

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ooooo....laurentiu  e sexy garnitura!

 

dar  terbuie sa fiti constienti ca suspendare cu acest sistem duce la o incalzire mai greoaie pe timp de iarna deoarece gazele vin racite cu ajutorul lichidului de racire, in rest prelungeste durata de viata a turboului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu v-a mai functiona membrana vacuum EGR

 

dar daca ai egr ul suspendat cu tablita atunci astuparea definitiva a celor 2 gauri de aerisire are sens  astfel  blochezi  pierdererea de presiune ce se intampla pe langa axa valvei EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine membrana e sparta, deci oricum e nefunctional. O sa-i astup gaurile cu niste suruburi, sa nu mai am pierdere de ulei.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar sa infunzi si stutul  de vacuum, deoarece daca infunzi cele 2 gauri  si membrana este sparta uleiul si presiunea se vor duce in instalatia de vacuum si apoi poti avea probleme cu buna functionarea a N75 -turbo  si cu valva Shutt OFF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat, dar e scos furtunul de vacuum de ceva timp, pentru ca pierdeam vacuum pe acolo.

 

Si ca sa fiu sigur ca nu mai curge ulei, bag un surub si in stutul de la ciupera EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este in regula anularea EGR-ului , am facut si eu chestia asta se simte putin la turatii mai joase si intradevar motorul se incalzeste ceva mai greu numai ca din cauza aceasta debitmetrul nu mai functiona in parametri normali adica arata o alta valoare decat cea normala in relanti. Daca imi poate spune cineva unde este problema ??

Modificat de DraK 94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers si eu vreo 2 ani cu egr anulat. Iarna, dura o vesnicie pana se incalzea motorul. Am schimbat de vreo 1 an si jumate egr, si lucrurile s-au schimbat mult in bine. Se incalzeste mai repede, pe timp rece, frana de motor e mult mai puternica cu egr (dupa ce l-am trosnit pe unu pe gheata, cred ca sia asta conteaza). Sa investesti 200-300 lei intr-un egr nou care sa te tina aprox 7 ani, e o treaba buna. Nu merita anulat decat temporar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la AXR e mai ieftin EGR ( 250 lei) pentru ca este de tip simplu, fara clapeta pneumatica de shutoff

la ATJ/AJM de 115 cai, EGR este de tip combinat si e mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mers si eu vreo 2 ani cu egr anulat. Iarna, dura o vesnicie pana se incalzea motorul. Am schimbat de vreo 1 an si jumate egr, si lucrurile s-au schimbat mult in bine. Se incalzeste mai repede, pe timp rece, frana de motor e mult mai puternica cu egr (dupa ce l-am trosnit pe unu pe gheata, cred ca sia asta conteaza). Sa investesti 200-300 lei intr-un egr nou care sa te tina aprox 7 ani, e o treaba buna. Nu merita anulat decat temporar.

 

Hremus, ai observat cumva sa-ti scada consumul dupa ce ai pus EGR nou? Mi-a zis cineva ca lui i-a scazut destul de mult si mi-ar placea sa mai confirme cineva.

Modificat de raulitto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr ul la motorul diesel are numai si numai rolul da a  scade temperatura in camera de ardere scopul fiinf scaderea oxizilor de azot, restul sant povesti placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!