Jump to content

Probleme la rezervor !


iZOTOPE
 Share

Postare recomandată

Azi am zis sa fac si eu plinul :), bag si bag benzina, si la un moment dat vad ca-mi curge din rezervor, pe undeva pe deasupra (sub roata de rezerva).

aveti vreo idee care e problema ?

nu am mai desfacut rezervorul pana acum, si nu vreau sa fac ceva prostii sa sar in aer :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca prin zona aia se afla capacul de la sonda de benzina.

Da si tu jos covorul din portbagaj si uitat-te sub el si o sa vezi care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa ma uit cu lumanarea :D, ca si asa e plin rezervorul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scoti mocheta, in partea dreapta vezi un capac negru prins cu 4 sau 5 suruburi, nu mai stiu exact. Desfaci suruburile, si dupa ce scoti capacul vei vedea sonda de benzina si furtunele. Vezi daca nu se prelinge pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare!

nu vreau sa deschid un nou topic, asa incat postez aici.

in actele masinii mele scrie capacitate rezervor 50 litri, dar ... nu am reusit niciodata sa alimentez mai mult de 36 - 38 litri(cu mare chin). am golit rezervorul prin orificiul sondei, l-am uscat de tot si nu a intrat mai mult de 38 litri motorina.

care ar fi explicatia?

sa fie rezervorul in cauza de alta capacitate decat scrie in acte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GLD Jetta/Golf Mk1 au rezervor metalic situat deasupra puntii spate, capacitate 38-40 litri.Jetta/Golf Mk2 au rezervor de plastic situat sub roata de rezerva capacitate 50-55 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face un upgrade din acest punct de vedere? adica rezervor de mk2 pe mk1?

oare de ce in cate am trecuti 50 litri la rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice se poate dar nu merita.Prostia celor de la RAR/Militie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

prosti tare pot spune....la mine, la dacie, cand am fost la autentificare mi-au trecut la culoare masini "GRI" cand pe certificatul vechi scria clar "bej metalizat"=))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

baieti, vad ca nu s-a raspuns la intrebare, asa ca va mai intreb si eu: ce fac cu gaura aia de la rezervor (supraplinu) ca de fiecare data cand fac plinu, dau pe afara, si se prelinge pe rezervor cam o saptamana, si las urme pe unde merg:P? ma gandeam sa ii astup gaura cu silicon ca altceva nu vad cu ce ca e din plastic rezervoru. e vro problema daca il astup etans astfel incat sa nu mai pierd acei 5,6 litri (pe bune) de motorina cand fac plinu? tre neaaaparat sa aiba un loc pe unde sa se egaleze presiunea din rezervor? respect

mk2 D1.6 (cutie automata 3 trepte :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ko5t1qx: nu mai insista sa pui motorina dupa ce a sarit pompa. Acea aerisire e necesara datorita variatiei de temperatura a carburantului (motorina care se intoarce pe retur e calda, iar la un drum mai lung se incalzeste si cea din rezervor) dar si atunci cand alimentezi. Daca pui mai mult aceasta tinde sa urce pe furtunul de aerisire si iese afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La un Golf 2 1.8/90cp pe injectie mecanica, avem urmatoarea problema: pompa de benzina de la rezervor are un vas de plastic care e sub presiune. Acesta a fost fisurat de un mecanic priceput si acum scapa banzina pe acolo si trebuie lipit.

Ce solutie de lipit se poate folosi care sa nu se dizolve de la benzina si sa reziste la presiune?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Golf 2 1.8/90cp pe injectie mecanica, avem urmatoarea problema: pompa de benzina de la rezervor are un vas de plastic care e sub presiune. Acesta a fost fisurat de un mecanic priceput si acum scapa banzina pe acolo si trebuie lipit.

Ce solutie de lipit se poate folosi care sa nu se dizolve de la benzina si sa reziste la presiune?

Multumesc

aceeaşi problemă am avut-o şi eu, nu era de la vrun supraplin sau ceva de genu, am folosit o soluţie de la bison(care scria că rezistă la umezeală şi solvenţi ca benzina parcă) care era

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. Incercam la demolari si daca nu gasim incercam cu bison.

Am fost si la Porsche dar din 2008 nu mai fabrica piesa asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
codrut mitulescu

salut!

aceeasi problema o am si eu doar ca mie nu imi merge nici indicatorul de combustibil din bord. drept urmare alimentez dupa ureche( putin dar des ca n-am bani sa fac plinul). intrebare: cum fac sa-mi arate si mie cata motorina mai am?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!