Jump to content

VW turbocharger...


w3bbuilder
 Share

Postare recomandată

so...thx a lot...am versiunea 311-2 release ( trial *****). It's ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • w3bbuilder

    12

  • cipos

    12

  • BD

    7

  • Ice_2k

    5

Top Posters In This Topic

Am editat mesajul pentru ca nu era conform cu regulamentul forumului.

Daca versiunea este shareware, sunt cateva limitari (exemplu: nu ti se ofera suportul text al codurilor de eroare daca sunt mai multe, nu ai acces la grupul de masura 000 sau la grupurile 026 - 255, etc).

Incearca sa vezi ce versiune ai urmand procedurile explicate anterior si posteaza rezultatele pe care reusesti sa le obtii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Received all..Thanks a lot...see you soon!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut fratilor....am rezolvat problema la un service local, unde, mergand sa rezolv o noua defectiune aparuta (ambreiajul de la compresorul de AC a inceput sa scoata un zomot foarte strident - adica este dus) am intrebat daca e cineva in stare sa fac diagnosticarea despre care vb aici. Am gasit un baiat care mi'a spus ca se pricepe.A intors'o pe toate partile, si pe loc si in mers...si nu stiu ce draq i'a curatat pe acolo ca acum merge. Ii dadea si lui o eraore de genul: presiune de aer scazuta in turbina, si ceva pe la EGR. A desfacut debitmetrul, si pe acolo furtunele si acum zboara. Oricum multumesc pentru ajutorul acordat, sunteti profesionisti si va admir pentru asta. Voi ramane un navigator fidel al forumului cu speranta ca nu voi mai avea probleme...altfel o sa va mai stresez cu intrebari despre minunatele noastre masini VW. Cat priveste diagnosticarea masinii "by myself" am amanat'o pentru alta ocazie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

SI eu am avut aceiasi problema si am rezolvato , era supapa de supra alimentare sau cam asa :) infundata. Dupa curatare cu spray, vacuum, totul a fost la fel ca la inceput :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu am avut aceiasi problema si am rezolvato , era supapa de supra alimentare sau cam asa :( infundata. Dupa curatare cu spray, vacuum, totul a fost la fel ca la inceput :(

unde e aia?(banuesc ca nu vb de actuator sau ma insel?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar vroiam sa va scriu si eu despre aceeasi problema. am facut testerul si mi s-a spus ca as avea probleme cu magne ventilul sau asa ceva. cand am fost la mecanic mi s-a spus ca ar fi vorba de capsula de la turbina sau cum o fi chemand-o, capsula care costa cam 200 euro. din discutie in discutie si pe la centrele de dezmembrari mi s-a spus ca este imposibil sa se blocheze acea capsula. cine a reusit sa repare o asemenea problema il rog sa-mi dea un mail personal cu tot ceea ce a facut, daca se poate. va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare...am si eu un necaz cu turbina si ma gandeam k aflu de pe acest forum care e problema...

Cand ajung pe la 130 km/h intr-a 5a, simt cum pierde putere si mai mult de 140 km/h nu mai vrea....Pana nu opresc motoru si il repornesc, turbina nu cred k mai functzioneaza pt k nu mai aud acel fluierat specific turbinei.Masina are 90000 km si nu cred k e normal sa se intample asa ceva la atatzia km...Poate imi spune cineva care e problema..10x :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca pierde puterea si o recapata d-abia dupa ce repornesti motorul, este vorba 100% de limp-mode, este un mod de protectie in care intra masina daca se depasesc anumiti parametrii de siguranta. Trebuie facuta o scanare cu VAG-COM ca sa vezi care-a fost problema care-a determinat limp-mode-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am si eu un necaz cu turbina si ma gandeam k aflu de pe acest forum care e problema...

Cand ajung pe la 130 km/h intr-a 5a, simt cum pierde putere si mai mult de 140 km/h nu mai vrea....Pana nu opresc motoru si il repornesc, turbina nu cred k mai functzioneaza pt k nu mai aud acel fluierat specific turbinei.Masina are 90000 km si nu cred k e normal sa se intample asa ceva la atatzia km...Poate imi spune cineva care e problema..10x :offtopic:

cum a spus si ice_2k trebuie facuta o scanare cu vag-com, dar la capiyolul cauze sunt multe asa ca mai bine o duci la un test

daca esti din bucuresti cautama si te rezolv eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nr auto: is-22-cfc E din iasi :P

si eu am sj 5723 si sunt din piatra +locatie provizorie(pe timpul fac) bucuresti :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg k aceasta scanare cu vag-com presupune un tester, nu??Oricum nu e normal ce se intampa si is curios de la ce se trage...Si unde ash putea sa fac aceasta scanare in iasi, daca stii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg k aceasta scanare cu vag-com presupune un tester, nu??Oricum nu e normal ce se intampa si is curios de la ce se trage...Si unde ash putea sa fac aceasta scanare in iasi, daca stii?

cauta si tu un membru din iasi care sa aiba un vag-com(daca este vreo-unul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar vroiam sa va scriu si eu despre aceeasi problema. am facut testerul si mi s-a spus ca as avea probleme cu magne ventilul sau asa ceva. cand am fost la mecanic mi s-a spus ca ar fi vorba de capsula de la turbina sau cum o fi chemand-o, capsula care costa cam 200 euro. din discutie in discutie si pe la centrele de dezmembrari mi s-a spus ca este imposibil sa se blocheze acea capsula. cine a reusit sa repare o asemenea problema il rog sa-mi dea un mail personal cu tot ceea ce a facut, daca se poate. va multumesc mult

Daca vorbesti de capsula de pe turbo: aceasta nu se poate "defecta"; se sparge membrana din ea si vacuumul nu o mai poate actiona. Capsula respectiva, prin intermediul unei tije reglabile, actioneaza geometria variabila. Treaba asta se poate verifica in felul urmator: decuplezi furtunul de vacuum de pe capsula, puyi unul mai lung si incepi sa tragi aer prin el (cu gura). Daca poti trage aer la liber inseamna ca e sparta. Daca tragand sau sufland aer se misca si tija (mai greu de vazut) de la geometria variabila inseamna ca e ok. Daca nu poti trage deloc si tot nu mkisca tija poate fi blocat turbo. Aceasta metoda este low-tech si recomand sa de verifice de catre un specialist cu un tester VAS5051.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate verifica si cu vag com in grupul 10 sau 11(numai stiu exact) se da switch to basig seting si vagul va misca axul la actuator cu o frecventa de o miscare la 10 sec parca si poti constata vizual treaba asta

Cipos, te rog din nou sa nu mai dai quote la postul anterior!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! Dar te poate duce in eroare f. usor un furunas spart la vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate monta o turbina mai mare la motorul meu ? 1.9 tdi 110 cai.. daca da.. ce cod are si cum ii zic.. necesita si alte modificari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate verifica si cu vag com in grupul 10 sau 11(numai stiu exact) se da switch to basig seting si vagul va misca axul la actuator cu o frecventa de o miscare la 10 sec parca si poti constata vizual treaba asta

Cipos, te rog din nou sa nu mai dai quote la postul anterior!

eu dau reply nu quote

si de ce sa nu dau?

daca e o problema mai veche care e pe alta pagina a postului, cum isis va da lumea seama despre cevb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi nu cred sa gasesti turbo mai mare. Se zice ca prin america e la moda chestia asta dar nu cu turbo pe galerie ci cu compresor (ca la mercedes). Raspuns final: NU!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred. Mai degraba faci un tuning la comp. de motor si scoti 120CP din motorisca ta! E si mai ieftin si sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu dau reply nu quote

si de ce sa nu dau?

daca e o problema mai veche care e pe alta pagina a postului, cum isis va da lumea seama despre cevb?

Te lamuresc eu. Daca raspunzi la ULTIMUL post (deci ANTERIOR raspunsului tau), regula e sa raspunzi apasand pe AddReply care e butonul ala de jos, la sfarsitul intregului topic, iar raspunsul tau va apare fara citat. Asta pentru ca se continua discutia. Daca vrei sa faci un comentariu la unul din posturile de mai inainte (adica ante-anterior, sau ante-ante-anterior, s.a.m.d.), avand in vedere ca in cazul asta nu se mai stie la care din posturile (ante....) raspunzi, se apasa pe butonul reply al postului respectiv, si se raspunde. In felul asta apare si citatul! Deci, mai simplu: daca se discuta firesc, nu se citeaza. Daca se raspunde la un post de mai inainte, atunci se citeaza, pentru a se elimina confuziile.

Sorry pt OffTopic

Modificat de catabeg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!