Jump to content

Senzor temperatura exterioara - probleme


pacman
 Share

Postare recomandată

ai mai pus inca un senzor ? ,,,, nu are cum sa nu mearga cu inca un senzor, decat daca ai probleme la ceas.

 

Nu merge cum vrei tu, deoarece sunt diferente intre clusterul immo 3 si clima veche. Firul oricum este tras... poti verifica daca ai continuitate pana in clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Am si eu un Golf 4 din 2001, cumparat acum o saptamana si am inceput sa observ mici probleme la el, printre care: la inceput cand l-am cumparat imi afisa temperatura atat pe comp de bord, cat si pe climatronic, apoi dupa cateva zile in bord a afisat ----C iar acum arata doar C-ul de la grade. Cel de pe climatronic afiseaza in continuare temperatura, si o afisaza bine(am verificat cu termometru de camera, si comparand cu afisajul altei masini) Este senzorul din bara? L-am scos si am curatat contactele, dar nicio schimbare. Se poate testa senzorul, de ex daca unesti cei 2 pini sa dea o anume valoare in bord, sau verificarea cablajului se face doar cu aparatul de masura, desfacand bordul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul - este aceelasi care furnizeaza informatia si la climatronic - avand in vedere ca la tine afiseaza bine la climatronic, trebuie verificata comunicatia - cablajul - pana in ceasuri.

 

temperatura vine in ceasuri pe pin26 din mufa T32 - verde, pe firul de culoare maro/galben... daca imi aduc bine aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur de prima afirmatie? deoarece astazi am luat senzorul jos de pe masina(acela din bara) pt a lua codul de pe el si a comanda altul, si de indicat indica in continuare cel de pe climatronic. Problema mea este ca am luat unul nou si in continuare in bord nu imi apare nimic. Cum pot verifica daca circuitul este functional. se obtine ceva daca unesc cei 2 pini din mufa care vine la bara sau  trebuie sa dau jos ceasurile si sa verific daca am conductivitate intre pinul 26 si unul din pinii mufei? se dau greu jos ceasurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti verifica intre pin 26, mufa verde din ceasuri si mufa de la senzor.

 

nu am masurat rezistenta unui senzor bun, de temp exterioara - dar nu trebuie sa faci punte ci sa pui o rezistenta.

 

Da, senzorul este unul singur - pentru amandoua - ceasuri si clima.

 

In schimb, cand scoti senzorul din bara, climatronicul foloseste senzorul de temp de pe circuitul de admisie a aerului proaspat

 

-verifica daca ai masa in mufa senzorului, precum si continuitatea pana in mufa verde T32 a ceasurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie cumva facuta o resetare cu interfata? E frustrant ca atnci cand am luat-o mergea,dupa 3 zile am lasat-o seara,totul mergea, si dimineata au aparut liniute in loc de temp si acum apare doar simbolul de grade celsius, si acum am cumparat alt senzor si nimic

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are treaba.... verifica ce ti-am recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrucat am avut putin timp si a fost cald afara(peste 0 grade adica) am decis sa imi fac de lucru la masina...am schimbat senzorul de temperatura a motorului, si apoi am incercat sa ii dau de cap celui de temperatura exterioara. Dupa cum m-ati sfatuit pe forum, am luat si am masurat circuitul. Firul de masa este intact, am masurat de la pinul mufei pana la borna bateriei, si apoi am dat jos ceasurile si de la pinul mufei de la senzor la pinul mufei de la ceasuri circuitul este intact. Apoi am masurat cei 2 senzori, am pus aparatul pe masurat rezistenta si la cel vechi imi indica 0,82 si la cel nou 3,56. Cu toate astea cel nou desi il conectez in bord imi apare doar semnul C . Am cautat un prieten cu Golf 4 si am facut teste pe masina lui, adica am luat senzorul meu nou, l-am pus pe masina lui si ii indica la fel ca si senzorul sau original de pe masina, Apoi am luat senzorul lui de pe masina si l-am pus pe masina mea, si in continuare nu imi indica nimic. Nu am incercat sa pun senzorul meu vechi pe masina lui de teama ca nu cumva sa ii cauzez si lui o eroare. Inainte de a cumpara senzorul meu am facut o scanare cu vag-ul si imi indica problema la senzor, dar acum nu mai am interfata la mine(dupa ce am senzorul nou). Ca un remember, acum o saptamana imi indica temperatura, apoi dupa 3 zile au aparut liniute, apoi au disparut  si liniutele si de atunci am doar simbolul C.

Deci revin la intrebarea....trebuie cumva stearsa eroarea pentru a merge? Am incercat ce am gasit pe forum pe la pag 6 sa iau jos bornele, le-am luat timp de 2 ore, si nimic

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie stearsa nici-o eroare.

Verifica si in ceasurile de bord sa nu ai lipituri reci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa dau din nou jos ceasurile, dar intrebarea este, pentru a ajunge la placa si verifica dupa lipiturile reci sunt chestii complicate? risc sa stric ceva sau doar surubele? am pus in seara asta din nou testerul pe masina si imi apare eroarea cu codul 00779

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa le desfaci pana la placa, jos acele de pe ele, foliile, plasticul cu afisaje. Dupa refacere lipituri, montezi la loc si recalibrezi ceasurile, ca sa iti arate cum trebuie.

 

uite un DIY ca sa iti faci o idee despre ce este vorba - ceasul este marca VDO - la alta marca, difera un pic.

 

http://vwforum.ro/topic/75428-modificare-afisaje-cluster/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fata, arata toate la fel. In functie de producator, difera modul de asambare - au altfel amplasate suruburile de fixare - unele au 2 torx-uri pe spate, altele au 4... dar in principiu te vei descurca cu DIY-ul facut de mine.

 

da, se face calibrarea cu VCDS-ul. Dupa montarea acelor, pe Output test - turometrul trebuie sa fie a 3000rpm, vitezometru-100kmh, restul la 1/2. Calibrarea se face manual, pana acele stau la indicatiile de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ajuta schema asta. Cred ca a mai fost postat de colegii mai experimentati , doar un refresh.

 

Stima,

Florin

post-125383-0-82372300-1386144012_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de informatii. Mai am o intrebare inainte de a ma apuca sa desfac ceasurile(motivul e ca mi se pare totusi prea brusca aceasta intrerupere a senzorului....exista posibilitatea sa mearga daca iau mufa din bara jos, si o conectez cu pinul 1 in bord la pinul 26 de la mufa verde si pinul 2 la - la baterie?

In ceea ce priveste schema mai am o intrebare, si anume este respectat codul de culori? deoarece la mine tot un fir maro cu galben ajunge catre pinul 26. este posibil ca pe masina climatronicul sa fie pus ulterior si acest fir sa nu mai treaca pe la clima, si clima sa aiba alt senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, intre pin 1 si 2 din mufa senzorului, inserezi o rezistenta.... in locul senzorului.

 

ai verificat continuitatea.... totul zici ca e ok, masa e ok... deci, raman doar ceasurile - asta daca ai verificat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si sa inserez rezistenta intre fire, am icercat si sa trag fir direct la pinul respectiv dar in continuare nu imi afiseaza decat litera C. Stiti pe cineva care desface ceasuri re bord in cj? pe ele am gasit mai multe inscriptii unele din turnare si anume un cod 1 035 100 002 si  langa inscriptia motometer. pe langa asta am gasit si un stiker  cu codul 1j0929825A. Care cunoasteti acest tip de ceas, cam la ce pret ajung acestea?

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasurile tale sunt immo2 - minidot - deci, unele SH sunt in jurul la 200 lei. Vezi in aria prestari servicii, avem colegi in Cluj.

 

intai as incerca sa refac lipiturile.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema cu senzorul de temperatura exterioara. De o saptamana imi indica de la -45 pana la -2 grade maxim, desi afara erau peste 0 mereu. Am luat azi unul nou nout din magazin, l-am montat si se comporta exact la fel. inseamna ca nu senzorul vechi era problema. Oare de ce indica eronat si senzorul nou? Sa fie o problema din computerul de bord?

 

Masina e un Golf 4 ALH, 1998, cu computer de bord care afiseaza informatiile pe ecranul mic de sub turometru (unde arata si ora).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan ce pot sa zic eu e ca unii senzori de pe piata sunt prosti. si eu am patit de am cumparat un senzor nou aftermarket si pe bord in continuare nu imi arata nimic dar la climatronic imi arata aberatii. acum am cumparat unul oem si climatronicul si-a revenit aratandu-mi valori precise si exacte...in bord in continuare mie nu imi arata nimic deci probabil ca ceasurile sunt la mine vinovate....inainte de a cumpara altul iti recomand sa xauti un prieten cu senzor oem bun si sa il pui pe masina ta ca sunt cazuri ca cel cumparat sa fie prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasuri, cablaj, etc.

 

ceasurile, daca sunt cele originale ale masinii, trebuia sa ai afisata valoarea temp - daca au fost schimbate, trebuie vazut daca swap-ul a fost facut corect. Altfel, probeaza cu alte ceasuri.

 

empower, intai verifica cablajul pana in ceasuri

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasurile tale sunt immo2 - minidot - deci, unele SH sunt in jurul la 200 lei. Vezi in aria prestari servicii, avem colegi in Cluj.

 

intai as incerca sa refac lipiturile.....

 

Salut! Am desfacut astazi si ceasurile si am refacut toate lipiturile de la mufa verde si in continuare nu imi indica. Este posibil sa fie o pb de soft? zic asta ca acum mi-am amintit ca initial atunci cand disparuse temperatura dar aveam inca liniute in locul valorii cand afara climatronicul imi arata sub 4 grade bordul imi indica       fulgul --- C si primeam si gongul de atentionare,   iar dupa cateva zile cand au disparut liniutele, nu s-a mai auzit nici gongul si nici urma de fulg. Astazi am incercat dupa refacerea lipiturilor cu un alt senzor OEM nou. in momentul in care scot senzorul pe interfata imi indica -50 grade iar cand il cuplez imi indica valoarea potrivita, deci zic eu ca e inca un motiv care sa ma faca sa cred ca am cablajul bun, dar ceva in ceasuri este.....Necurat:| :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mai mult ca sigur - incearca cu alte ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Din octombrie detin si eu un golf 4 variant 2001, 115cp. Necunoscator fiind de masini, problemele au inceput si bubele sa le aflu dupa ce am inceput sa aprofundez la diferiti baieti cunoscatori. Totul a inceput cand m-am apucat sa verific toate sigurantele din panou si la una anume mi s-a ridicat acul de km si ramanea asa, luand bornele tot se ridica si nu cobora. Am mers la un baiat ce detinea vag si nu a reusit sa le dea jos din program ci doar manual scotand bordul si punand acul la 0. De acolo s-a vazut ca acul nu era perfect introdus deci era umblat anterior. Din vag a cautat km reali ai masinii si ii arata 0. Problemele pe care le am acum sunt: consumul instant nu functioneaza chiar instant, la punerea contactului imi arata 6-7-8 litri la 100 km, martorii nu arata in bord daca am usa deschisa. nu bipaie daca uit farurile aprinse cu cheia scoasa din contact, nu se mai inchid/deschid geamurile la tinerea apasata a cheii in usa, iar gradele din bord si climatronic sunt identice dar sunt mai mari decat in realitate. Astazi am cumparat un senzor de temperatura exterioara si nu este nici o diferenta. La 14 grade reale, bordu imi indica 22 grade, chiar si fara senzor introdus nu vede ca nu il are introdus. Acel baiat zice ca ar fi zapacit computerul masinii de atunci cand s-au dat km inapoi.

Imi cer scuze am am postat si alte probleme off topic, dar astazi mi-am facut cont si nu pot deschide unul si deja am exasperat, citesc de o luna acest forum si nu gasesc probleme asemanatoare cu ale mele. 

Este un act disperat ce fac in speranta ca pot rezolva ceva cu experinenta voastra, in caz ca ati mai intalnit asa ceva.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumina in usa se aprinde la deschiderea usii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!