Jump to content

Senzor temperatura exterioara - probleme


pacman
 Share

Postare recomandată

ceea ce isemna ca desfaci si bordul, cu ocazia asta refaci si lipitura de la pinul respectiv. refacut lipitura inseamna retopit cositorul cu pistolul de lipit si putin sacaz.

 

verifica inainte daca cum cumva ti mufa de la acel senzor praf/oxidata. da cu niste spray de contacte si vezi daca-si revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De verificat inca n-am avut timp. Am pus inapoi senzorul vechi. Ce am observat este ca dupa un timp ce sta masina cand pun contactul arata temperatura bine dar dupa un timp scurt ia razna iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Am si eu un Golf IV GTI an 2001,18T ARZ cu volan pe dreapta si aseara pe climatronic si pe ceas aveam temperatura de -40 de grade.Dupa ce am oprit motorul si am repornit-o temperatura a inceput sa creasca pana la +6 grade(afara erau -1)Am tot citit si cautat senozrul asta ca a facut figuri si in vara si nu l-am gasit.Am demontat stergatoarele si nu am nici un senozor.In schimb...pe partea dreapta (cum te uiti din fata masinii)am 2 fire care sunt taiate.Va rog sa imi spuneti daca ar mai fi posibil sa fie prin alta parte acest senzor.

Pana aseara temperatura pe climatronic si pe ceasuri arata cu 3 grade in plus fata de normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo este senzorul, langa grila stanga fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy ---- Am cautat si nu am nici un senzor dar totusi imi arata o temperatura eronata in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum se modifica intr-una temperatura de la -40 pana la + 5-6 grade...sta putin la 6 grade si o ia de la capat :( Am dat grila jos si am 2 fire care nu au mufa nu au nimic.Sa zicem ca acolo ar fi fost senzorul...cum indica temp in bord si pe climatronic daca nu sunt legate la senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara...am un golf4 ...senzorul de temperatura imi arata eronat temperatura de afara...daca sunt 0 grade afara arata -8...cam 8 grade sunt diferenta intodeauna .....cateodata isi revine pe parcurs ,dar nu intodeauna...ce ar putea cauza problema?...am cumparat un senzor exterior second hand dar tot aceasi problema......multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la seasurile de bord pana la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca sunt ok, jos ceasurile si refacute lipiturile de pe placa de baza.

 

oricum, inainte de toate, poate gasesti sa faci o proba cu un senzor de pe o masina la care sigur merge.... mare parte de la VAG au aceelasi model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut  am achizitionat un golf 4 akl climatronic cara a avut un accident. am observat ulterior ca ii lipseste senzorul de temperatura exterioara(din bara). pe tester imi dadea valoarea -51 grade. problema este ca nu imi porneste compresorul la clima. cuplarea compresorului se face de la acel senzor? sau de la celalalt? mentionez ca pe afisazul din masina imi arata cat de cat valabila temperatura. banuiesc ca celalat senzor functioneaza. Repet, senzorul din bara ar putea fi responsabil de nucuplarea compresorului?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, fara acel senzor nu merge sistemul de clima.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca senzorul de sub parbriz se ocupa de AC, nu cel din bara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala de sub parbriz este de cut-off pentru AC, la cele cu CLIMA nu exista acel switch, este folosit cel din bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Golf IV cliamtronic. La service mi s-a dus bateria, mi-au dat curent apoi senzorul a inceput sa arate intre -29grade pana la 27 grade osciland intre temperaturi cateodata arata "--- C", se schimba cam odata la 2 secunde. Am ramas si fara pozitia pe stanga spate. S-o fi ars? Senzorul s-a ars altceva? Are legatura cu sigurantele? Cum sa pornesc verificarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la senzor la ceasuri. VErifica cu alt senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am dat senzorul jos nu am avut altul la dispozitie. Fara senzor nu ar trebui sa arate doar ---C? Mie tot imi oscileaza intre temp si cu si fara senzor:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a spus mai sus...verifica cablajul.Un fir pleaca de la ceasuri,ajunge la senzor(un rezistor/rezistenta) iar de la pinul celalalt al senzorului se leaga la masa.La tine e posibil sa se atinga firele cumva intre ele/sau cel care vine de la ceasuri de caroserie.trebuie verificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, am si eu o problema cu afisarea temperaturei exterioara  pe unitatea de clima imi arata corect temperatura iar pe ceasurile de bord cateodata arata corect cateodata arata -30.-40 iar cateodata arata in  grade fahrenheit  si  cel mai mult tomp --.- grade celsius

 Vreau sa mentonez ca am schimbat ceasurile de bord am pun imo 3 pt functia range  si aveam imo 2 , pe langa asta pe ceasurile noi nu mai  atentioneaza cand uit farurule pornite 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut si scuze daca nu scriu unde trebuie , masina vw Bora 1,6 sr din 2000 , problema : pun contactul si pornesc ventilatoarele si pe clima la pozitia 45 ( care stiu ca este temp motor) imi arata 118 grade C ( cu motorul rece ), uneori imi arata corect dar de cele mai multe ori nu , mentionez ca nici compresorul AC nu porneste  . ma puteti ajuta cu o parere , un sfat ? La scanare imi da 1 Fault Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 

            30-00 - Open or Short to Plus si din cate am mai citit pe forum G17 e pentru temperatura exterioara 

Multumesc anticipat  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai probleme cu senzorul G2/62.''Vede'' o temperatura mare si comanda pornirea ventilatoarelor.Cu un Vag-com vezi ce temperatura ai pe ''engine'' si ce temp ai pe  ''instruments''.Si senzorul asta nu da eraore...doar iti va citi temperatura lichidului de racire eronat..

 Iar legat de eroarea aia e posibil ca din cauza aceasta sa nu porneasca ac .Eu stiu ca la clima de la senzorul din  bara isi ia comanda compresorul on/off.Trebuie sa ''stie'' ca temperatura de afara este mai mare de 5 gr. pt a comanda compresorul.

 

 L.E. Acum am vazut..chiar pe pagina asta si cea precedenta spunea cineva de faptul ca fara senzor temp exterioara nu porneste ac la cei care au clima...

 Deci ..nu ar strica sa cititi putin....

Modificat de Ionutz_JON85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Catalinescul

Verifica firele de la senzor la ceasuri. VErifica cu alt senzor.

Am verificat cu un senzor nou, degeaba. Ramane sa desfac ceasurile?

Se poate reseta in vreun fel calc. de bord? Totusi mi se pare ciudat ca nu a mai functionat dupa ce am ramas fara curent apoi mi s-a dar curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da trebuie sa dai jos ceasurile sa verifici continuitatea firului de la senzor pana la ceas. 1fir duce la ceas, a doua la masa. daca ai continuitate trebuie refacut lipitura la ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut timp si am demontat cesurile sa masor continuitatea firelor. De la mufa verde pin26 pana la senzor pin 2 firul este intrerupt. De la mufa albastru pana la senzor pin 1 fir iar intrerupt, dar de la pinul 1 la minus baterie am masa. Ce parere aveti? Sa trag un fir de la mufa verde pin26 pana la senzor? Si pe unde este mai usor sa trag firul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz_JON85

Trage fir de la pin 26 mufa verde la unul din pinii de la senzor(trebuie pus la masa), dar daca ai zis ca tu ai deja la unul din pinii senzorului masa, la celalalt pin vi cu firul de la ceasuri.De introdus cablul din habitaclu in compartiment motor-vezi ca deasupra pedalei de frana sau usor stanga ei este un manson de cauciuc prin care mai trec fire.Legi firul de o sarma mai oteloasa si il introduci prin cauciuc  apoi iti alegi traseul pana la senzor. 

post-98189-0-91526400-1433269371_thumb.j

Modificat de Ionutz_JON85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am holbat jumatate de ora unde sa trag firul. Asa inghesuiala ii acolo la pedalier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!