Jump to content

Senzor temperatura exterioara - probleme


pacman
 Share

Postare recomandată

Da, se aprinde, chiar am pus de acolo din fata sa se aprinda toate la deschiderea oricarei usi, si cele de pe usi (fata) se aprind. Ce am facut eu, am pus leduri albastre la cele din spate si la unitatea din fata extremele, cel din mijloc lasandul al lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU inteleg, cum ai pus din fata sa se aprinda la deschiderea fiecarei usi?

NU vb de plafoniera, ci de lampa din josul usii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, eu de plafon vorbeam. Si da, lampile de pe usile din fata se aprind la deschiderea usilor, iar pe spate nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a blocat la 9 grade si pe bc si pe climatronic...si daca scot senzorul tot 9 grade indica, doar ca imi da eroare pe vag com cu el scos...! Ce ar putea fi? Mufa senzorului are firele lipite, conteaza, conteaza daca le inversez? Sau nu conteaza cum sunt puse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza cum sunt puse firele, ordinea lor. Daca sunt lipite firele direct in pinii senzorului, posibil sa fi intrat si apa in senzor si de aici problemele. Daca il scoti, ce temperatura indica ?

Daca scoti firul din ceasuri la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum si-a revenit...dupa ce am fost in oras! Daca il scoteam tot 9 indica! Senzorul are mufa, unul din firele mufei, unde era legat era oxidat! Acum le-am curatat bine si le-am lipit cu fludor, apoi izolat cu tub termocontractant! Pinii senzorului sunt perfect curati, nu a intrat apa! Am masurat firele si aveau 4V si ceva pe ele, iar rezistenta senzorului era de 12xx ohmi si scadea! Poate ii este cuiva de trebuinta aceste valori! Firul din ceasuri nu l-am scos! Sper sa nu faca figuri iar...indica 19grade!

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am o Jetta din 2013 si astazi am trecut cu roata stanga peste o bucata de asfalt care s-a surpat :( se pare ca ploile din CJ au facut ceva galerii pe sub asfalt....ma rog, problema e ca in urma incidentului cablurile de la senzorul de temp exterioara s-au sectionat si prin urmare computerul de bord idica cand --,- cand -45 c, probabil dupa cum fac sau nu scurt de la apa/umezeala. Senzorul il am ca l-am gasit in scut, am fost la autoworld dar au spus ca nu pot sa prinda senzorul la loc pentru ca trebuie sa dea jos bara si asta dureaza. Nu pot lasa masina in service pana marti si am de facut un drum lung in weekend. Problema e ca nu mai functioneaza corect climatronicul, in plus am observat ca daca trec pe low, sub masina curge multa apa din codens, inainte nu curgea deloc indiferent de conditiile atmosferice. Si acum intrebarea: pot cumva sa "ocolesc" senzorul de temp exterioara? Sa pacalesc climatronicul cumva pana reusesc sa repar firele la service? Am nevoie sa bage mult "frig" si ma tem ca nu o sa mearga climatronicul pe rece asha cum mergea pana azi. :) multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De curand m-am mutat din Cluj si pot sa zic ca te compatimesc in ceea ce priveste drumurile, si mai ales semiprofesionaismul clujenilor de la autoworld care te taxeaza cu multi bani, si cu intervale mari de reparatie pentru putin. Eu zic ca ai putea chiar si singur sa te uiti sa vezi senzorul, poate ca il poti fixa chiar tu, fara sa dai bara jos, iar firele sa te uiti unde sunt sectionate si sa repari/izolezi. Masina scoate apa din condens mereu cand e pornit compresorul de AC, te asigur ca si inainte scotea doar ca poate nu l-ai observat tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da....e cam adevarat. Din pacate nu se vad capetele firelor. Senzorul il am si firele sunt sectioanate la vo 12 cm de senzor. Apa sub masina nu curgea deloc inainte, garantat, stau de multe ori foarte mult timp pe loc cu climatronicul pornit si pe calduri mari cu umiditate crescuta dar nu curgea apa. Stiu ca am urmarit chestiunea pentru ca m-a uimit si pe mine, noile modele de climatronic se pare ca nu produc apa din condens cat sa obervi balta sub masina..... Ma rog nu condensul ma deranjeaza ci ma tem ca pe caldura mare climatronicul nu va face suficient de rece in masina...si am nevoie de rece serios in masina. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu mai au teava de scurgere direct....ci lasa condensul si apa rezultata, sa se prelinga pe exteriorul podelei. La tine se cauta firele si se reface cablajul.....nu e mare inginerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

daca are cineva timp..

am probleme cu senzorul de temp ext, indica eronat cu 4-5grade.

am cumparat un alt senzor, am.

cu senzorul meu arata afara 6grade. cu toate ca erau ~11.

cu sonzorul nou imi arata 2grade.

am pus iar senzorul meu dar indicatia a ramas la 2grade.

la cat timp face refresh la valoare?

trebuie sa scot borna pentru a indica temperatura la momentul conectarii senzorului?

fara senzor arata tot 2grade, nu stiu daca este problema de cablaj, sau are un timp mai mare pana reciteste iar temperatura.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat in mufa si am 5v.

Mai in urma citesem de 12v

Poate sa onfirme cineva daca e 5 sau 12v?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am o problema cu senzorul meu cred. Imi indica -1,-2 grade era cand iindica si -50. La scanare am  00779 -  Outside Air Temp Sensor (G17)
            30-00 -  Open or Short to Plus

Mai pun o poza cu senzorii. Care ar fi problema???

post-63533-0-48485300-1411912851_thumb.p

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu alt senzor. Verifica firele de la ceasuri la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este sunlight photo sensor si unde este amplasat? acolo trebuia sa fie 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel senzor este amplasat in centrul grilei din bord, cea prin care iese aerul care dezabureste parbrizul.

 

E 0% la tine pentru ca nu erai la soare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul de temp. exteriora si a revenit la normal. Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi iar arata -1 pe cand afara sunt vreo 18 grade. Nu inteleg de ce.

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul si ceasurile - sa nu ai lipituri reci pe placa de baza.

 

-1... ce senzor ai cumparat ? de cine e fabricat.... ? nu cumva sa fie unul prost si sa indice aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la dezmembrari l-am cumparat. L-am montat si dupa vreo 3km a aratat temperatura reala. azi la doi cand am dat contact a inceput sa scada si arata -1. m-am dus inapoi si am cerut altul. asta arata 4 grade deci tot nu-i bine.

firele se pot masura cu multimetrul?

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu un aparat de masura.

In blocurile de masura de pe ceasuri si clima ce valori arata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce trebuie sa masor intre cele 2 fire? voltaj? nu mai tin minte exact ce arata. cred ca la senzorext. 4grade, la sunlight in functie de soare, la air intake 32grade cam asa, trebuie sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi dacă firele sunt bune masori continuitatea. Pe tine te interesează senzorul de temperatura exterioara, montat în bara fata. Cel din grila de sub parbriz e senzor de radiație solara (prezent la mașinile cu climatronic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuitate pana unde? Pe unul din ele trece curent? atasez un log cu senzorul care functiona ieri. logul este facut astazi cand pe afara erau vreo 18 grade daca nu mai mult.

LOG-08-006-001-xxx.xls

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la dezmembrari l-am cumparat. L-am montat si dupa vreo 3km a aratat temperatura reala. azi la doi cand am dat contact a inceput sa scada si arata -1. m-am dus inapoi si am cerut altul. asta arata 4 grade deci tot nu-i bine.

firele se pot masura cu multimetrul?

 

cumpara unul nou.... 

 

firele - pe unul ai masa - vine din mufa ceasurilor (mufa albastra, pin 7....parca), celalalt vine in ceasuri, in mufa verde, pin 26.

 

masori intre masa si pin 1 conector senzor, dupa care intre pin 26 si pin 2din mufa senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!