Jump to content

Anvelope noi - volanul trage dreapta


canard
 Share

Postare recomandată

Bielete diferite.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara discutii e de la anvelopa,problema este daca nu respectam indicatiile de Outside si Inside de pe anvelopa care sunt riscurile...conform prietenului Google ar putea fi probleme la evacuarea apei de sub anvelopa.

Deci...montaj corect,trage intr-o parte;montaj incorect ruleaza bine alaturi de riscurile aferente...ce alegem...

 

Alegem sa montam corect anvelopele, conform specificatiilor de pe flanc. Riscurile le-ai spus chiar tu, la care mai poti adauga o functionare mai putin eficienta a sistemelor de control ale tractiunii. Nu degeaba exista marcajele outside sau rotation, pentru cele cu sens. Daca mergeau oricum, nu isi mai bateau capul cu asemenea marcaje.

L.E.: abia acum am vazut cat de veche este postarea de mai sus. 

 

Acum cateva saptamani am fost sa fac geometria la roti pentru ca masina tragea spre dreapta atunci cand volanu' era pe drept. Am facut geometria si la cateva zile la fel facea. Volanu' stramb atunci cand rotile sunt drepte (sau trage spre dreapta cand volanu' e drept). Anul trecut, in septembrie, am schimbat bieletele de directie. Bieletele pe care le-am pus sunt de marci diferite, dar atunci cand le-a montat mecanicu', a numarat corect rotatiile la filet. In martie anul acesta, am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara. Pe fata am pus cauciucuri noi, iar pe spate aproape noi. Nu mai imi aduc aminte bine, dar parca de cand am schimbat cauciucurile masina trage spre dreapta. Nu cred ca bieletele sunt de vina. Inca o chestie: cand am viteza si franez, simt vibratii/trepidatii mai puternice in volan. Si mai am si un joc in volan atunci cand merg pe drum accidentat sau denivelat. O sa ma duc cu masina la o vulcanizare sa-mi cantareasca rotile si sa le echilibreze. Astept si alte pareri.

La tine s-ar putea sa fie cauze multiple. Trasul spre dreapta poate fi din geometrie (chiar daca ai facut-o recent, sa stii ca nu oricine o face corect, chiar daca are aparate bune) poate fi din anvelope (incearca sa le inversezi, dar sa respecti marcajul outside sau sensul de rotatie) sau din cauza altor probleme pe la directie. Vibratia in volan la franare poate fi de la discuri ovalizate, jocul in volan pe drum denivelat cel mai probabil e din caseta.

Modificat de PLay3R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!