Jump to content

inlocuirea telescopului


iZOTOPE
 Share

Postare recomandată

intr-o buna zi de duminica, neavand ce face, si stiind ca masina are probleme cu unul din amortizoare (batea de mama drequ si era foarte deranjant), m-am gandit sa-l inlocuiesc, acum o sa ziceti ca-s nebun de lucrez si duminica, dar ... ce face pasiunea din om, poate sa fie si zi si noapte si furtuna si orice vrea natura asta, tot nu ma opreste sa-i inlocuiesc masinii mele cate ceva :)

amortizorul este luat de pe un alt golf 2 pe care l-am achizitionat pt dezmembrari (nu prea mai are io stiu ce pe el dar strictul necesar era acolo :), pretzul a fost doar de 1.5 mil rol :), dar tabla e varza rau de tot )

cum se inlocuieste (pentru cei care sunt amatori) : se ia o cheie de 19, se desfac cele doua suruburi, apoi se desface cu grija piulitza care tine amortizorul pe oala, aici aveti nevoie de o cheie de 22 sau 21 (depinde daca a mai fost schimbat si inlocuita piulitza aceea) si se tine contra cu un imbus (ca sa nu se invarta in gol).

si acum cateva poze:

amortizorul de langa lada cu scule este cel bun :D, pe celalalt se poate vedea pata de ulei care a curs :).

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu cumva ai comprimat arcul cand l-ai scos si cand l-ai pus la loc??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi face impresia ca le-a schimbat cu totul, arc + amortizor asamblate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si acum trebuie sa mergi sa-ti faci geometria

Din cate stiu eu nu mai trebuie reglat nimic la amortizor daca umbli la el.

Doar daca are model mai vechi cu surub excentric la prinderea de fuzeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unghiul se regleaza si din cele doua suruburi cu care se fixeaza amortizorul de fuzeta. nu stiu daca difera reglajele in functie de anul masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu am modificat nimic, doar plug and play :), pt ca am avut arc+amortizor ;), vad eu daca trage masina sau daca se uzeaza cauciucul pe interior sau exterior :), oricum geometria trebuie sa o refac ;), am ceva planuri de viitor apropiat si trebuie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@smith: nu trebuie pt ca la mk2 nu e surub excentric. aia e la mk1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana trecuta am fost la autosoft sa-mi fac geometria. unul din reglaje a fost facut din acele doua suruburi de care ziceam mai sus (iar celalalt din bieleta de directie)

nu stiu cat de exact este desenul (facut in graba) dar sper ca se intelege...

daca gresesc sa ma corecteze careva :)

Modificat de agent smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, numa ca la mine intra fix in gaura, nu cred ca se misca, in fine oricum va trebui sa o refac :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!