Jump to content

Octavia 1.9TDi sau 1.6 FSI


dpc
 Share

Postare recomandată

Salut! Sunt membru nou in acest forum si as vrea sa ma ajutati si pe mine cu un sfat, deoarece in urma documentarii privind cumpararea unei Skoda Octavia II nu mai stiu ce sa-mi iau:Octavia II 1.9TDi sau 1.6 FSI.Prima are consum bun si putere relativa, iar a doua putere (115CP)si consum (9/urban).As vrea sa-mi spuneti avantajele/dezavantajele atat la una cat si la alta din toate punctele de vedere revizii,tinuta de drum, vibratii etc.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc ca FSI-ul ti-ar lua 9 in oras.

Zi-ne si ce fel de drumuri faci. Daca esti pe drumuri lungi ia-ti sigur Tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand un dive-test cu cele 2 modele. A cui parere valoreaza mai mult decat cea pe care ti-o poti forma singur, la volan?

Am condus 1.9TDI BJB 105CP M6 4x4... Resurse suficiente (si asta in conditiile unei mase totale mai mari, dat integralei), consum redus. Ce nu mi-a placut: insonorizare insuficienta. Ce mi-a placut: servodirectia electro-mecanica, extrem de comoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai un 1.8T a postat cineva pe aici ca ia 10 in oras. :( De ce sa nu ia un 1.6 FSI "doar" 9 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci cu preponderenta drumuri scurte (3-5 km) prin oras ia benzinarul. Altfel TDI rules (cuplu mare fata de cei cativa caluti in plus ai benzinarului care nu-i atingi niciodata) dar se incalzeste mai greu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe TDI. Chiar daca 1,6 are pe hartie mai multi cai, motorul de 1,9 te scoate din r...t mai bine decat ar face-o benzinarul. Plus ca daca vrei senzatii mai tari ii poti face un chip tuning si chiar nu te mai doare capul.

Doru, pe bune daca aud zgomotul cu radio sau cd dat pe nivelul 4-5.

Mihai, mie nu mi s-a parut ca s-ar incalzi greu motorul, e adevarat nu am mers prea mult cu una pe benzina ca sa pot face diferenta, dar, repet, nu mi se pare ca dieselul s-ar incalzi greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu ajunge la 90 grade acuma cand sunt 14 grade afara cam dupa 3.5 km. Un benzinar dupa 2-3 min motor pornit deja e cald. Iarna conteaza pt. ca daca te plimbi prin oras si motorul diesel nu ajunge in regimul lui de functionare => ai o uzura mai rapida + baterie consumata + consum mai mare. Eu nu prea merg < 10 Km, exceptand cumparaturile 1-2 ori pe sapt. Am un prieten intr-un orasel mai mic (Rasnov) la care i-am recomandat cu caldura benzinarul, are 2 km pana la servici si in medie porneste masina si merge <1km, cam putin pt. un diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru, pe bune daca aud zgomotul cu radio sau cd dat pe nivelul 4-5.

La tine e alt motor, non-PD. Iar insonorizarea e si mai slaba decat la Octi II 4x4. Eu am avut diesel, asadar stiu cam ce zgomot e prezent in habitaclu. Si recunosc, la mine in masina nu se aude nimic, deci e firesc sa am urechea mai sensibila la un diesel... :D In rest insa, masina este f buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc pentru raspunsuri.Va mai dau cateva informatii fac drumuri mai mult decat dese prin oras zilnic si ma intereseaza si consumul si puterea(ca in oras trebuie) si reviziile (la motorina le amortizez cu pretul combustibilului?),consumul de aprox. 9l/urban la FSI e din catalog.Vad ca parerile sunt impartite la voi benzina/motorina.

Am facut acum ceva vreme in urma un drive-test cu Octavia tour motorina 140CP (eram cu un logan pe vremea aia de 1.4) si loganul pe benzina facea mai mare zgomot decat motorul pe motorina.A fost super meserias ca nu se auzea motorul(fara muzica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia tour cu 140 cp? :D

Motorele fsi sunt pretentioase la benzina. Eu as alege tdi ptr cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers si cu E280 CDI cu facelift acum o sapt in Germania cam 500km si se aude si la ala motorul destul de rau, dar la Octavia. Eu unul m-am obisnuit cu el dar de fiecare data cand ma urc intr-o masina pe benzina ma mir de lipsa zgomotului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzinare iti recomand Opel 1.6-1.8 16v.

Motorina TDI-uri VW. Mai ales generatia noua 2.0 comon rail 140 CP.

FSI nu merita (raport slab calitate/pret), nu ofera mari avantaje fata de generatia anterioara 16v, eventual un 1.4 TSI.

Cat despre zgomot in habitaclu depinde f. mult ce producator alegi. Audi/VW au izolatie fonica buna pt. TDI-uri insa la benzina chiar nu realizezi ca este motorul pornit in unele momente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine e alt motor, non-PD. Iar insonorizarea e si mai slaba decat la Octi II 4x4. Eu am avut diesel, asadar stiu cam ce zgomot e prezent in habitaclu. Si recunosc, la mine in masina nu se aude nimic, deci e firesc sa am urechea mai sensibila la un diesel... :D In rest insa, masina este f buna.

Pai daca insonorizarea e mai slaba, nu ar trebui sa se auda mai tare la mine? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina TDI-uri VW. Mai ales generatia noua 2.0 comon rail 140 CP.

Nu o mai recomanda...ca nu a aparut inca ...este tot un PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 2.0 tdi de pe octavia II nu e comonrail....

Si nici nu o sa vedeti prea curand motorul asta pe Skoda el exista doar pe Audi 2.7 3.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca insonorizarea e mai slaba, nu ar trebui sa se auda mai tare la mine? :hainoroc:

Ba da, asta sustineam si eu. La relanti e "galagie mare", in ture e acceptabil. Am condus Octavia Tour TDI 90 acum cateva luni ~ 140km. Asa ca fiind proaspata experienta, nu m-a lasat memoria inca... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de 1.9 TDI 105 cai pot spune urmatoarele:

- este zgomotos

- se incalzeste f greu iarna, daca faci drumuri scurte e un chin, mai ales daca-l menajezi si nu il turezi la rece

- are cuplu f bun, ca performante cred ca este peste 1.6 fsi

- consum rezonabil, chiar mic daca nu-l exploatezi la maxim

Nu-ti recomand FSI datorita povestilor despre sensibilitatea la benzina din ro pe care le-am auzit. Dar poate sunt doar povesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate 2.0 e PD; Nu stiu de unde auzisem ca VW/Audi vor sa renunte la PD din cauza numeroaselor probleme aparute si ca TDI-urile noi sunt deja common rail.

2.0 TDI

Hubraum 1968 cm3

Max. Leistung 103 (140)/4000 kW (PS) bei min -1

Max. Drehmoment 320/1750-2500 Nm bei min -1

Motormanagement Pumpe-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!