Jump to content

Zgomote


Vially
 Share

Postare recomandată

120L

vorbesti serios de vaselina de la incuietori??????

de ce este interzis??????

Din cauza ca vaselina poate bloca switch-ul de portiere, care e in broasca; ceea ce am si patit !

Am reusit f greu curatarea lui si de aceea nu recomand vaselina.

Parca si in manual scrie ca nu se pune vaselina la incuietori si balamale...dar am cetit dupa ce am pus...:)

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BLiTZ

    29

  • B0gdy-

    13

  • Vially

    11

  • mariusake

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se pare ca la mine apar si dispar singure zgomotele... :) ...anu trecut troncanea in spate pe piatra cubica si nu am reusit sa gasesc "sursa" ...

Am gasit sursa de zgomot dupa 2 ani !

Surubul spate-dr de la bancheta rabatabila era desfacut...

Atasez poza.

post-14418-1287819900_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vestitii greierasi din bord a reusit cineva sa scape?

mai ales dupa ce schimbi senzorul de la AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ne-ar fi de folos sa ne spuna cei din service sau cel care a efectuat schimbarea senzorului ce anume nu a strans acolo in bord. As strange eu dar timpul scurt si nestiind ce a ramas nestrans = greierasi in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut tot timpul

m-am apucat intr-o zi de sambata dar e o pozitie tare aiurea si ma saturasem de stat in cap

dar am avut rabdare sa strang tot, poate nu sta bine unitatea aia de la inchidere centralizata

eu la aia ma gandesc dar ... la primavara o s-o desfac incaodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu daca am nimerit bine topicul cu zgomotul meu.

Azi in timpul rularii pe un asfalt mai neplan, a inceput sa se auda un fel de zornait la roata stanga fata, ca si cum un pumn de suruburi ar fi lovite una de alta. Am franat, s-a auzit si ceva de la frana fata sunet metalic ca si cum ar fi prins ceva intre disc si placute, apoi s-a auzit de parca a cazut pe pamant ceva metalic, si s-a facut liniste.

Era intuneric, degeaba am oprit n-am vazut nimica.

Ajungand acasa, in timp ce vroiam sa parchez, si viram stanga dreapta de a intra in curte dintr-o data un sunet puternic de la arcul fata stanga s-a auzit. M-am tot "jucat" cu volanul si in acelasi pozitie a volanului tot se auza un "clanc" puternic dinspre arc. Dupa vreo 5-6 clancuri s-a facut liniste.

Imi puteti spune ce sa verific maine la lumina zilei? E posibil sa mi se fi rupt arcul? cum imi dau seama?

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta zic ca ti-ai fi dat seama cand se rupe arcul, la mine a fost destul e puternic zgomotul, e drept ca nu era fabia ci trensporter 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca mi s-a rupt 1-2 spire din sus din arcul stanga fata. Se poate vedea si in pozele atasate.

Am cateva intrebari:

1. Se poate circula asa cu masina? Adica as avea un drum de aprox. 200 km Duminica, si nu o pot amana.

2. Se poate inlocui doar acel arc, sau trebuie schimbate in pereche?

3. Se recomanda arc nou, sau e bine si unul folosit?

4. In caz ca nu ar fi problema sa iau arc folosit, de la ce alte masini s-ar potrivi arcul? Ca sa stiu ce sa caut in dezmembrari. Este diferenta intre arc stanga si dreapta?

As fi foarte recunoscator daca ar veni raspunsuri repede, caci daca e cazul trebuie sa cer pe Duminica masina de la cineva.

Multumiri in avans.

post-19564-0-57500300-1289589205_thumb.j

post-19564-0-73488100-1289589214_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E indicat sa schimbi ambele arcuri, si la mine a fost unul rupt si am circulat o vreme asa... nerecomandat, a distrus o parte din oala telescopului datorita frecarilor din timpul mersului. O pereche de arcuri te ajunge la ~400ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri in avans.

Am patit acelasi lucru ca si tine. Nu stiu cat timp s-a circulat cu masina cu arcul rupt pentru ca l-am descoperit dupa o verificare ce o fac din cand in cand. Am cumparat un alt arc de la dezmembrari(prin curier de la tulcea) de la acelasi tip de masina cu acelasi tip de motor ce m-a costat 100 ron cu tot cu transport.Arcul cumparat difera putin de cel rupt prin faptul ca terminatia spirei se termina in alt loc, adica daca pun arcurile unul langa altul, un arc are terminatiile pe aceiasi parte iar unul are terminatiile opuse(nu stiu cat de mult m-am facut inteles) asa ca ai grija si la acest aspect cand il cumperi. Vezi ca ai si niste coduri de culoare, buline de vopsea pe spire. Cred ca este indicat sa cumperi un arc SH daca cumperi doar unul sau 2 daca le cumperi noi.Arcul este simplu de schimbat daca ai presa pentru arcuri, daca nu, nu ai ce face si trebuie mers la service. Parerea mea este ca poti face acel drum de care spuneai si cu arcul rupt daca este neaparat nevoie.Dupa cum spuneam, si la mine a fost rupt si nu stiu cat timp s-a mers asa. Nu cred sa fie diferenta intre arcurile stanga-dreapta.Bafta.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate pune si arc SH. Caci am in plan schimb de arcuri plus telescoape, fata-spate, dar pe moment nu dispun de resursele financiare ce ar fi necesar. Deci as prefera sa schimb doar un singur arc.

Se potriveste doar de la Fabia, sau si de le Polo, sau alte modele VAG? Daca ar fi mai multe multe modele, mi-ar fi mai usor sa gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine este interesat de o pereche de arcuri spate aproape noi sa-mi dea PM.

Eu le-am schimbat cu altele de PDG ca sa o mai inalt citiva cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de arcuri, si mie imi mai troznesc cand pe fata, cand pe spate dar niciodata nu pot sa reproduc zgomotul. 120 L, ai avut si tu odata o problema asemanatoare pe spate si-ai zis ca ai gasit suruburile de la flansele de amortizor desfacute. Am dat si eu jos la mine aparatorile si-am pus cheia pe suruburile alea, sunt beton. Nu stiu ce sa le mai fac, pe unde sa mai umblu. Dar SIGUR arcurile nu sunt rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile sesisez si eu un zgomot ciudat, care apare doar cand urc sau cobor o bordura si am volanul virat stanga. E un fel de scartait intrerupt, ma gandesc ca ar putea fi de la bucsele de bascula, desi sunt schimbate cu cele de Cupra de 40.000 km si mecanicul de la service mi-a spus ca sunt ok, inclusiv bucsele de la bara stabilizatoare si bieletele antiruliu.

Stiti cumva de la ce ar putea fi zgomotul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele de bara antiruliu. Cand urci bordura lucreaza suspensia rotii cu care urci si probabil apare o miscare de rotatie in bara antiruliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns Blitz, din ce mi-ai scris inteleg bucsele de la bara stabilizatoare? Eu le suspectez de ceva timp, chiar daca mecanicul a spus ca sunt ok, uneori cand trec peste un limitator de viteza apare un scartait la roata stanga, un zgomot de cauciuc care se freaca de ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau pivot brat de asemenea pivot cap de bara care da semne de oboseala, la cealalta masina le mai faceam cate o injectie cu ulei prin burduful de protectie cu seringa cu ac sa le mai lungesc viata, daca intra cateva picaturi de ulei se simtea si la directie ca n-are servo, ma invatase un tehnician de la reglajul optic al directiei fiindca a auzit ca-mi scartie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la asta si inca mai suspectez bieletele de directie, mecanicul le-a verificat prin metoda clasica - tras cu mana de ele sa vada daca au joc - si a spus ca sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si iata faimoasa sectiune a zgomotelor invaluite in mister. pentru mine inca este un mister un zgomot pe care il am la masina. fiti atenti. in treapta a 2-a, DOAR A 2 A, mi se aude un suierat. in rest, totul e ok. treapta a 2a fluiera, suiera, cum vreti voi. ati dezlegat vreun mister asemanator vreunul dintre voi? spuneti-mi secretul va rog!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai fost la service, nivelul uleiului din cutia de viteze n-a fost verificat, sau ma rog schimbat direct ca nu e mult?

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost schimbat, verificat, nimic. Probabil ca ai dreptate in privinta asta deoarece in viteze uneori intra mai greu. Nu fortat, dar mai greu. Azi, cand am ajuns la tara, am observat o alta kikita. Am coborat din masina si a venit un miros de ars, de la rotile de pe spate. Unchiul meu a zis ca s-a blocat ceva la roata. Mai multe nu stiu.

Cand m-am intors, totul era ok. Mirosea foarte tare a ars, nu stiu ce era. Ai vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-au blocat sabotii. Daca nu au fost verificate are fi bine desfacut tamburul si curatat de mizerie si verificat sa se miste usor sabotii. Exista spary special de curatat frane, sau solutia de a o duce la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, te inteleg. Insa ziceam zilele trecute ca am ramas fara bani. De saboti mi-a zis si unchiul. Da stii ce e ciudat? Cand am mers in service, mi-au schimbat cei de acolo rulmentul la roata spate stanga, si placutele de frana. Nu trebuiau curatate atunci? Sa ma astept cat mai des sa se intample asemenea blocari ale sabotilor? sau se intampla rar lucrurile astea? Multumesc mult de raspunsurile pe care le oferi. Chiar ma ajuti cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te apuci singurel sa dai tamburii jos si sa faci o mica curatare acolo. Atentie mare, dupa ce pui la loc sa faci cateva pedale si sa tragi frana de mana de cateva ori ca sa vina in jos pana aia de reglaj. Daca faci treaba asta la un mecanic, sa stai langa el si sa nu il lasi ca dupa ce monteaza la loc tamburii sa traga el cu surubelnita penele de reglaj (ca vezi-doamne face reglaj la saboti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De saboti mi-a zis si unchiul.

Un motiv pentru care se blocheaza placutele de frana pe disc este acela ca in interiorul etrierului sunt 2 garnituri, una de protectie si una de presiune in care este introdus pistonasul de frana. In timp, intre pistonas, garnituri si etrier se formeaza un strat albicios cimentat care blocheaza cursa pistonului. Trebuie desfacut etrierul, scos pistonul, apoi gartniturile, se curata bine etrierul de acel praf cimentat cu o sarma cu cioc ce intra in canalele garniturilor, se spala bine cu APA, si se pun garnituri noi, in lipsa lor, poti pune garniturile vechi daca nu sunt rupte dupa ce le cureti bine. Pistonasul se baga in etrier prin infiletare si se scoate prin apasarea de mai multe ori pe pedala de frana. Verifica inainte de a desface urmatoarea chestie : trage frana de mana de cateva ori apoi cu frana lasata jos impinge masina si vezi cat de usor sau greu ruleaza, astfel elimini cauze posibile. Daca ruleaza greu inseamna ca ai un cablu ce ramane blocat si trebuie curatat sau schimbat. Cand mai simti miros de incins, opresti cat se poate de usor si pe cat posibil sa utilizezi frana cat mai putin si apoi pui dosul palmei pe fiecare roata (fata-spate) si depistezi care este cea mai fierbinte = acea roata este cu probleme.

am o oarecare dilema, vad ca ai motorul cu 16v, daca e de 101CP inseamna ca ai placute de frana + discuri pe spate, daca ai alta motorizare cred ca ai tambure cu saboti cum are si dacia pe spate, aici e ceva mai simplu.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!