Jump to content

Turbo


toluca
 Share

Postare recomandată

Am trecut prin cateva gropi cu masina si am spart baia de ulei.

Am dus masina intr-un service si mi-au schimbata baia de ulei dand si cutia de viteze jos.

Cand am plecat cu masina "reparata" nu am mai reusit sa prind nici 120 km/h in viteza a sasea.

De turat se tureaza foarte greu si am prins 120 dupa ce am turat-o foarte mult.

Eu cred ca e de la turbo pentru ca nu se mai aude in interior zgomot de turbina.

Ce s-ar fi putut strica si cum se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica un pic poate au uitat sa puna mufa la debitmetru sau nu au pus furtunasul care comanda turbina ori au schimbat aceste piese cu unele defecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai observat la intrare in aria de Passat inscrisul:

Stiky: Va rog postati doar topic-uri legate de Passat 
nu ce tine doar de TDI sau de benzinar

?

Probabil ca nu. Mut subiectul la aria TDi Forum dar sa retinem pe viitor sa punem problemele de motor la ariile de motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut prin cateva gropi cu masina si am spart baia de ulei...

Ce s-ar fi putut strica si cum se poate repara?

Daca ai circulat fara ulei, prima care are de suferit fiindca ramane fara ungere este turbina.

Este foarte posibila si varianta ca aceasta sa fie defecta.

Si atunci apelezi la doctori de turbine: Cipos este unul dintre ei, face si transplanturi :Driver:

Daca nu este in zona da-mi un mesaj si iti pot recomanda si pe altcineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rind o diagnoza cu un vag pe engine si niste masuratori....ca sa nu cauti aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rind o diagnoza cu un vag ...

asta este deja axiomatic, si daca am spus Cipos, am inclus deja diagnoza...

este tot axiomatic :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca am gresit locul unde sa postez prima oara dar eram disperat!!!!

Asta cred ca intelegeti si voi. Am fost depasit de cateva dacii.

Nu ca as avea vreo problema cu masina noastra nationala.

Am reusit sa-l repar.

Era un furtun sarit de la un vacum din spatele motorului.

In afara de putere la motor nu mai aveam nici frane cum trebuie.

Acum merge perfect.

Modificat de toluca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai intalnit aceasta problema la un golf, deci.. comanda turbinei, bine ca a fost numai atata

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... si franele?... ca nu inteleg... sunt curios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sistemul de vacuum care comanda turbina se alimenteaza din acelasi circuit cu servo-ul de la frina;intregul circuit tragea aer fals;servo-ul de la frina nu-si mai putea face treaba eficient...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!