Jump to content

revizie 50.000


vladpo
 Share

Postare recomandată

Salut! Am tot cautat ce se schima pe la revizii si nu prea am gasit. Simplu: motor 1.6 8v AKL. 50000 de km.

Ce trebuie sa verifice schimbe. Masina are 5 ani. ANul trecut schimbata distributia. Deci..?

ulei, filtru de ulei, filtru benzina?, bujii, ulei cutie de viteze?, antigel, lichid de frana, lichid de servo? ce alte verificari/ schimbari? AM pierdut cartea..nu stiu pe unde e! MErsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtre, ulei motor si bujii cred ca este suficient, restul doar se verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 50000 ???? eu stiam de cea de la 60000 cind, fata de cele din 15 in 15kkm se mai schimba/verifica si altele asa incit pretul trece de 1000RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reed trebuie sa tinem cont si de vechimea masinii ... si de calitatea combustibilului de pe la noi. E adevarat ca in cartea tehnica la 60k, dar 5 ani inseamna destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INtreb si aici pentru ca acolo vad ca nu raspunde nimeni. Deci antigelul se completeaza doar si nu se schimba?? e G12 parca(din ala roz). Altceva... ambreiajul nu poate fi reglat mai jos? Multumesc. Masina e Bora 1.6 AKL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul se completeaza (VW nu ogliga schimbarea lui). Dar recomandarile VW spun ca e bine sa fie schimbat la 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. LA midocar mi-au spus ca nu se schimba si sa stau linistit. :) (desi eu am intrebat de vreo 3 ori foarte neincrezator)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Antigelul se schimba din 2 in 2 ani indiferent daca e G12 sau nu. Acelasi interval si pentru lichidul de frana. Deci schimba antigelul ( G12 ) , lichidul de frana ( OMV Dot 5.1 ), toate filtrele si uleiul. Lichidul de servo se completeaza la nivel, bujiile stiam ca le-ai schimbat. Se mai face o inspectie a sistemului de franare ( furtune, placute frana ), sistemului de directie, sistemului de suspensie si a rulmentilor (eventual gresare daca e cazul) si nu in ultimul rand verificarea bateriei cu un densimetru inainte de iarna. Cam atat ... Bafta! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!