Jump to content

Cum imi pun un turometru ???


Florin_Golf1
 Share

Postare recomandată

sustin ce am spus mai sus mufa din dreapta cea alba firul negru cu rosu este singurul. nu mai este altu asemanator este pe primul rand :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spike, intotdeauna ma ajuti :))

Astept sa trimiti ce am vb ca sa pot si eu savura acul de rpm :))

Ms incaodata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Pot afla cate mufe am la ceasuri fara sa desfac tot bordul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci trebuie sa ai doar o singura mufa!

Modificat de Atty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu, scuze dar eram la servici, de asta iti scriu doar acuma.

zaytusca, daca vrei ceasuri cu turometru pentru diidii, vezi ca are raul, r4ulik parca are id-ul de mess, vb cu el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sesigur,si eu vreau tot turometru...:icon_thumright: am luat un turometru dinala luminat frumos ce se vand prin pietze cu 16 sute de culori si mare cat bucurestiu.turometru era initzial pe un benzinar si era legat la bobina de inductzie.am inteles ca nu am shanse sa il pun pe a mea masina si sa si functzioneze...are cineva vreo alta parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curind am pus ceasuri cu turometru dar mai are si indicator de masurare a consumului instant si pentru schimbarea vitezelor.Acici e o problema si anume ca acest indicator trebuie legat printr-un furtun la carburator sau la filtru de aer. Probabil merge cu vacuum. Va rog mult cine stie unde trebuie pus acest furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi am primit bordul cu turometru de la felix (mersi), ma poate ajuta cineva cu o schema electrica ca sa stiu cum sa il montez? sau o corespondenta a firelor intre cel cu turometru si cel fara.

E bordul cu o singura mufa, diesel.

Multumesc anticipat! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curind am pus ceasuri cu turometru dar mai are si indicator de masurare a consumului instant si pentru schimbarea vitezelor.Acici e o problema si anume ca acest indicator trebuie legat printr-un furtun la carburator sau la filtru de aer. Probabil merge cu vacuum. Va rog mult cine stie unde trebuie pus acest furtun?

Pe orice vacum, de preferinta cel care pleaca din tulumba de frana (vezi ca are el prevazute 2 orificii pt vacumuri)

Azi am primit bordul cu turometru de la felix (mersi), ma poate ajuta cineva cu o schema electrica ca sa stiu cum sa il montez? sau o corespondenta a firelor intre cel cu turometru si cel fara.

E bordul cu o singura mufa, diesel.

Multumesc anticipat! :)

Daca e tot cu o mufa, doar il schimbi, si atat.

Mai trebuie sa verifici langa baterie, e un fir albastru (daca ai deja montat si pt alternator, legat de cel albastru, adica de excitatia alternatorului mai exista un fir care merge tot la alternator).

Instalatia electrica E2 pt diesel vine de fabrica si cu firul care vine legat la alternator , pt turometru.

Ceasurile le inlocuiesti ca atare. Nu trebuie pus sau scos nimic la ele.

Eventual, daca chiar nu ai firul care merge la alternator, ......... atunci ala trebuie tras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile care le-am avut erau de benzinar, deci nu avea niciun fir tras de la alternator/releu bujii. Le-am identificat impreuna cu Catalos, care sunt pinii de la mufa (pinul 10 e pt bujii si pinul 20 e pt alternator) si acum trebuie sa trag firele. Numai ca nu stiu de ce nu pot lua teniune de pe releu, nu imi da nimic cand leg un bec la pinul L de pe releu...am schimbat 3 relee dintre care 1 nou....trebuie sa mai studiez un pic problema.

PS: alternator cu mufa W inca nu am, sunt in cautari avansate......numai de ar raspunde lumea la mesaje! :)

lima.jpg

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu comentez, ca, pe mine sigur nu m-ai intrebat.

Dar... tu stii mai bine.

Ma rog.

Nu este asa de greu de pus firul de alternator.

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-am intrebat pentru ca stiu ca tu trimii prin posta...si asta chiar e mare si la curier dau cat nu face.

Firum de la alternator nu e greu, eu inca sunt in cautarea tensiunii de la bujii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un golf mk1 din 79 cam pe unde s eleaga turometru 1.4 diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Stie cineva unde trebuie dus firul W de la alternator la ceasuri ca sa indice turometru? la disele cu o mufa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva unde trebuie dus firul W de la alternator la ceasuri ca sa indice turometru? la disele cu o mufa 

Pe pinul 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Spiridusulverde

 

in ceasurile din bord am turometru. este modelul cu 2 mufe. la care pin vine legat firul de la alternator? HELP PLZ

http://www.megafileupload.com/en/file/2270...e-bord-doc.html

 

Buna oare poti sa pui din nou fisierul pe net link-ul este expirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!