Jump to content

Turbina motorului 2.0 TDI cu probleme?


Hubertus
 Share

Postare recomandată

Salutare domnilor,

Pe un forum din alta tara, se vorbeste despre faptul ca la unele motoare de 2.0L PDTDI - eu am asa ceva pe Altea - au inceput sa cada turbinele. E vorba de turbina G17. Ce stiti despre asta? Mentionez, ca majoritatea au tuning pe masina. De asemenea, pe poza turbinei stricate se vede ceva ciudat: "MADE IN ROMANIA". Unde naiba se fac la noi astfel de turbine?! :vaidecapulmeu: Astia de la VW au luat-o razna?

Eu am mai avut turbina stricata, pe Megane, si nu mai vreau asa ceva. E al naibii de scump.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si eu un Seat 2.0 TDI cu turbina crapata.

Si intr-adevar se fac la Romanica...mai precis la Sinaia...:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt Garrett GT17 nu G17 si sunt facute si la noi in Bucuresti parca. Alea din Romania sunt se pare din cele mai fiabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbomecanica le face, nici o sinaie nici un ploiesti. Mi se pare normal sa cada daca ii faci tuning. Ea e facuta pentru 140 CP , nu pentru mai mult.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu turbomecanica le face...honeywell le face...toti confundati? sunt doar in aceeasi curte! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergeti in Militari si treceti de autogara Militari , pe dreapta unde este restaurantul Turbotequila , este si Honeywell Garrett Romania , adica Turbomecanica SA. Deci turbinele alea de care ziceti voi se fac in Bucuresti , cartierul Militari .Dar nu toate . Unele mai sunt facute in Italia , am vazut si unele unguresti , poloneze dar am vazut si turbine Made in Germany( IHI - KKK) si made in USA (Garrett - de la mama lor ) pe masinile VAG .

Ideea este ca alea romanesti se pare ca sunt cele mai bune.Turbinele Made in Romania de regula sunt piese de schimb pentru alea OEM , dar am vazut montate si in fabrica .

Din experienta am observat ca cele mai sensibile sunt turbinele KKk , desi nu pricep.KKK fabrica niste turbosuflante de motoare navale si de camioane de-ti sta ceasul . Am vazut turbina KKK la 1.000.000 km pe un Mercedes 1838 - nu papa gram de ulei si mergea exact ca in prima zi .

Iar turbinele KKK se monteaza cu precadere pe motoarele 2.0 TDI/140 cp . Pe motoarele 2.0 /170 Cp de pe Octavia 2 se monteaza turbine Garrett made in Romania ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este sunt scumpe ca si piese de schimb , dar intrebarea mea este daca vrei masina de dat talpa de ce te plangi ca iti cade turbina ta de pe motorul tau cu chip tuning ?EE,aici este nebuloasa.....si stai ca inca nu ti-a cazut si ambreiajul .

Multi se intreaba daca chip tuningul face rau turbinei . Adevarul este ca nimeni nu stie. Unii zic ca nu , altii ca da .Adevarul este pe undeva la mijloc. Tunerii profesionisti insa schimba turbina cu totul.

Producatorii de turbine dau ca si cauze ale defectelor mai multe :ulei neschimbat la timp sau de proasta calitate , filtre de aer neschimbate la timp , racire defectuoasa a uleiului , etc.

Asa ca inainte sa iti cada turbina verifica totusi daca ai avut grija de masina ta cum trebuie .Stii cum e , ma duc la revizie la 15.000 in loc de mai devreme , nu schimb filtrul de aer ca nu e nevoie , si uite asa incepe :incepe motorul sa nu mai traga , scoate fum ca locomotiva , suge ulei mai ceva ca motorina , etc .

La fel se intampla si cu motorul asta de 2.0 l tdi . Ideea este ca am vazut turbine cazute si la "talpe late "si la soferi mai inceti . Insa sunt foarte putine la numar comparativ cu care masini 2.0 tdi sunt in Romania .

Asta e ...ghinion ...se rezolva pe garantie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
Publicat (modificat)

Salutare! Se pare ca am o pasa proasta in ultiima vreme. Vineri, m-am dus la service sa identificam o bataie la roata fata dreapta si in proba de mers a crapat turbina. :( Cel putin asta spun cei de la service. Eu tind sa le dau dreptate, fiindca in ultima vreme a cam suierat prea evident. Masina e ceea din semnatura, cu aprox 101.000 km la bord. Mai prost nici ca se putea sa apara aceste probleme, findca nu suntem deloc bine financiar si nu mi-a lipsit o cheltuiala de parox 1.000 de EUR. Aveti vreo idee cum s-ar putea remedia problema cu un buget mai scazut?

Multumesc!

Modificat de Hubertus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

vorbeste cu CIPOS el e tatic in turbine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intradevar a crapat turbina nu mai ai ce sa ii faci, daca da doar limp mode te ajuta cipos. Intradevar tubinele de 2.0 au mari probleme. Suieratul turbinei e doar primul semna ca turbina e pe duca. Asta nu inseamna ca se strica imediat. Mai poate merge 1000km sau 20.000km depinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!