Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Salutare, golf 5, 2005, scos catalizatorul, masina trage greoi si pornirea la rece cu mici trepidatii pana se echilibreaza turatia. Dupa diagnoza am urmatoarele erori din poza. Sugestii?

received_1719464271473664.jpeg

Modificat de vopmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai misfire aproape pe toți cilindrii... 

Aprindere de cacao, injectoare înfundate, presiune benzina slabă... Cam în ordinea asta... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Moog a scris:

Ai misfire aproape pe toți cilindrii... 

Aprindere de cacao, injectoare înfundate, presiune benzina slabă... Cam în ordinea asta... 

 

Rateurile alea de pe cilindri, nu au treaba cu bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inspectie vizuala a bujiilor si vezi daca necesita inlocuire apoi te legi de injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , mi s-a aprins in bord check enginul , am facut ieri revizia si schimbul de bujii , la test mi-a iesit eroare de sonda lambda ( am facut 2 teste la serviceuri diferite , aceeasi eroare ) . Unul din service-uri mi-a spus sa bag doar benzina de 99 ca ar putea fi de la carburant si sa nu schimb sonda . In cazul in care masina nu da nici un simptom ( pornire , putere , combustibil ) ce ma sfatuiti sa fac ? Cica doar cu o sonda originala( 600-700 lei )  se sterge definitiv eroarea daca reapare . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu eroarea , doar ca mi-a aratat baiatul de la service ca scria sonda lambda , in aplicatie . Oricum daca vroia sa ma tepuiasca  imi spunea sa o schimb . A spus ca daca nu da nici un semn sa merg asa ca e de la benzina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga numai de 99 si chiar daca se aprinde ala te faci ca ploua...este ceva obisnuit nu trebuie sa ti faci griji daca comportamentul cazanului ramane neschimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

De ieri mașina îmi merge in șuturi, da rateuri și nu mai are putere mai deloc. 

Pe evacuare scoate benzina nearsa pt că se simte mirosul daca stau cu geamul deschis și consumul mi-a crescut. 

Azi am pus-o pe tester și mi-a dat erorile din poza atașată.

E sonda lambda defecta sau alta e cauza?

 

IMG_20180713_192421.jpg

Și încă o întrebare. Are rost să incerc sa o schimb acasă cu o cheie de 22 sau merg la service? Mi-e teamă să nu ii stric filetul sau, mai grav, să rămână jumătate de sonda acolo, in galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caută un service care are ce trebuie... Îți trebuie tubulara tăiată, specială... 

După erori sonda 1 e dusă.... Șterge și vezi care mai apar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am văzut că e o cheie specială.

La service am găsit să îmi fac programare abia pe la fine săptămânii viitoare. Speram sa o pot schimba in weekend. Oare WD-40 m-ar ajuta sa o desfac mai ușor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede și nu încerca... 

E moartea pasiunii... A încercat un amic sa o schimbe la mine... A reușit... După vreo 1h, pe elevator cu scule, forță etc... Și e pe meserie... 

Când a văzut prima dată o cheie specială a luat-o chit că se ocupă de GPL nu mecanica uzuală... :)

Sa fie acolo dacă mai apare vreun pretin... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, Moog said:

Crede și nu încerca... 

E moartea pasiunii... A încercat un amic sa o schimbe la mine... A reușit... După vreo 1h, pe elevator cu scule, forță etc... Și e pe meserie... 

Când a văzut prima dată o cheie specială a luat-o chit că se ocupă de GPL nu mecanica uzuală... :)

Sa fie acolo dacă mai apare vreun pretin... 

O să incerc totuși. După ce mă julesc puțin pe la maini probabil o să renunț.

Am incercat sa scot mufa să văd dacă își schimbă mersul. Același mers l-am avut și cu mufa scoasă, același rateuri. 

Citeam tot pe aici daca ar trebui sa meargă motorul rotund dar o sa consume mult. 

 

Să fie oare debitmetrul de aer? Sa dea aer puțin și de aici rateurile.... Deși ăla ar fi trebuit să de eroare pe vag-com, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, ajuta-ma cu un sfat. Văd că te pricepi. 

Am șters erorile și, după ce merg puțin cu mașina, îmi rămâne 00537. 

Ross Wiki zice că ar putea fii probleme la regulatorul de presiune combustibil, pompa de benzina, injectoare sau sonda lambda. 

Debitmetrul nu îmi dă eroare deloc.

Am același amestec bogat. Da rateuri și miroase eșapamentul a benzina. 

 

Daca pompa e defecta nu ar fi normal să aibă debitul mai mic?

Modificat de kretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua în ordinea de pe ross având în vedere și erorile mai vechi... 

Check Lambda Control/Sensors

Check/Repair Wiring and/or Connector(s) from/to Lambda Sensor(s)

Check/Replace/Clean Injector(s)

Check/Replace Fuel Pressure Regulator

Check/Replace Fuel Pump

Check Fuel Level

Vacuum/smoke test hoses/valves and replace leaking ones

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile vechi apăruseră după ce am scos mufa de la sonda lambda. Azi am curățat clapeta de accelerație, debitmetrul și am dat cu spray de contacte peste tot. 

Un meseriaș cu care am vorbit la telefon îmi zicea sa verifica aprinderea. Să schimb bujiile, fisele. M-am uitat la întuneric și bobina de inducție nu fura curent.

Mirosul de benzina îl aveam de vreo 2 luni dar nu am avut alte probleme. 

In urma cu 2 zile au inceput rateurile și pierderile de putere. 

Bagasem benzina de la OMV. De obicei bag de la Rompetrol. 

Azi am pus de la Rompetrol și parcă merge ceva mai bine . La rece e mai binișor. Când se încălzește motorul se intensifică rateurile. 

O sa caut un service unde să schimb bujiile.( Galeria de admisie acoperă după dintre bujii și accesul se face foarte greu)

Încă o întrebare. 

Daca scot mufa de la debitmetrul de aer ar trebuie a se observe o diferență notabilă in mersul motorului? Am scos-o și a fost o foarte mică diferență.

Când am scos-o mi-a apărut eroarea pe Vag-Com dar așa nu îmi dă decât eroarea 00537. 

Nici bujiile nu dau misfire.

 

Cu mufa de la sonda lambda scoasă motorul are același comportament că și cu mufa pusa.

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage un ochi pe 14 și vezi dacă ai misfire... 

Pe 1 cu 3 ce zice? Pe 32 ce ai? 

Dacă nu ai misfire lasă aprinderea, vezi ce ți am zis mai sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc mâine. Nu mă pricep prea bine sa lucrez cu vag com-ul. 

Ce ar trebui să îmi apară. 

Sonda am verificat-o oarecum. Nu are fire oxidate sau rupte. 

Mașina pornește "la sfert". Ralantiul îl ține foarte bine. Turația sta undeva la 800rot/min. 

 

 

 

 

IMG_20180714_225639.jpg

IMG_20180714_225648.jpg

Modificat de kretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, R Z F said:

e sonda moarta,valori 0

Când ajunge temperatura apei la 90 de grade valoare sondei lambda creștea. Nu mai era zero.

Am înțeles că sonda lambda atunci incepe sa lucreze, după ce se încălzește motorul, undeva după 60°.

Nu m-ar deranja sa o schimb. Am găsit Mobiletron cu 180 de lei și Bosch cu 320 de lei. Daca as ști sigur că e sonda, as lua-o pe cea Bosch.

Modificat de kretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lucrează când se încălzește ea nu apa... 

Du-te la unul care le are cu diagnoza... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.

O sa mai caut service-uri. La cel la care am sunat aveau multe programări.

Intre timp.... ceva idei???

Eroarea la sonda e singura care persista. 

Am reușit să desfac bujiile. Nu sunt arse deci lucrează normal.... Prin deducție, și fisele si bobina de inducție sunt bune, nu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ești culmea... 

Dacă Ross zice ceva, și pe verificatelea, 80% se nimeresc... În cazul tău din exp verifica ce zic aia... Cam în ordinea aia... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Înțeleg. 

O sa incerc sa fac cum zice și Ross numai că sunt cam multe de schimbat. 

Daca mă apuc să schimb sonda lambda, pompa de benzină și încă vreo două chestii ajung la prețul mașinii. 

O sa merg la service(când oi găsi unu) și să văd ce zic și eu. 

Cea mai mare teamă e sa nu nimeresc vreun mecanic slab care să mă pună să schimb piese după ureche. 

De asta tot întreb. Nu sunt adeptul sintagmei "crede și nu cerceta". 

 

Și cu Ross. Am avut o problema acum ceva timp.  Nu mai pornește mașina. Dădeam la automat și degeaba. 

Îmi dădea eroare la 2 senzori. 

Am bibilit-o câteva ore și până la urmă s-au dovedit că problema era la partea electrica a contactului. 

Deci nici pe Ross nu îl cred orbește. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!