Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

andreilancrajan

Eu as lua modelul asta de la bosch  0258007351 dar pe tipul meu de motor nu cred ca merge,doar cea originala  NGK 1842

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa mearga doar NGK? 

Cel mai bine te duci cu seria de sasiu la un magazin de piese auto si comanzi pe baza seriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine iei "dedicata" nu universala. Are mufa sertizata gata din fabrica...sertizarea mufei de electrician/ mecanic nu e tocmai buna, si in timp pot aparea probleme si te duci cu capul...

Nu conteaza marca...poate fi Bosch sau NTK (NGK)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreilancrajan

La una din astea doua m am gandit si eu sa iau ori Bosch ori NTK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat pentru masina mea sonda lambda NGK noua cu 5 milioane, am avut aceeasi eroare.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreilancrajan

Ai montat o tu, sau la service autorizat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat-o eu. cred ca daca vrei sa beneficiezi de garantie, trebuie sa o montezi la un service autorizat.

montarea este simpla intr-o anumita masura, sonda este infiletata ca o bujie pe galeria de admisie. la masina mea in special, a fost nevoie sa o urc pe elevator ca sa pot desface conectorul electric, si de asemenea a trebuit sa scot un surub ce tinea protectia pusa peste galeria de evacuare ca sa pot ajunge la sonda. 

am avut acces la sonda si am putut folosi o cheie normala (parca de 15 sau 17). sonda noua are deja pe ea vaselina aceea speciala care face sa nu se gripeze filetul daca vrei sa o desfaci ulterior.

mare atentie la ce sonda necesita masina ta. motorul meu are 2 sonde lambda: una inainte de catalizator, cu 5 fire si una dupa catalizator cu 4 fire.

am primit de la un coleg de serviciu ce detine un golf cu motor ca al tau o sonda boch cu 4 fire (el avand o singura sonda). binenteles nu s-a potrivit sonda respectiva la mine, eu avand-o defecta pe cea de dinainte de catalizator.

 

daca ai drum prin pipera iti pot dona acea sonda, are doar cateva mii de KM la activ. tin sa mentionez ca are cablurile taiate si legate la loc, dar cu simt de raspundere si cu tub termoretractabiloeste fiecare legatura.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema la masina (golf 4 , 1.6 SR, AKL, fabricat in 1998). Masina se ineaca in momentul cand o pornesc dimineata ,si se opreste, Turometrul urca  spre 2000 de ture si apoi cade brusc la 0 , orpindu se masina. Patesc asta de cateva ori pana ce merg cativa km, apoi nu se mai opreste.  .Am scanat cu VAG COM si mi-au aparut erorile din atasament, in special cele legate de sonda lambda. Nu stiu ce sa fac , ca sa o  fac sa functioneze. Sonda este noua , schimbata anul trecut in vara. La masuratorile cu VAG COM imi arata ca sonda are permanent 1.54V.  Daca aveti vreo idee va rog sa mi spuneti . 

 

erori engine 21042017.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sonda este cu probleme  pe partea de incalzire. Este prea lenta.

Dupa ce se incalzeste, daca vei sterge eroarea si vei porni din nou, vei constata ca eroarea nu va mai apare, motorul va functiona impecabil, pana dimineata urmatoare, cand va face probleme din nou.

Va trebui sa verifici:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00537

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru observatie. Am sa fac o scanare si stergere de defecte .  Aveti idee ? Se poate seta ceva la sonda lambda ca sa functioneze? Imi apare constanta valoarea de 1.54V , deci ceva tensiune ajunge in ea, dar nu fluctueaza in functionare. Este posibil ca din cauza sondei lambda sa nu pot face adaptarea la clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa setezi la sonda sa functioneze.

Nu din cauza sondei nu poti face adaptarea clapetei. Stergi erorile inregistrate pe Engine dupa ce dispare simptomul care l-ai mentionat mai sus, dupa care vei incerca adaptarea clapetei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin . Am sters erorile de pe modulul Engine si am incercat sa fac adaptarea clapetei , dar nu mi a mers. Nu mi-a afisat adp OK . Rezultatul nu a fost asa cum ar trebui , ci mi a aparut ceva ca in poza de mai jos. Are cineva idee de ce nu imi merge?

Adaptare clapeta -  2.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stiu ca fac o abatere mica de la acest topic, si imi cer scuze, dar nu am gasit unde sa poztez mica mea nelamurire.

Am vrut sa inlocuiesc sonda lambda 1 personal, dar cand mi-am pregatit terenul, ca sa imi fac loc am scos mufa de la senzorul de presiune ulei si am observat ca baltea ulei si in mufa, si curge putin si din senzor, trebuie inlocuit ? Se potriveste acest senzor Hella 6ZL 008 280-001 ? Motor 1.6 16v AZD ( nu mi s-a aprins nici-un avertisment legat de ulei, dar din ce am inteles, nu este normal sa fie ulei in mufa acestui senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/25/2017 at 7:57 AM, shadownight said:

Revin . Am sters erorile de pe modulul Engine si am incercat sa fac adaptarea clapetei , dar nu mi a mers. Nu mi-a afisat adp OK . Rezultatul nu a fost asa cum ar trebui , ci mi a aparut ceva ca in poza de mai jos. Are cineva idee de ce nu imi merge?

Ai intrat în Basic Settings? Din butonul de jos, stânga? Uite ce se spune:

Quote

 

Turn the key on but do not start the car. 

[Select]

[01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08]

Enter Group 098 (Note: Some SIMOS or Marelli ECU's use Group 001 such as ADY & AEE engines)

[Go!]

[Switch to basic settings]

Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds.

Click the [Switch to Meas. Blocks] button and you're all set.

Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!

 

 

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, sdR+ said:

Nu este normal sa fie ulei acolo si in curand se duce de tot si trebuie sa iei o piesa de origine nu altermarket la problema ta adica asta http://www.epiesa.ro/senzor-presiune-ulei-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-oe-vw-036919081d/14590/10578/articol-20006252/

Multumesc sdR+, mi se pare un pic cam scumpa piesa OEM, cred ca merg pe un AM sa vad cat tine, in viitor daca vad ca nu are viata prea mare. o sa merg pe original.

Am dat codul acela deoarece o gasesc aici la mine in oras si nu trebuie sa mai platesc transport, costa 21 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Prodan Catalin

Buna seara,

Am si eu urmatoarele erori pe sonda lambda:

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl
Part No: 036 906 034 CB
Component: MARELLI 4MV 4965
Coding: 00071
Shop #: WSC 13765
VCID: 54A79ADBA40E94BE60B-4A9C
TMBBC26Y233842320 SKZ7Z0C1959851
2 Faults Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage
P1190 - 35-00 - Implausible
Readiness: 0000 0000

Am fost la service si mi-au spus ca trebuie schimbata sonda 1. Nu sunt cunoscator al domeniului insa baietii mi-au lasat impresia ca vor sa scape repede de mine si mi-au zis ca o pot schimba cumparand de la ei una - aprox 600 lei. Modelul de care am nevoie ar fi nkg.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile sunt într-adevăr de sonda lambda 1. Cam atât costă cu manopera etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am cumpărat în 21.04.2017 cu 473 de lei NGK made în Japan (zic eu originala) + 50 de lei manopera ( la un nene la garaj ), momentan vad ca este 516 lei cu 5% reducere = 491 lei, nu știu dacă am voie sa postez firma, dar dacă te interesează îți pot da pe privat. (Nu este mare diferența)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
ionut.vidrighin

Buna tuturor,


cam de o saptamana masina a inceput sa scoata un sunet ca de toba de esapament sparta.
sunetul vine de undeva de sub mijlocul masinii.
simptomele ei: trage foarte, foarte greu
am scanat si am gasit urmatoarele 2 coduri de eroare:
P0400
P3211 

de primul cod stiu ca e de la EGR pentru ca merg asa cu el de un an de zile
al doilea cod insa e nou de data asta.

puteti va rog sa imi spuneti daca e sonda lambda si daca da, care anume este ?
pentru ca stiu ca la golf 4 sunt 2 sonde.

detaliile motorului de pe masina: 1.4 16V, cod BCA
tocmai ce-am schimbat azi bobina de inductie de pe cilindrul 1. 
probabil s-a dus pt ca am facut cu ea 300 km si am fortat motorul

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este prima sonda...si verifica sa nu ai primul catalizator infundat din cauza consumului de ulei(cel care face parte din galeria de evacuare)respectiv cel de sub masina spart si poti verifica si tobele plus racordul care imbina toba mijlocie cu cea finala.Cineva tine mana pentru a astupa gaurile tevii de esapament cu motorul pornit si te poti uita sub masina sa vezi daca iese fum pe undeva.

Verifica catalizatorul de sub masina sa nu fie spart si sa plimbe resturile prin el(te poti baga pe sub masina si bati ori ''zgaltai'' de el'')si de asemenea tobele.De la sonda nu scoate astfel de sunete.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

multumesc pentru raspunsul prompt 

in principiu, una la mana trebuie sa inlocuiesc prima sonda
pe urma sa trec sa fac testele explicate de tine cu catalizatorul

sonda singura, defecta, ma gandesc ca nu ar putea face ca masina sa scoata astfel de sunete.. ? sau.. ?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai întâi schimbă EGR-ul, de la el merge aiurea motorul. Ridică mașina pe elevator și verifică etanșeitatea evacuării, posibil să ai racordul flexibil spart sau vreo îmbinare slabă. Rezolvă și evacuarea, șterge erorile, mergi un timp și vezi dacă reapare eroarea cu sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

cu EGR-ul stricat merg de un an de zile si motorul n-a mers asa rau ca acum in tot anul.

maine merg la service sa verifice baietii pe sub masina care e treaba

multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!