Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

On 4/6/2005 at 10:46 AM, s_c said:

Amestecul prea bogat poate duce la inecarea masinii si la smucituri. Dar este mult mai probabil sa fie totusi amestec sarac.

EGR se testeaza punand un anumit grup din Engine in basic settings... din pacate nu stiu care este acesta la masina ta.

Daca lambda sta la 0.45V NU este nici bine, nici normal si nici vina comunicarii testerului, ci este ceva rau cu sonda (fie nu se incalzeste, fie e stricata, fie e vreun fir intrerupt)

Buna seara, am citit ce ati scris , la mine se cam potriveste . Daca bag mufa normal masina merge in socuri cand este la relantiu zici ca se opreste cand mergi cand se accelereaza cand nu. Daca schimb firele la sonda intre ele masina merge brici , consum mic si are viata.Firele au fost taiate cand am cumparat masina si inversate intre ele.Am depistat dupa ce am luat masina. La tester imi arata valori de 0 pt sonda nici plus nici minus.Sonda este noua tin sa mentionez. Puteti sa imi lasa-ti un nr de tel sau puteti sa ma contactati pe mail la cristiangheorghe75ro@yahoo.com, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

 

am rugamintea sa ma ajutati in rezolvarea acestor erori...am cautat pe net dar nu am gasit mare lucru si nu stiu cum sa-l indrum pe coleg in rezolvarea lor.

 

  Address 01: Engine       Labels: 06B-907-557-AHL.clb
Control Module Part Number: 3B0 907 557
  Component and/or Version: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03
           Software Coding: 04001
            Work Shop Code: WSC 00000 
                      VCID: 66C5C05F02A8FB11F57-49D8
2 Faults Found:

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
            31-00 - Open or Short to Ground
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
            19-00 - Lower Limit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Here's a discription of your code 520:


Intermittent code, the error does not not always occur, possible causes:

-leak in hose between maf and manifold
-bad wiring between maf (G70) en J220
-voltage supply to maf (G70) interrupted or short to ground
-Pin 7 on J220 shorted to ground
-maf (G70) defect
-J220 defect

J220 must be the ECU

Replace the maf (G70 )
Check maf wiring/harness and possible hose leaks

Rezolva prima eroare și cred că se rezolva și a doua . 

Modificat de Moog
Copy paste idiot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru ca nu inteleg mai nimic.... imi poti spune cum rezolv prima eroare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca am editat postul. 

Verifica aer fals intre MAF și clapeta , fire până la ecu ,  mufe,  dacă nu MAF ul . . . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul a fost schimbat deja...... ramane de vazut daca trage aer fals sau firele, daca nu, schimbata sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce te iei de ea?  Aia zice ca a ajuns la minim cu corecțiile . . . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu m-am luat de ea....colegul a fost in alta parte cu masina si i-a spus sa-l schimbe, iar el asta a facut.

Acum, eu incerc sa-l ajut cu problema asta cu costuri minime...... nu-l pun sa schimbe tot si nu rezolva nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme am erori diferite la sonda lambda 2, dupa catalizator! E ciudat ca sunt diferite, si anume:

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0139 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent
Readiness: 0000 0000
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2 
            P1114 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent

Sunt la interval de o saptamana!

Sa fie dusa sonda sau sa am vreun fir intrerupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un golf 4 sr 1.6 din 98",si am iesita mufa de la sonda lambda (cea de deasupra) si nu gasesc unde vine bagata,si e ciudat ca modelu asta de golf are o singura sonda din cate stiu,e dubioasa tare masina asta,ma gandesc ca e modificat ceva la ea,poate totusi ma poate ajuta cineva cu problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub masina ,langa catalizator,in dreptul scaunului pasagerului(dreapta) este o capsula neagra din plastic.

scut montat golf 4.jpg

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia e sonda 2,da eu am iesita mufa la sonda 1, si mai multi mi au zis ca masina asta are doar o sonda,eu de ce am 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am desfacut cutia aia de sub masina si nu aveam unde sa bag sonda 1:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, mi s-a aprins martorul de la motor, am verificat si se pare ca circuitul de incalzire al sondei este nefunctional.

Intrebarea este, pentr cod motor "BBZ", sonda este cu 5 fire sau cu 4? Si cum ar fi de preferat pana cumpar alta sonda, sa scot mufa sau sa o las bagata?

Va multumesc!

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat pana la urma sonda cu 5 fire, cea de dinainte de catalizator, citind mai mult am aflat ca am de fapt 2 sonde: una cu 4 fire dupa catalizator si una cu 5 fire inainte de catalizator. Cea cu 5 fire o am defecta.

Intrebare, trebuie sa adaptez ceva cu VCDS sau doar sterg eroarea?

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu trebuie sa adaptezi nimic. Stergi eroarea si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am inlocuit sonda cu 5 fire, am sters eroarea cu un simplu dispozitiv OBD2 wi-fi (cu toate ca s-ar fi stins singur martorul din bord dupa cateva porniri), parca este alta masina acum. Bine, cumulat si cu faptul ca am schimbat si termostatul.

Sa ramana si scris pentru cine se va mai lovi de aceeasi problema ca mine: La motorul 1.4 16v 74kw BBZ, sunt 2 sonde, una cu 5 fire si una cu 4, mare atentie la care trebuie schimbata.

Va multumesc pentru ajutor!

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate ma puteti ajuta cu un sfat...Detin o skoda fabia 1.4 101CP,AUB.De cand am masina mi s-a aprins check in-ul in bord.Mi s- a zis ca ar fi sonda lambda 1(inainte de catalizator) dar consumul nu este ridicat(5.6 in afara si 9-10 in oras pe vreme ca asta).Ceea ce ma deranjeaza ar fi tremuratul la relanti si fluctueaza acul la turometru.Ce ar putea fi in afara de sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi foarte multe cauze (sonda lambda, EGR, senzori temperatură, aer fals, regulator combustibil, clapetă, etc), doar o diagnoză poate spune cât de cât pe unde este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta am curatato, filtrele sunt schimbate.acuma nu sunt sigur de regulator daca ar fi o problema.mai merg odata la un diagnostic si revin cu eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu nevoie de un sfat de la cei patiti ca si mine: Azi in mers mi-a aprins Check engine, cu erori pe Lambda de dupa catalizator : 

004372 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2 P1114 - 008 - Internal Resistance too High

000311 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2    P0137 - 002 - Signal too Low - MIL ON

Particularitatea este ca eu am anulat acum 3-4 ani din soft Lambda 2 la TCM, sonda nu este conectata la galerie, insa legaturile electrice sunt facute, pt ca fara ele imi da eroare si aprinde Check engine. 

Dupa aceste erori ce ar trebui sa fac? sa verific legaturile electrice ale sondei? sau trebuie sa cumpar alta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog sa ma ajutati si pe mine sa interpretez datele din filmuletul postat. Din ce am citit pana acum - daca apare cu minus pe LTFT inseamna ca amestecul este prea bogat. Ciudat este ca pe STFT pare sa lucreze bine (se incadreaza in limitele de +10/-10 %. Atunci de unde valoarea aia pe 032 ? In acest caz am inteles ca trebuie verificata presiunea combustibilului si injectoarele (eu merg pe GPL - nu vad ce legatura ar avea regulatorul de presiune sau injectoarele de benzina). SA nu lucreze sonda lambda bine? La bank 033, field 2 nu ar trebui sa fluctueze voltajul intre 0.1 si 0.9? La mine sta tot timpul in jurul valotii de 0.450. Ce verificari mai amanuntite as putea sa fac la sonda? (e sonda cu 5 fire). Toate testele legate de sonde, catalizator, etc au fost trecute si nu este stocata nicio eroare in calculator. Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am luat de la niste trepidatii la ralanti (nu oscilatii - clapeta e curata si adaptata) plus ca mi se pare o idee cam mare consumul. Asa am ajuns sa verific sonda si sa vad ca e cu minus la LTFT. Am avut si valori mai mari (-25, -30) fara coduri de eroare. Am resetat adaptivii, dar vad ca se mentine valoarea negativa. Ti se pare ca lucreaza bine sonda? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!